[trillian] ms wil niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09 19:01

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Op mijn trillian krijg ik elke keer als ik inlog het volgende:
.NET Messenger Service Staff: You are running a version of messenger that requires an immediate security update. Please visit http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx to complete the update.
Ze willen dus graag dat ik mijn MSN upgrade (maar ja... aangezien ik die niet gebruik... :)). Ik heb zelfs gelezen dat MS alle non-msn messenger op de één of andere manier eruit gaat gooien.

Wat kan ik hieraan doen?

offtopic:
ps. als er al een andere topic hierover bestaat: SORRY! Ik heb gezocht, maar misschien met de verkeerde search-woorden???

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
ja dat krijg ik ook de hele tijd! Moet je dan een nieuwe trillian downen ofzo? want die MS message is irrii :(

Mijn rig

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
heb hetzelfde hier :(

Ik ga ervan uit dat er binnenkort een nieuwe patch/versie komt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Heeft ook hier mee te maken denk; nieuws: Microsoft gaat geld vragen aan IM-makers

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Maar er is geen nieuwe. Ik gebruik trouwens de PRO versie en niet de gratis versie.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Verwijderd

der komt zekers een patch ;) of een hack om te zorgen dat users msn kunnen blijven gebruiken :)

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:55
MSN Messenger upgrade blokkeert Trillian
Microsoft gaat geld vragen aan IM-makers

edit: te laat :P

[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 30-08-2003 17:25 ]

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In de nieuwe Trillian Pro 2.0 public beta 3 is het iig al gefixt :)

They made me do it.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 12:15
ik ga geen msn meer gebruiken.
basta.
ze kunnen de pot op.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Bedankt voor de links. Nou, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Tot nu toe zal ik maar steeds het windowtje wegklikken, maar als iemand een oplossing weet, of er al is... graag.

Verwijderd

Volgens mij wordt het tijd dat iemand is een serverloos IM-protocol/client progt. Ben je meteen van al het gezeik af. Want icq is toch van hetzelfde laken een pak.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
[rml][ Messenger] Hotmail security mails[/rml] gaat over precies hetzelfde... dit is voorafgegaan aan een gigantische stroom e-mails :)

Trillian komt (zoals Tom S. al zei) met Trillian Pro 2.0 waarin het allemaal weer gefixed is. De beta kan je downloaden als je inlogged op het Trillian Pro Members area: http://www.trillian.cc/me....php?go=/members/beta.php

Als je de gratis Trillian nog gebruikt... op www.trillian.cc staat dat ze vlak na Pro 2.0 ook een nieuwe gratis versie beschikbaar gaan stellen :)

Toevoeging: andere chatprogramma's ondersteunen het nieuwe protocol al, bijvoorbeeld Miranda.

Dominja: misschien is http://www.jabber.org/ iets?

[ Voor 17% gewijzigd door Rafe op 30-08-2003 17:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.