Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional
* Lautie vind het alweer vreemd dat hij op 25 augustus 103 blokjes heeft gekregen, terwijl hij aan het sparen is voor een MF.
Die ik morgen los laat
Vader van Tobias en Ylana \o/ GoT-Papa clublid
Zijn er blokjes verloren gegaan?? Ik dacht alleen dat ze niet in de stats staan maar wel in de logs...ph3n1x schreef op 10 September 2003 @ 23:09:
Kan ik het vertrouwen om nog een paar units te flushen, zonder dat ik ze verlies???
Wat jij zegt klopt helemaal. Er is niks verloren gegaan.pcmadman schreef op 10 September 2003 @ 23:29:
[...]
Zijn er blokjes verloren gegaan?? Ik dacht alleen dat ze niet in de stats staan maar wel in de logs...
Sommige mensen dachten dat dit wel zo was omdat het in het begin fout ging...
Gelukkig!!Heineken schreef op 10 September 2003 @ 23:32:
[...]
Wat jij zegt klopt helemaal. Er is niks verloren gegaan.
Sommige mensen dachten dat dit wel zo was omdat het in het begin fout ging...
En we zijn intussen ook alweer bij de 27e aanbeland
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat deze vertraging van de afgelopen dagen vanavond voor de prognose betekend, nog steeds 1300u morgen middag?
K wacht wel tot de stat er weer zijn, dan kan ik een mooi plek behalen
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional
nog 11 dagjes dat gaat op het tempo van een stat run per uur nog voor de middag worden!
het gat naar SL is nog...
84.298 wu's
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 10105
zolang we I'R cow voor bliven doen we het best aardig toch
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 10105 op 11-09-2003 01:40 ]
Anoniem: 27535
Dan heb ik medelijden met stats-posters als ze echt van alle dagen apart een DPCH moeten maken.Anoniem: 27535 schreef op 11 September 2003 @ 07:01:
Worden de gemiste hitparades (28-8 t/m 9-9) nog gepost? (desnoods met zijn allen in één topic ofzow...)
Denk dat het beste is om gewoon met een nieuwe verse stats te beginnen.
Zijn redelijk wat dagen die gemist zijn dus.
Just my 2 WU-cents
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
* Rataplan memoreert even zijn P14 @ DPC / P103 overall.
Ik zit tenslotte niet voor niets te grazen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
mij lijkt een van - tot ook het best ( like tsc als die 2 dagen niet is geweest )Wolfje666 schreef op 11 September 2003 @ 07:36:
[...]
Dan heb ik medelijden met stats-posters als ze echt van alle dagen apart een DPCH moeten maken.
Denk dat het beste is om gewoon met een nieuwe verse stats te beginnen.
Zijn redelijk wat dagen die gemist zijn dus.
Just my 2 WU-cents
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
kan best zijn dat alle tussenliggende dagen pas morgen/overmorgen komen, maar ik zal zorgen dat alle stats wel beschikbaar komen, in aparte topics
SequenceSequence schreef op 11 september 2003 @ 08:57:
don't worry, alle stats gaan wel komen hoor
kan best zijn dat alle tussenliggende dagen pas morgen/overmorgen komen, maar ik zal zorgen dat alle stats wel beschikbaar komen, in aparte topics
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Wat wil dit zeggen (behalve dat mijn output niets voorstelt)?
Ooh ja, wie raad welk bestandsformaat dit is? theforumisdown.com accepteert alleen .gif en .jpg, maar dat is dit geen van beide
[ Voor 17% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-09-2003 09:23 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Dat je in de maand augustus mee hebt gedaan aan de Stampede,.......Japie_17 schreef op 11 September 2003 @ 09:21:
... Wat wil dit zeggen (behalve dat mijn output niets voorstelt)?
....
Stats tm 7 sept.
Strix (Skullflame)
Mooi manSequence schreef op 11 september 2003 @ 08:57:
don't worry, alle stats gaan wel komen hoor
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ga die dingen van de 28ste tot de 9de eens posten jij
Edit: Ik neem dit terug, Proxy ga zo door :D:D
[ Voor 13% gewijzigd door JustMe op 11-09-2003 12:54 ]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
We zijn weer helemaal bij voor wat betreft RC5
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Dat heb ik dan toch best aardig geschatColdFusion schreef op 11 September 2003 @ 12:49:
[12:49] <dctievent> (statsbox-PGSQL/r72) Daily processing for 20030910 has completed
We zijn weer helemaal bij voor wat betreft RC5OGR volgt over kleine 20 mins
ik zat er maar 11 minuten naast