Toon posts:

Wat is nu de beste videokaart voor games.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nu de beste videokaart voor games?

Ik lees op diverse sites dat de GEforce FX niet bedoeld is voor zware games?
wat zijn dan wel goed games Kaarten?

Ik wil niet een merken flame topic maar gewoon wat jij de beste games kaart van het moment vind....

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Welke videokaart...? is hier wel van toepassing, en het volgende ook:
Er is er geen een 'beter'. Jij zou er 1 voor jouw doel beter kunnen vinden, echter ik zou de andere voor mijn doel beter kunnen vinden. Als je gewoon jouw eisen goed vaststelt, je budget, en je spec. kennis van die kaarten, dan staat je nog maar 2 dingen te doen: Reviews lezen, en beide kaarten @ winkels in actie zien met een demo of spel. Video en audio is heel persoonlijk, de 1 gaat voor features, de ander voor snelheid, een 3e voor goeie 2D kwaliteit...

Oftewel, wat er aan te raden is: zelf reviews lezen, en de kaarten in actie zien. Dan kom je heus tot een keus waar je geen spijt van gaat krijgen :)
Succes met uitzoeken ;)

LinkedIn
Instagram

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 17:01

SpeedBart

Futurama 0wnage

/zoekvraag

Ik raad een radeon 9700 aan voor games en een goede toekomst. Daar kun je zeker een hele tijd mee vooruit. Net zoals de ti4200 een jaar geleden daar kun je tegenwoordig toch nog aardig met de meeste spellen mee draaien voor niet al te veel geld..

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

Topicstarter
SpeedBart schreef op 28 August 2003 @ 16:05:
/zoekvraag

Ik raad een radeon 9700 aan voor games en een goede toekomst. Daar kun je zeker een hele tijd mee vooruit. Net zoals de ti4200 een jaar geleden daar kun je tegenwoordig toch nog aardig met de meeste spellen mee draaien voor niet al te veel geld..
Dit zin de replies die ik bedoel!
het gaat (uiteraard) om 3d games.]
nog meer suggesties?

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:20

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

pricewatch: Gigabyte Radeon 9800 Pro 256MB (AGP)

Alleen: wil je het geld dat ervoor gevraagd wordt, er wel voor neertellen?
Mijns inziens betaal je teveel voor het beetje extra performance.
Zelf heb ik een 9500 128MB.
edit:
voor 135 Euro

[ Voor 7% gewijzigd door musiman op 28-08-2003 16:09 ]

Make music, not war

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:03

LopeZ

Too much is never enough

Als je een FX 5200 bedoelt, ja daar zal je weinig zware games mee kunnen spelen, maar als je een 5600FX bedoelt dan zit je er compleet naast. Kortom je maakt ergens een fout en moet de verschillende reviews eens echt goed bekijken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.