Toon posts:

[Windows XP] Services => probleem multiplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gisteren wat zitten prullen met de services (had ik beter niet gedaan) en nu kan ik ineens niet meer multiplyer games spelen met mijn broer.

Weet iemand wat de standaardinstellingen daar zijn of hoe ik dit kan oplossen, ik zou niet weten hoe ik hier aan moet beginnen.

Kevin

Verwijderd

zoek eens via google ofzo,daar zul je die instellingen wel vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Restore staat af bij mij :s

Wat te doen voordat je een topic opent => OK
Waaraan moet je topic titel voldoen => OK
Wat moet er allemaal in je startpost staan? => OK

En ik zoek helemaal niet naar een kant en klare oplossing want ik heb al ongeveer een uur gezocht op google.com en ook de search geraadpleegd waar ik niets heb kunnen vinden dat mij verder heeft geholpen.

Ik post het gewoon hier voor als ik op google zoek over services bv. xp+services+standard+settings dan ik vind zeer veel dingen over tweaken van die settings enzo en dat wil ik niet ik wil gewoon de standaard maar dit kan ik niet vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 18:39 ]

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

Kappie

Tell me your secrets...

waarschijnlijk heb je een netwerk service uit gedaan of een firewall/nat service aangedaan. Kun je nog wel normaal surfen? Gaat enkel deze multiplayer game fout of ook meerdere? Om welke multiplayer game gaat het?

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 21:31
Heb je geen installatie waarmee je kan vergelijken? Anders kan je ook nog Windows XP er gewoon overheen installeren, op die manier behoud je gewoon je data, en je geïnstalleerde software :)

Verwijderd

Topicstarter
Alles werkt, hiermee bedoel ik messenger, mIRC, Uploaden, Internet Explorer,.. en de multiplayer werkt ook (ik heb het hier over het spel Rise of Nations (strategie)) en dit werk allemaal goed tot we beginnen een het spel en dan krijgen we de fout 'out of sync' en dit is vanaf ik met die services heb liggen prullen, spijtig genoeg.

als ik windwos eroverheen wil zetten moet ik dan update kiezen?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 18:53 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[google=standard windows xp services settings] 1e hit; staat als het goed is de standaard instelling per service :)

edit:
het staat er zeker weten. Leuke site om je instellingen te tweaken btw :)

[ Voor 29% gewijzigd door Spider.007 op 27-08-2003 19:03 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
windows intussen opnieuw geinsteleerd zal nu wel werken, we zullen het straks nog eens testen moest het niet lukken dan zal ik dat zeker eens proberen
Pagina: 1