word, WINWORD fouten heeft gegenereerd

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• loekvh
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08-2025
mischien zijn er al meer topics over dit... maar ik moet de oplossingen op een rij hebben...

word geeft een error bij het sluiten, WINWORD fouten heeft gegenereerd. Hij slaat alles wel op en zo.
We hebben geprobeert om normal.dot te verwijderen en dit had geen invloed er op. Zijn er nog andere manieren? zo jah? welke en omschrijf het even duidelijk.....\

tnks!!! }:O

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

en omschrijf het even duidelijk.....
Als je dat zelf nou eens eerst zou doen :? Hier kunnen we echt helemaal niets mee.
Je geeft niet eens aan welke Word-versie, wat voor OS, enz. enz.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Ingens
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:48
Besturingssysteem? versie van word? hoelang bestaat het probleem al iets meer info nodig

An eye for an eye makes the whole world blind.

• loekvh
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08-2025
win 2000 met office 2000, gister is er melding van gemaakt. alleen word doet het tot nu toe. helle bedrijf bezit Adobe Acrobat 5 en hebben zelfde systemen dus die optie valt al af.

• Grote_Keizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09-2011
Dit lijkt verdomd veel op mijn topic die wel redelijk correct omschreven is. Kunnen we aub de discussie daarheen verplaatsen?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/800476

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

mischien zijn er al meer topics over dit... maar ik moet de oplossingen op een rij hebben...
:?

Loop dan een paar dozijn topics door die je met de search vond, en zet alles op een rijtje voor ons. Scheelt ons (die geen echte noodzaak tot een oplossing hebben) weer werk en het is leuk voor de search :P

(Zie ook Software Algemeen - Policy voor wat meer hierover)
Grote_Keizer schreef op 26 August 2003 @ 16:57:
Dit lijkt verdomd veel op mijn topic die wel redelijk correct omschreven is. Kunnen we aub de discussie daarheen verplaatsen?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/800476
Goed idee: centraal, de juiste info enzo. En met een uitgebreide topicstart willen wij tweakers zelf ook wat meer moeite doen om het op te lossen. Dus op naar dat topic :P

(En ik zie dat loek ook daar al heeft gepost :P )

edit:

loekvh: welkom op GoT! :)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 26-08-2003 20:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.