Toon posts:

Protest tegen softwarepatenten in Brussel!

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met dit topic wil ik iedereen oproepen die de petitie nog niet ondertekend heeft en geen zin heeft om websites offline te gooien (heel begrijpelijk), maar die wel iets wil doen tegen de wet op software-patenten die het Europees Parlement deze week dreigt te gaan aannemen, om morgen naar de demonstratie in Brussel te komen!

Dit zijn softwarepatenten en hierom is het een bagger-idee.

(Er schijnt al een topic op GoT over te lopen, maar daar kan ik niet bij... Huiskamer?)

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Misschien kan je mensen ook oproepen om te gaan, door de petitie en dergelijke in je signature neer te zetten. :) Twee topics is misschien te veel van het goede. :)

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je al ziet, post ik hier niet zoveel, anders was het idd een goed plan :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml][ poll] Patentprotest: T.net/GoT woensdag dicht?[/rml]
En er zijn al meerdere topics over, zoals je zelf al aangeeft. Dit is niet echt SA-materiaal. Het topic dat jij geeft staat in SG, moet je 50 techposts voor hebben en 30 dagen geregistreerd staan. Het is en blijft een dubbel topic, dus toch maar dicht ;).

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Mocht je toch willen gaan, hier de quote van de startpost:
Verwijderd schreef op 25 augustus 2003 @ 10:56:
Hallo, fellow Tweakers!

Het zal de velen van jullie niet ontgaan zijn: de absurde stemming voor het toelaten van softwarepatenten in de EU in navolging van de belachelijke patentwetgevingen in de VS.

Als jullie dit aan het hart gaat: laten we dan ook tevens een Tweakers-meeting houden in Brussel tijdens de internationale demonstratie tegen software-patenten daar op aanstaande woensdag.

Ik weet dat het kort dag is, maar ik weet ook dat velen van jullie zich machteloos voelen en iets willen doen. Wie gaat er woensdag mee en kunnen we daar misschien afspreken of zo?

Even iets anders: als een dergelijke meeting doorgaat, dan vraag ik bij deze de crew van Tweakers.net en GoT of zij toestemming geven dat wij Tweakers.net en GoT officeel mogen vertegenwoordigen binnen deze demonstratie. Nee is nee, dat zullen we respecteren. Het is slechts een vraag.

Maar ook als het antwoord daarop nee is, dan zou ik nog steeds voor de geinteresseerden een meeting willen organiseren. Veel Tweakers die anders waarschijnlijk niet waren gegaan, zouden wellicht over de streep getrokken kunnen worden met een dergelijk meeting daar in het vooruitzicht.

Wie gaat er woensdag mee?

Oh ja, voor degenen die de petitie nog niet hebben ondertekend:

http://petition.eurolinux.org/

Voordat er mensen hier gaan zeiken over "spam": dit is een serieus initiatief voor een meeting, al heef die een politieke lading. Of dat jullie nou bevalt of niet, respecteer dat, AUB.

Oh ja, de plaats en tijd van de demonstratie:

http://wiki.ael.be/index.php/BigDemo27aug

Dit topic is gesloten.