Philips DVD737 met Divx

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.877 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er actie ondernomen wordt, count me in!
Ik vind dat we op z'n minst recht hebben op een bug-free apparaat!
Op dit moment zit ik hier met een hele zooi xvid films waarvan het AC3 geluid ofwel niet werkt ofwel blijft hangen of weet ik veel wat nog allemaal.
En met gele ondertitels ben ik ook niet tevreden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Maar als we dan de source te pakken krijgen, wie gaat er dan wat mee doen? (8>

Ik ga trouwens zo beginnen met het maken van een heel simpele site. Ik denk dat ik er gewoon effe snel een forum op zet ofzo. :7 Heb je een idee voor de site, meld het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Mijn oog viel net op het volgende:

http://bennj.free.fr/PhilipsDVD737/2003_1003AZ.JPG

Zoals je kan zien zit de dvd speler via een ata kabel vast. Is het niet mogelijk om er een harddisk naast te hangen? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Prima idee!

We dopen het project tot:

Project 737

:P :P :P

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Laatst online: 21:39
bin_jackson schreef op 08 april 2004 @ 08:23:

Zoals je kan zien zit de dvd speler via een ata kabel vast. Is het niet mogelijk om er een harddisk naast te hangen? :7
Betalen we daar nou zoveel geld voor ;)

Alleen als je er een HDD aanhangt, hoe weet de firmware dat? B)

/edit: Extra vraagje toegevoegd

[ Voor 13% gewijzigd door Polyphemus op 08-04-2004 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
C4l1m3r0 schreef op 08 april 2004 @ 10:01:
[...]

Betalen we daar nou zoveel geld voor ;)

Alleen als je er een HDD aanhangt, hoe weet de firmware dat? B)

/edit: Extra vraagje toegevoegd
Daarvoor moeten we dus aan de firmware source komen. En daarom zet ik dus ook die site op voor een petitie om de source te krijgen ;)

site adres wordt trouwens: http://project737.tweakbase.net :)

Please, geef een paar ideetjes voor de site :)

[ Voor 13% gewijzigd door Reb87 op 08-04-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzz10 schreef op 07 april 2004 @ 19:59:
[...]

Euhm...

Sja...

Da's een goede ....

We zouden natuurlijk simpel kunnen beginnen door n's een brieffie te tikken met daaronder al onze namen ... Mocht dit niet baten kunnen we altijd nog een site optuigen waarop wij (en onze internationale lotgenoten) onze ongezouten kritiek kunnen spuien.

Al moeten we ze natuurlijk nog wel ff de kans geven. Tot nu toe is er IMHO nog niets aan het handje met de support (okay ,een beetje traag dan). Het ding doet wat ie' moet doen ..
Dan kan je wel stellen dat de truc met het uitbrengen en terughalen en weer uitbrengen van Philips heeft gewerkt. Er is namelijk wel degelijk wat aan het handje. We hebben nu al bijna een half jaar een Divx player welke niet doet wat hij moet doen, lees deze thread maar eens door.

De nieuwe .26 firmware heeft eigenlijk niets nieuws opgelost. Het enige wat een beetje van belang was dat de beeldkwaliteit weer opgeschroefd is naar het oude niveau. Maarja, dat is dus geen verbetering. Als je het netto beschouwd is er ooit 1 firmware upgrade geweest en dat is toevoeging van ondertitels (en evt. bivx).

Ik denk ook niet dat de sourcecode ooit vrijgegeven kan worden door philips, aangezien die niet in het bezit is van philips. De sourcecode komt bij ESS vandaan jammer genoeg. Maar als de sourcecode eenmaal vrij is, zal dit echt wel aangegrepen worden door mensen met verstand hiervan. Als je alleen al kijkt naar projecten waarbij de firmware vrij is gekomen en wat daar de resultaten van zijn zou dat een hele mooie ontwikkeling zijn voor de 737 en aanverwanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
bin_jackson schreef op 08 april 2004 @ 08:23:

Als je die foto's in die dir bekijkt lijkt het er verdacht veel op dat die print, waar die ESS chip opzit gewoon een standaard PCBtje is, die Philips gewoon geassembleerd inkoopt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 21:05:
Als er actie ondernomen wordt, count me in!
Ik vind dat we op z'n minst recht hebben op een bug-free apparaat!
Op dit moment zit ik hier met een hele zooi xvid films waarvan het AC3 geluid ofwel niet werkt ofwel blijft hangen of weet ik veel wat nog allemaal.
En met gele ondertitels ben ik ook niet tevreden :-)
XviD wordt ook helemaal niet ondersteund door dat apparaat. Enkel DivX |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzz10
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 10:10:
[...]

Dan kan je wel stellen dat de truc met het uitbrengen en terughalen en weer uitbrengen van Philips heeft gewerkt. Er is namelijk wel degelijk wat aan het handje. We hebben nu al bijna een half jaar een Divx player welke niet doet wat hij moet doen, lees deze thread maar eens door.
Mwaah.. dat weet ik zo net niet ... Het ding doet het toch ?

Er zitten wat nog wat bugs in , maar er is nog geen bewijs dat Philips werkelijk is gestopt met de support voor de 737. We moeten natuurlijk wel redelijk blijven.

@bin_jackson :
Ik denk dat het wel een goed idee is om een "officiele" lijst met bugs bij te houden welke we dan ook kunnen aanbieden aan Philips (net als ze op www.gooddvdstuff.com doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Zeer goed idee. :)

Maar kan iemand effe helpen met een site. Ik kan effe niet zo snel iets bedenken om te maken. Nu zit er invision op en dat ziet er pretty lelijk uit :r

bin_jackson@hotmail.com (msn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Hierbij het verzoek aan iedereen die belang heeft bij een nieuwe (lees verbeterde) firmware update een e-mail te sturen met de vraag wanneer er een nieuwe firmware update beschikbaar komt. Dit om ff de druk op te voeren >:) })

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ik heb invision eraf gehaald. Daar werd ik na 5 minuten ziek van. Zo staat phpBB erop, en dan begin ik met de mainpage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperAars : ik heb nochtans een heleboel Xvid films die perfect werken, enkel bij sommige als er AC3 geluid bijkomt gaat het de mist in. Vroeger met de oude firmware was dit geen probleem (maar ja, die firmware heeft dan weer een mindere beeldkwaliteit, dus blijf ik liever bij .26).
De 737 ondersteund het simple profile mpeg4 formaat, waartoe xvid ook behoort, net zoals divx (zolang je geen GMC en QPexel gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzz10 schreef op 08 april 2004 @ 11:50:
[...]

Mwaah.. dat weet ik zo net niet ... Het ding doet het toch ?

Er zitten wat nog wat bugs in , maar er is nog geen bewijs dat Philips werkelijk is gestopt met de support voor de 737. We moeten natuurlijk wel redelijk blijven.

@bin_jackson :
Ik denk dat het wel een goed idee is om een "officiele" lijst met bugs bij te houden welke we dan ook kunnen aanbieden aan Philips (net als ze op www.gooddvdstuff.com doen).
Don't kid yourself.. Er is inderdaad geen bewijs dat philips officieel is gestopt. Vraag je eens af waarom er geen bewijs is dat philips officieel is gestopt, of misschien officieel nog steeds doorgaat. De reden alleen al dat je je dit op deze manier moet afvragen zegt al genoeg over de communicatie en service vanuit philips. Die communicatie vind ik alles behalve redelijk.

Stel je eens voor dat je een auto hebt waarvan de electrische ramen het niet doen, de verlichting alleen maar dimlicht heeft en het open dak niet open wil, maar hij "rijdt wel, daar gaat het toch om?". Daar ga je toch niet mee accoord?
Het verschil is dat een garage of automerk je gewoon te woord staat over dit soort zaken. Philips daarintegen luistert com-pleet niet naar enige klachten. Dat vind ik een beetje belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:26
Zo het zo kunnen zijn dat de 737 gewoon niet een andere firmware-update aankan? Is het wel technisch mogelijk om bijvoorbeeld de gele ondertiteling te veranderen? Ben niet zo technisch dus ik zou hier wel uitleg willen hebben.

En wat Xvid 1.0 ondersteuning betreft. Ik heb 3 films geencode met de Xvid RC3 en die werkten allemaal perfect (ziet er ook nog prachtig uit met maar 1500kbit).

Nog een vraag. Kan de chip in de 737 later niet handmatig vervangen worden? Of werkt de hardware dan niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

mister_S schreef op 08 april 2004 @ 14:18:

Nog een vraag. Kan de chip in de 737 later niet handmatig vervangen worden? Of werkt de hardware dan niet meer?
de chip? welke chip? er zit vast wel meer dan 1 chip in de 737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
mister_S schreef op 08 april 2004 @ 14:18:
Zo het zo kunnen zijn dat de 737 gewoon niet een andere firmware-update aankan? Is het wel technisch mogelijk om bijvoorbeeld de gele ondertiteling te veranderen? Ben niet zo technisch dus ik zou hier wel uitleg willen hebben.

En wat Xvid 1.0 ondersteuning betreft. Ik heb 3 films geencode met de Xvid RC3 en die werkten allemaal perfect (ziet er ook nog prachtig uit met maar 1500kbit).

Pak je soldeerbout en probeer t uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHannibalSmith
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:19
Ik heb hier een nieuw topic gemaakt over de nieuwe spelers van Philips, de 630 en de 720SA.

I love it when a plan comes together!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
We kunnen hier een petitie starten. http://www.petitiononline.com Ik weet zelf niet wat ik als text er neer moet zetten, dus maybe kan iemand helpen.

Owja, registreer op mijn forum http://project737.tweakbase.net/forum/ en post daar al je klachten die je over de 737 hebt, zo kan ik een mooie lijst maken met gebreken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
j-w schreef op 08 april 2004 @ 14:24:
[...]

de chip? welke chip? er zit vast wel meer dan 1 chip in de 737
Ik bedoel de processorchip. Zoals ik het begrijp is die chip niet krachtig genoeg. Of heb ik het helemaal fout?

Maar ik ben mijn soldeerbout al aan het opwarmen. Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe het afloopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
mister_S schreef op 08 april 2004 @ 18:41:
[...]

Ik bedoel de processorchip. Zoals ik het begrijp is die chip niet krachtig genoeg. Of heb ik het helemaal fout?

Maar ik ben mijn soldeerbout al aan het opwarmen. Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe het afloopt >:)
Ik bel de brandweer alvast 8)

Heb je al een vervangende chip dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steek er gewoon een Amd Athlon64 in ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik zet er gelijk een moederbord wat ram en een DVD-brander in. En effe een HD en we kunnen ook opnemen met wat kleine modificaties. ;)

Maar effe serieus. Is het helemaal niet mogelijk om de hardware te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

iemand nog ergens de rom van versie 26 liggen?
ben al ff uurtje of wat aan het zoeken geweest, van http://www.philips737.com/forum/index.php
tot dvdrhelp.com, incl dit forum, maar vind het nergens?
als iemand de file heeft wil ik hem best hosten..

mail me op jeekATtjonge.org of post een linkie hier? tnx in advance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:07:
hoi,

iemand nog ergens de rom van versie 26 liggen?
ben al ff uurtje of wat aan het zoeken geweest, van http://www.philips737.com/forum/index.php
tot dvdrhelp.com, incl dit forum, maar vind het nergens?
als iemand de file heeft wil ik hem best hosten..

mail me op jeekATtjonge.org of post een linkie hier? tnx in advance..
Hè, heeft philips hem er al weer afgehaald, na nog geen week 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd , er zitten kennelijk wat bugs in, bv switchen van ac3 sound naar anders schijnt de boel te laten crashen, maar dat heb ik wel over voor wat beter beeld en betere codec support..

helaas pindakaas ken ik wel mensen die de upgrade hebben gedaan, maja, de cdrw ook al weer overschreven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, na nog meer speuwerk , de versie 4.1.26 rom file :
http://blabla/dvd737_00_fus_eng.zip

weggehaald, keytjes linkdoet het idd tnx daarvoor

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 15:35 . Reden: linkje hieronder van keytje doet het ook ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keytje
  • Laatst online: 18-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keytje
euh.. niet doen, dit zou een verkeerde link is, is nl. versie dvd737k_931_fus_eng
srry hiervoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze heten allemaal hetzelfde, de zip file zowel als de rom, pas na installatie kom je erachter wat de versie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het niet linksom, dan maar rechtsom proberen (bij ESS, de 'bron') type chipset e.d. zijn wel meegestuurd, maar staan in een tabelletje in de mail naar ESS, die heb ik er hier niet bijgeplakt:
Hello,

This is not a PC related question, but a consumer product question. I have bought a ESS based philips dvd/divx player. I (and a LOT of other people) am happy with the player, but a few bugs still are present.

We have adressed philips about these problems, but they don't seem to care about this product anymore, leaving us with an unfinished product.

Can you tell us if it is possible that the firmware for this chipset will ever be released to the public? And more in general, who is making changes to the firmware, is it the manufacurer of the product, or is it ESS?

With Regards,
En het antwoord:
Sorry, we don't have such firmware to share with. Please contact your vendor for the further assistance. Thanks! Best regards,
En mijn reactie:
Hello,

Like I said before, the vendor (philps) gives about the same kind of answers as you do right now. I still don’t know anything more than I did before your 'answer'. I'm talking about the firmware (ESS software) of this machine.

I am surprised that you and as well Philips think that you are in a position to treat customers like you do! If you put a little more effort in the matter, the same product can be sold many times over the numbers they do now. Next time I and the lot I spoke of before won't buy a philips/ESS based product but something like mediatec or sigma designs.

Still... With Regards,
:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie reply us1111.
Ze sturen je gewoon van het kastje naar de muur die mannen.
Ofwel krijg je een reply van een persoon die zelfs niet wist dat de 737 firmware had (hoezo firmware?), ofwel krijg je een reply waar ze zeggen dat je niet bij hen moet zijn voor zo'n soort vragen, maar bij iemand anders (oei dat moet je aan philips zelf vragen, net alsof we dat al niet genoeg gedaan hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier misschien een leuk alternatief als divx speler heb net dit topic daarvoor aangemaakt: ENCORE 2600 met divx en xvid
Lijkt erop dat deze ook veel opties heeft :9

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 14:53:
Gaat het niet linksom, dan maar rechtsom proberen (bij ESS, de 'bron') type chipset e.d. zijn wel meegestuurd, maar staan in een tabelletje in de mail naar ESS, die heb ik er hier niet bijgeplakt:

[...]

En het antwoord:

[...]

En mijn reactie:

[...]

:(
Zet dit allemaal op het forum, zo kunnen we op ten duur een totaal plaatje maken met waar we mee bezig zijn geweest en hoe we behandeld worden door Philips en ESS (http://project737.tweakbase.net/forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
bin_jackson schreef op 09 april 2004 @ 18:52:
[...]

Zet dit allemaal op het forum, zo kunnen we op ten duur een totaal plaatje maken met waar we mee bezig zijn geweest en hoe we behandeld worden door Philips en ESS (http://project737.tweakbase.net/forum)
T forum is down :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Nee hoor, gewoon up and running, ik was net iets aan het veranderen in de hosting manager ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die nieuwe DivX films van Philips nu al te koop, of is dit pas in de loop van deze maand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,
ben hier nieuw
heb nu al een maand de DVD737 en ben er heel erg blij mee.
Heb hem ook upgedate voor de subs enzo.
Maar wat ik wou vragen heb zonet vernomen dat er een nieuwe
XviD codec uit is. Namelijk XviD XviD 1.0.0 RC4
Nu wat ik wou vragen is of er een nieuwe firmware updat moet komen
om deze codec ook te kunnen afspelen.
Ik ben anders bereid op mijn webspace de updates te zetten van firmware.
Maar momenteel vind ik er amper informatie over zoals welke versie er is enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Volgens mij werkt de film dan wel gewoon, alleen niet optimaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 01:00:
Hello,
ben hier nieuw
heb nu al een maand de DVD737 en ben er heel erg blij mee.
Heb hem ook upgedate voor de subs enzo.
Maar wat ik wou vragen heb zonet vernomen dat er een nieuwe
XviD codec uit is. Namelijk XviD XviD 1.0.0 RC4
Nu wat ik wou vragen is of er een nieuwe firmware updat moet komen
om deze codec ook te kunnen afspelen.
Ik ben anders bereid op mijn webspace de updates te zetten van firmware.
Maar momenteel vind ik er amper informatie over zoals welke versie er is enzo.
Die firmware kun je (haast) wel vergeten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gezien moet een film die geencode is met Xvid 1.0 RC4 (de voorlopig laatste release candidate voor de final) gewoon werken op de DVD 737.
Maar er zijn enkele addertjes onder het gras, namelijk het gebruik van bepaalde opties.
Zolang als de "standaard" opties gebruikt worden bij het encoden is er geen probleem, maar wanneer er GMC of Qpexel of B-frames of andere gevorderde opties gebruikt worden kan de 737 de film helaas niet afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 23:01:
Zijn die nieuwe DivX films van Philips nu al te koop, of is dit pas in de loop van deze maand ?
je bedoelt de nieuwe spelers? ;) Die kwamen idd deze maand dacht ik. Je kunt ook in de pricewatch kijken: Pricewatch entries voor 'Philips DVD'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
RC3 werkte perfect. Ik heb RC4 niet geprobeerd maar het kan niet een revolutie zijn ten opzichte van RC3. Dus het zou moeten werken. Maar ik probeer het als ik iets te encoden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 10 april 2004 @ 13:16:
[...]

je bedoelt de nieuwe spelers? ;) Die kwamen idd deze maand dacht ik. Je kunt ook in de pricewatch kijken: Pricewatch entries voor 'Philips DVD'
En da zijn allemaal DivX spelers ? Want ik zien der nerges iets van DivX bijstaan. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 13:23:
[...]

En da zijn allemaal DivX spelers ? Want ik zien der nerges iets van DivX bijstaan. :s
hierboven staan de typenummers van de nieuwe Philips DivX spelers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ik zie niets.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
hiero:
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 12:34:
Nieuwe Philips DivX-spelers?
De dvp642 heeft progressive scan verkrijgbaar in zwart en zilver:
http://www.p4c.philips.co..._17/dvp642_17_pss_aen.pdf
De dvp642k /78 heeft een blauw front en karoake.
De dvp762 heeft een cardreader.
De dvp720sa kan Super Audio CD, Q-Pel en GMC: http://www.p4c.philips.co...5/dvp720sa_05_dfu_eng.pdf

Philips heeft het wel precies op divx, als ze nu nog maar regelmatig firmware uitbrachten.
beetje terugbladeren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem juist gaan kopen, maar euh..... hoe zet ik die firmware update op de DVD speler ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
sorry hoor, maar RTFT... o.a. hiero:
The Evil Brain schreef op 17 maart 2004 @ 20:54:
voorstel voor nieuwe topicstart:

Philips DVD737 DVD/DivX-speler
De Philips DVD737 is de eerste DVD en Divx-speler van een groot merk, in navolging van wat kleinere merken als Kiss en Yamada. Naast alle functies die je van een gewone DVD-speler mag verwachten, zit hier dus ook Divx (MPEG 4) support op, wat betekent dat je je eigen gedownloade gemaakte films op cd kunt branden als .avi bestand en ze dan op je TV kunt bekijken.
Foto's
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Klikbaar
Nuttige links
Philips DVD737 met Divx (topic #1)
Officiële Philips Site
NL'se handleiding
T.net Pricewatch
T.net Meuktracker
[google=philips dvd737]
DVD737 op DVD-R-Help
Specificaties
Media: CD, CD-R(W), DVD, DVD±R(W)
Formaten: CD, DVD, ((X)S)VCD, MP3, JPG, DivX 3.11/4/5 & Xvid (m.u.v. Qpel en GMC), andere MPEG-4-formaten (.avi, .mpg)
Audio-output: PCM, Dolby Digital, DTS (externe versterker nodig)
Video-aansluitingen: SCART, Cinch
Audio-aansluitingen: Cinch (L+R), Coaxial
Afmetingen: 435 × 43 × 310 mm (l×b×h)
Gewicht: ~ 2,5 kg
Firmware-upgrade: Ja, via bestand op cd-r(w) branden
Talen: Engels, Frans, Duits, Spaans
Ondertiteling: Zowel bij DVD als bij Divx/Xvid (.srt/.smi)
Regiovrij: Niet bij levering, wel via afstandsbediening te unlocken
In de doos: Speler :+, SCART-kabel, audio-cinchkabel, afstandsbediening, 2 AA-batterijen
Firmware
Welke firmware heb ik nu? Je kunt op de volgende manier achterhalen welke firmware je hebt:
- Toets 'System Menu' op de afstandsbediening;
- Toets 'Stop';
- Toets '|<<';
- Toets '>>|';
- Linksonder staat nu de firmware (herkenbaar aan '4.1.xx').

De firmware upgraden: Je download vanaf de Philipssite of via de directe link via de meuktracker (zie 'Links' hierboven) de nieuwe firmware, deze unzip je, en brand je rechtstreeks op een CD-R(W). Deze doe je in je speler, en als het goed is, wordt alles vanzelf geüpdated. Dan moet je je speler uitzetten en weer aanzetten; werkt dit niet, haal dan de stekker uit het stopcontact en doe 'm er weer in.

Nieuwe firmware? :? Op dit moment kun je via de Philipssite versie 4.1.19 downloaden van de firmware. Rond februari echter, was versie 4.1.26 te downloaden, maar deze is weer van de server afgehaald vanwege vermeende bugs. Wanneer er weer een nieuwe firmware uitkomt is onzeker. Het beste is om gewoon de meuktracker op de FP in de gaten te houden, daar worden dit soort updates meestal wel gepost. En uiteraard zal er in dit topic ook een vermelding komen :).
FAQ/Tips
Updaten lukt niet? Heb je je firmware op een CD-RW gebrand? Zo ja, brand het dan eens op een CD-R. Vergeet na de update niet om even de speler aan en uit te zetten, en om eventueel de stekker eruit te halen.

Hoe werkt ondertiteling bij Divx/Xvid-bestanden? Brand de ondertitel-file (.srt/.smi) gewoon mee op de CD. Als je in het browserventer op de Philips bent, ga je met de pijltjes naar de ondertitel-file, je klikt eenmaal op 'Subtitle' op de afstandsbediening en hierna selecteer je het filmbestand en klik je op 'Play'.

Help! Ik heb mijn DVD737 net nieuw en hij speelt geen Divx/Xvid af :o ! Probeer eerst een echte, gewone DVD af te spelen, en daarna pas een .avi-film. Dit wil nog wel eens helpen :Y).

Nadat ik voor- of achteruitgespoeld/gepauzeerd heb, loopt de audio niet meer synchroon? Spoel nog even heel kort achteruit, als het goed is loopt de audio dan weer normaal.

Hoe maak ik mijn speler regiovrij? Op de volgende manier kun je je speler regiovrij maken:
- Doe de speler aan;
- Open de lade;
- Toets 'System Menu' op de afstandsbediening;
- Toets 'Stop';
- Toets '|<<';
- Toets '0';
- Rechts staat nu als het goed is 'Reg.: 0'.

TIP: Scartkabel vervangen De bijgeleverde Scartkabel is niet echt van een hoge kwaliteit en ook niet bijster lang. Je kunt deze dan ook beter vervangen door een andere Scartkabel. Heb je deze niet? Koop er dan gelijk eentje bij je speler bij!

TIP: Lade openen via afstandsbediening Het staat ook in het boekje, maar: houd 'Stop' op de afstandsbediening zo'n 4 à 5 seconden ingedrukt en de lade gaat open.
Problemen, Irritaties & Bugs
Op dit moment zijn er helaas nog wel een paar negatieve dingen op de DVD737 aan te merken, zoals:

- De ondertiteling bij Divx/Xvid is op dit moment nog geel. Veel users zouden graag zien dat deze wit wordt met een zwarte outline: dit is namelijk veel beter te lezen.
- Ook zijn er nog wat problemen met sommige films die het óf helemaal niet doen, óf waar de audio niet van werkt. Dit zijn meestal hele specifieke problemen die maar betrekking hebben op één film, maar het blijft vervelend natuurlijk.
Deze topicstart
Deze topicstart werd voor het laatst bijgewerkt op zondag 21 maart 2004 om 16:32 door The Evil Brain.

Laatste wijzigingen:
- 'Welke firmware heb ik?' verbeterd;
- 'Welke firmware heb ik?' toegevoegd;
- 'Hoe maak ik mijn speler regiovrij?' toegevoegd.

Heb je opmerkingen of tips over deze startpost, zet dat dan duidelijk in een reactie neer en ik zal proberen of ik er wat aan kan doen. Daarnaast zal ik zelf ook proberen deze startpost zo actueel mogelijk te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 17:37:
Ik ben hem juist gaan kopen, maar euh..... hoe zet ik die firmware update op de DVD speler ?
Heb je de 737 gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bin_jackson schreef op 10 april 2004 @ 18:17:
[...]

Heb je de 737 gekocht?
Yepz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
de gele kleur vind ik niet zo erg, alleen jammer dat de subs niet over de volledige breedte gaan en wat groter zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Alle klachten posten op http://project737.tweakbase.net/forum/ Dan kunnen we er een totaal plaatje van maken en dat aanbieden aan Philips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb ook al een bijdrage geleverd, hopelijk krijgen we nu de aandacht van philips die we verdienen!
Misschien kunnen we ook samenwerken met het Franse forum op http://www.philips737.com/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
MMmm, ik ben ook wel vor wat veranderingen, vooral die Subtitles zjn zo irritant vervelend (je kan ECHt helemaal niets zien afentoe) en die problemen met geluid zijn ook vrij vervelend, ik heb een tijd geleden al lopen zoeken naar oplossingen op andere sites, maar er is helaas niet zoveel te vinden erover...

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 10:50:
ok ik heb ook al een bijdrage geleverd, hopelijk krijgen we nu de aandacht van philips die we verdienen!
Misschien kunnen we ook samenwerken met het Franse forum op http://www.philips737.com/?
Ik heb net een mail gestuurd naar de admin daar, nu effe wachten op antwoord. Het zou mooi zijn, des te meer mensen hebben we achter ons staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Vreemd, ik heb net Firware van Philips gedownload. Er staat nu versie 4.1.19 op. Was er niets niewers? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catfish schreef op 10 april 2004 @ 20:19:
de gele kleur vind ik niet zo erg, alleen jammer dat de subs niet over de volledige breedte gaan en wat groter zijn :'(
Idd, volledig mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb het eerste probleem :(
Ik wil zonet PeterPan de film bekijken codec is XviD tot zover ik weet.
Maar als ik hem dan wil afspelen komt er bovenaan het scherm
Codec does not respown (Qpel).
Is er een oplossing voor?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
  • Laatst online: 17:58
Als ik de keuze moet maken tussen deze Philips of de Yamada 6600, wat kunnen jullie me dan nu aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ik denk dat het weinig zal uitmaken welke je neemt ;) Neem gewoon de goedkoopste van de 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 11:33:
'k heb het eerste probleem :(
Ik wil zonet PeterPan de film bekijken codec is XviD tot zover ik weet.
Maar als ik hem dan wil afspelen komt er bovenaan het scherm
Codec does not respown (Qpel).
Is er een oplossing voor?
opnieuw rippen, zonder QPel. Daar is nu eenmaal niets aan te doen, geen enkele dvd/divx-speler ondersteunt QPel op dit moment, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superjef schreef op 12 april 2004 @ 12:21:
Als ik de keuze moet maken tussen deze Philips of de Yamada 6600, wat kunnen jullie me dan nu aanraden?
De Yamada kan Q-Pel en GMC en is goedkoper...
Je kan ook wachten op de nieuwe philipsmodellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
ik heb nu probleempjes, met audio cd's, tenmiste 2 'maar', van Nirvana - Bleach en Pink Floyd - Meddle. Hij heeft echt super veel moeite met lezen (en vervolgens ook heel veel moeite met afspelen, tikken,schokken,haperen ed) . Ik hoop dat dat nu fftjes een foutje is ofzo, want als et zo door gaat wordt et misschien wel ruilen. Daar heb ik alleen nie zo zin in, moet ik helemaal naar correct... :(

[ Voor 14% gewijzigd door B_FORCE op 12-04-2004 14:30 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
mm, downgrade gedaan naar 4119 en hij doet et weer perfect 8)7 :? , erg vreemd...

ARGGHHHH wanneer komen ze nou met een nieuwere upgrade, stelletje luilakken bij Philips

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we richten onze woede en frustratie allemaal richting philips, hopelijk helpt het hun met het uitbrengen van de langverwachte maar steeds afwezige firmware update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 15:02:
we richten onze woede en frustratie allemaal richting philips, hopelijk helpt het hun met het uitbrengen van de langverwachte maar steeds afwezige firmware update ;)
kunnen we niet zoals al eerder is gezegd een hele grote mail opstellen met allemaal namen die problemen hebben met dit ding (maybe inclusief namen Frans forum).

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ik zou zeggen, ga je gang :). Er heeft al iemand een forum opgesteld, je kan ook nog op het franse forum posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
The Evil Brain schreef op 12 april 2004 @ 15:27:
ik zou zeggen, ga je gang :). Er heeft al iemand een forum opgesteld, je kan ook nog op het franse forum posten...
ehm kan jij frans?? ik niet, en die fransen zijn altijd zo idioot dat ze geen andere taal kunnen dan frans 8)7 |:(

edit:
Zo heb ff postje gezet op frans forum en dat andere forum, kijken wat de reacties zijn....

[ Voor 14% gewijzigd door B_FORCE op 12-04-2004 15:44 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 13:35:
[...]

De Yamada kan Q-Pel en GMC en is goedkoper...
Je kan ook wachten op de nieuwe philipsmodellen
De nieuwe modellen? Enig idee welke prijzen? Die gaan waarschijnlijk weer een stuk duurder zijn...

Weet er iemand waar ik de 6600 in België kan vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
B_FORCE schreef op 12 april 2004 @ 15:30:
[...]

ehm kan jij frans?? ik niet, en die fransen zijn altijd zo idioot dat ze geen andere taal kunnen dan frans 8)7 |:(

edit:
Zo heb ff postje gezet op frans forum en dat andere forum, kijken wat de reacties zijn....
http://babelfish.altavista.com :)

en ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
heb et al in et engels gedaan...

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien dit topic bijna op z'n einde loopt (van dit deel dan ;) ) wil ik alvast wat zeggen over de startpost. Omdat Philips al een aantal nieuwe divx modellen in de pijplijn heeft zou het wel leuk zijn als deze ook in het nieuwe topic behandeld worden. 1 Topic voor alle Philips divx players dus.

JohnHannibalSmith heeft al aangegeven dat hij dat wel graag wou doen maar als hij zich niet meldt voor het einde van dit topic mag iemand anders dat natuurlijk ook wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Mmm, maak hier dan maar ook fftjes een Polletje??
komt ie dan

Poll: Moeten we één grote mail sturen naar Philips met veel namen
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=8453&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 16:45:
Aangezien dit topic bijna op z'n einde loopt (van dit deel dan ;) ) wil ik alvast wat zeggen over de startpost. Omdat Philips al een aantal nieuwe divx modellen in de pijplijn heeft zou het wel leuk zijn als deze ook in het nieuwe topic behandeld worden. 1 Topic voor alle Philips divx players dus.

JohnHannibalSmith heeft al aangegeven dat hij dat wel graag wou doen maar als hij zich niet meldt voor het einde van dit topic mag iemand anders dat natuurlijk ook wel doen.
ik heb al een hele nieuwe TS klaarliggen voor de DVD737, waar ik zojuist ook al wat info over nieuwe modellen ingestopt heb. En aangezien ik eerder was (;), ik heb 'm een maand geleden al voor goedkeuring een keer gepost), zo ik graag het nieuwe topic openen :).

[ Voor 3% gewijzigd door The Evil Brain op 12-04-2004 17:00 . Reden: message-id toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superjef schreef op 12 april 2004 @ 15:51:
[...]

De nieuwe modellen? Enig idee welke prijzen? Die gaan waarschijnlijk weer een stuk duurder zijn...

Weet er iemand waar ik de 6600 in België kan vinden??
http://www.eurodisks.be/c...=193&rubrique=Pi%E8ces+PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aangekondigde nieuwe modellen van philips zijn niet per definitie een oplossing hoor. Want die modellen hebben standaard ook geen ondertitel mogelijkheid, deze zou achteraf met een firmware pas mogelijk zijn... En ja we weten natuurlijk hoe fantastisch Philips is in het ontwikkelen van firmware ;) De nieuwe dvd/divx speler van philips ondersteund wel GMC en QPexel, maar heeft dan ook weer Progressive Scan en SACD dus het zal wel een stuk duurder worden. En het heeft geen .srt subtitle ondersteuning out of the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Heb wat ideen van het Franse forum
Persoonlijk ben ik d'accord, maar op voorwaarde dat l'on niet een mails Philips onder water zet. Dat dient tot niets en décrédibilise volledig maken l'action. Ik stel qu'il heb er slechts één post voor, opgesteld in de 3 talen die de lijst insluiten. En, indien mogelijk, een enige vertegenwoordiger per land voor Philips aanstellen.
(beetje crappy vertaling, maargoed is wel te volgen.) :)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
Merci voor het antwoord, maar euhm... €153 voor de 6600, is dat niet wat overdreven duur? In Frankrijk kan je ze voor €109 online bestellen en gratis laten leveren, levering naar België kost €18 meer -> €127 in totaal dus...
En via de site van Umax is er een Paasactie waar hij €95 kost, levering naar België kost €20 -> €115 in totaal dus...

Niemand die weet hoe ik ofwel via levering uit buitenland rond de €115 of minder betaal, of alleszins goedkoper dan €153 in België kan kopen?

[ Voor 12% gewijzigd door Superjef op 13-04-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens het philipsblaadje zijn de goedkoopste 2 ongeveer 129euro per stuk en de duurdere die meer ondersteund is 159 euro. Kwestie van even wachten tot ze er zijn. Zal niet lang duren als er mee geadverteerd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superjef schreef op 13 april 2004 @ 00:59:
[...]

Merci voor het antwoord, maar euhm... €153 voor de 6600, is dat niet wat overdreven duur? In Frankrijk kan je ze voor €109 online bestellen en gratis laten leveren, levering naar België kost €18 meer -> €127 in totaal dus...
En via de site van Umax is er een Paasactie waar hij €95 kost, levering naar België kost €20 -> €115 in totaal dus...

Niemand die weet hoe ik ofwel via levering uit buitenland rond de €115 of minder betaal, of alleszins goedkoper dan €153 in België kan kopen?
Als ge de 6600 voor €115 kunt kopen via die Umax site zou ik gewoon toeslaan hoor. Waar wacht ge nog op - tot hij gratis is ? Eurodiscs is alleszins de enige Belgische winkel waarvan ik weet dat-ie de 6600 verkoopt, en daar is-ie inderdaad duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 09:14:
[...]

Als ge de 6600 voor €115 kunt kopen via die Umax site zou ik gewoon toeslaan hoor. Waar wacht ge nog op - tot hij gratis is ? Eurodiscs is alleszins de enige Belgische winkel waarvan ik weet dat-ie de 6600 verkoopt, en daar is-ie inderdaad duur.
Mja, maar ik was eigenlijk eerder geneigd om de nieuwe firmware af te wachten, of is dat niet nodig... Want met die ondertitels hebben toch veel mensen het toch moeilijk...
Of is dat eigenlijk geen reden om nog langer te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De yamada 6600 heeft ook geen goede ondersteuning voor ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
jongens, over de yamada loopt een eigen topic hoor :)
Yamada DVX-6600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 12 april 2004 @ 16:57:
[...]

ik heb al een hele nieuwe TS klaarliggen voor de DVD737, waar ik zojuist ook al wat info over nieuwe modellen ingestopt heb. En aangezien ik eerder was (;), ik heb 'm een maand geleden al voor goedkeuring een keer gepost), zo ik graag het nieuwe topic openen :).
Als niemand daar bezwaar tegen heeft heb ik dat ook niet. Dan houden we de nieuwe serie en deze apart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain heeft juist de nieuwe modellen in zijn TS gestoken zodat het maar 1 topic wordt. Hij post hier ook regelmatig dus hij heeft van mij de voorkeur op JohnHannibalSmith, die ik hier nergens direct zie, om het nieuwe topic te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou toch de 2 topics op dit moment willen scheiden omdat de discussie over de DVD737 hier heel erg levendig is. (hulde ;) )

Dan houden we het DVD737 topic voor alle problemen, firware updates en ervaringen. En het zojuist weer geopende deel over de nieuwe spelers om die te vergelijken en ook om dus de verschillen tussen de 737 en de nieuwe modellen te bespreken.

Philips DVP630/632/720SA DVD-spelers met Divx ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ok, dan neem ik die topiclink ff over in mijn TS en wacht ik hier de 1000 posts ff af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien released philips wel een nieuwe firmware, naar aanleiding van het 1000-post-jubileum van deze topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Zijn er ook duitse forums over deze speler (of englese), kunnen we die ook nog eventjes opstoken tegen Philips (et begint wel een grote opstand te worden....de kleine boeren tegen de elite :) )

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb ik een Duits 737 forum gevonden: http://www.dvdboard.de/fo...display.php?s=&forumid=68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keytje
B_FORCE schreef op 12 april 2004 @ 19:48:
Heb wat ideen van het Franse forum

[...]

(beetje crappy vertaling, maargoed is wel te volgen.) :)
voor wie het toch niet kan volgen ... >:)

Persoonlijk ben ik akkoord, op voorwaarde dat we Philips niet overspoelen met mails. Dit leidt nergens toe en zal de geloofwaardig van de aktie volledig teniet doen. Ik stel voor dat er slechts één enkele post komt met de lijst, samengesteld in drie talen. En, indien mogelijk, slechts één verantwoordelijke per land aanwijzen voor Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Een mailbom zal Philips alleen maar irriteren. Een goed samengesteld, professioneel Brief of mail zou ook volgens mij beter zijn.

Als het toch niet lukt gaan we gewoon voor de hoofdkantoor van Philips protesteren. Maar als we roepen 'Firmware, Firmware' zal de gemiddelde Nederlander er niets van begrijpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mister_S schreef op 13 april 2004 @ 20:03:
Een mailbom zal Philips alleen maar irriteren. Een goed samengesteld, professioneel Brief of mail zou ook volgens mij beter zijn.

Als het toch niet lukt gaan we gewoon voor de hoofdkantoor van Philips protesteren. Maar als we roepen 'Firmware, Firmware' zal de gemiddelde Nederlander er niets van begrijpen :)
Roep dan: Software op je DVD737 waardoor hij veel beter gaat werken. By the way waarom koopt een n00b een 737 dan :? Die weten misschien net dat er DIVX bestaat etc. maar omdan een speler daarvoor ook te halen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
nou ja, als je op Google NL zoekt naar Philips DVD737 is dit topic resultaat #1, dus n00bs komen hier wel denk ik :) (maakt niet uit hoor, noobjes :* )

iets anders: wat mij laatst opviel is dat Xvid-files het over het algemeen vaker goed doen dan Divx-files. Meer mensen opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
mister_S schreef op 13 april 2004 @ 20:03:

Voor de duidelijkheid, het idee is dus één mail te sturen met allerlei namen eronder. Waarschijnlijk maakt dit wel wat meer indruk.

(ik weet niet waar het idee komt om heel veel e-mails te sturen, maar das dus zoals ik al zei niet de bedoeling)

offtopic:
Mwuahahaha ik zie et al helemaal vor me, duizende dvd freaks, voor dat gebouw van Philips, :P :+ :D

[ Voor 9% gewijzigd door B_FORCE op 13-04-2004 20:25 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B_FORCE schreef op 13 april 2004 @ 20:24:
[...]

Voor de duidelijkheid, het idee is dus één mail te sturen met allerlei namen eronder. Waarschijnlijk maakt dit wel wat meer indruk.

offtopic:
Mwuahahaha ik zie et al helemaal vor me, duizende dvd freaks, voor dat gebouw van Philips, :P :+ :D
Ik heb anders nog wel een plaatje voor je wat je natuurlijk ook kunt doen met je DVD737 :9
[wel zwaar offtopic :9 ]
Afbeeldingslocatie: http://www.flooren.demon.nl/philips5.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 20:25:
[...]

Ik heb anders nog wel een plaatje voor je wat je natuurlijk ook kunt doen met je DVD737 :9
[wel zwaar offtopic :9 ]
[afbeelding]
--DIT VINDEN WIJ VAN DIT DING!!!!-- EN NIET BETER!!!!--EN DIT ZAL OOK MET JULLIE GEBEUREN!!!---

nouja valt ook wel weer mee toch??

offtopic:
welke idioot sloopt btw zo zijn dvd speler :?

[ Voor 8% gewijzigd door B_FORCE op 13-04-2004 20:30 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B_FORCE schreef op 13 april 2004 @ 20:29:
[...]

--DIT VINDEN WIJ VAN DIT DING!!!!-- EN NIET BETER!!!!--EN DIT ZAL OOK MET JULLIE GEBEUREN!!!---

nouja valt ook wel weer mee toch??
offtopic:
Valt wel mee :? Heb er flink opgeragt hoor vanmiddag met nesto :9 (van bruggen af laten vallen...het is iniedergeval geen 737 maar een 612 :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.flooren.demon.nl/philips3.JPG
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.