Nee, ik heb al niet al te veel goede dingen gehoord over philips dvd spelers en dan met name over het hangen. Mijn 1 jaar oude sony ns305 heeft werkelijk nog nooit 1 dvd laten haperen. Ook de Lenco en H&B DVD spelers spelen alles hier prima af. En dan koop je een philips (tot nog toe de duurste aanschaf qua dvd speler voor mij) en hij loopt gelijk vast. Dan houdt het voor mij gewoon op. Ik koop wel een marantz rn laat die regiovrij maken. Ik kan er gewoon echt wakker van liggen dat spullen niet werken. Heb ook al gekut met m'n videokaart (fan gaat kapot, 1 maand oude kaart), carkit (autospeaker werkt niet, 2 maanden oud), Auto (dashboardverlichting valt uit en een lekkage, auto van 1 jaar oud).Wallie schreef op 31 oktober 2003 @ 09:49:
[...]
Niet gewoon een nieuwe nemen? Volgens mij heb je gewoon een slecht exemplaar...
Ik word echt zoooo moedeloos van al die bagger producten het lijkt echt alsof sommige merken er echt een sport van maken om troep op de markt te zetten.
van af dit moment zweer ik bij sony, dat spul heeft gewoon altijd normaal gewerkt en dat is het enige wat ik vraag van een product.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.