Het heeft misschien niet direct met Programmeren te maken, maar ik open hem ff hier omdat hier de mensen zitten die met ASP.NET en dus ook IIS bezig zijn.
Dit is het probleem:
Zoeken op Got met deze fout leidde tot dit [rml][ ASP.NET] Server Application Unavailable[/rml] Waar ik helaas ook niet echt interessante info vond.
De "oplossing" (workaround) van http://support.microsoft....?scid=kb%3Ben-us%3B315158 het artikel waarna verwezen wordt heb ik geprobeerd maar werkt niet.
Dit zou ook maar vreemd zijn want deze ochtend werkten mijn applicaties wel nog.
Ook de rechten heb ik nagekeken en zouden volgens dit artikel op msdn moeten kloppen.
Dan maar de "hard way": IIS (6) en ASP.NET gereinstalld. Zonder resultaat
Daarna nog eens geprobeerd om die machine.conf aan te passen zodat de user "system" wordt gebruik maar dit werkte ook niet
De applicaties werken hier op de localhost wel maar dus niet waar ze het zouden moeten doen (op de server).
Kortom ik ben ten einde raad, weet iemand wat ik nog kan proberen?
Dit is het probleem:
In m'n event-log vind ik geen fouten ook geen relevante warnings of informatie:Server Application Unavailable
The web application you are attempting to access on this web server is currently unavailable. Please hit the "Refresh" button in your web browser to retry your request.
Administrator Note: An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the system event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur.
Zoeken op Got met deze fout leidde tot dit [rml][ ASP.NET] Server Application Unavailable[/rml] Waar ik helaas ook niet echt interessante info vond.
De "oplossing" (workaround) van http://support.microsoft....?scid=kb%3Ben-us%3B315158 het artikel waarna verwezen wordt heb ik geprobeerd maar werkt niet.
Dit zou ook maar vreemd zijn want deze ochtend werkten mijn applicaties wel nog.
Ook de rechten heb ik nagekeken en zouden volgens dit artikel op msdn moeten kloppen.
Dan maar de "hard way": IIS (6) en ASP.NET gereinstalld. Zonder resultaat
Daarna nog eens geprobeerd om die machine.conf aan te passen zodat de user "system" wordt gebruik maar dit werkte ook niet
De applicaties werken hier op de localhost wel maar dus niet waar ze het zouden moeten doen (op de server).
Kortom ik ben ten einde raad, weet iemand wat ik nog kan proberen?