Toon posts:

ATI RADEON......3

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de limited info, ik heb een scartomvormer die s videosignalen aan kan. Ook is de kabel van de tv out van de 9700 naar de tv goed. Ik keek in de handleiding van mijn televisie en daar stond in dat als je s video of s vhs signalen wilde uitzenden je de tv op ext2 moest zetten. Ik heb zelf alleen maar een ext1, deze heeft audio en video in en uitgangen alsmede rgb ingangen. De EXT2 heeft ipv rgb ingangen s vhs ingangen. Verder staan de instellingen van de kaart juist, hij staat op pal b en ook wanneer ik beide resoluties laag zet en probeer het kleurenprofiel in te stellen blijft het beeld zwart wit. Ook maakt het niets uit of ik de 2e monitor (de TV) instel als hoofdmonitor. Ik denk dus dat mijn tv geen s videosignalen aan kan.....

mzzl egbj :(

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 13:10

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op 25 augustus 2003 @ 11:50:
Ik denk dus dat mijn tv geen s videosignalen aan kan.....
En wat verwacht je nu van ons? Dat wij je vertellen hoe je een S-Video decoder bouwt in je TV zodat hij dat signaal wel aan kan?

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
Jongen lees de FAQs nou eens, en je laatste slotposts.. Als je laat zien dat jij je best er voor hebt gedaan, krijg je echt sneller hulp. Begin eens om er een overzichtelijk verhaaltje van te maken, nadat je dit gelezen hebt:

Abbadon in "ATI RADEON......2"
Predator in "ATI RADEON......"

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)
De grote tv-out FAQ

Welkom op GoT. Ik kan je trouwens ook aanraden om onderstaande informatie even door te nemen.

Wat te doen voordat je een topic opent
Waaraan moet je topic titel voldoen
Wat moet er allemaal in je startpost staan?

De Forum FAQs

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Succes, en veel plezier op GoT :)

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:47
ok ik zal je gelijk uit de brand helpen :)
Je tv kan simpel weg geen s-video aan. mijn broer zn oude tv gaf ook alleen maar zwart-wit beeld op s-video. zijn nieuwe Samsung geef wel normaal beeld.

edit: wat je ook nog kan proberen (is al in een van je andere topics gezegt) is via composiet

[ Voor 20% gewijzigd door MewBie op 25-08-2003 12:18 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Beetje kansloos om het gewoon telkens weer te proberen en het getal te verhogen maargoed :D

Dit is een instelling bij de beeldscherm opties. is via de search te vinden (heb het zelf ook ooit een keer opgezocht)

tadaaaa

[ Voor 19% gewijzigd door WooK op 25-08-2003 12:21 ]

I'm not as think as you stoned I am

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jij zit goed verkeerd op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.