DPC op Lowlands 2003?

Pagina: 1
Acties:

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Na 2001 en 2002 is het nu 2003 en ben ik benieuwd welke DPC-ers er Biddinghuizen onveilig gaan maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~collebol/pics/DPC-Shirt2.jpg
Dit shirt zal ook dit jaar weer meegaan. Nog meer DPC-ers die gaan? En voor welke bands enzo? Neem je je shirt mee of schaam je je ervoor? :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

zou me meer voor die broek en sokken schamen ;)

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-02 08:43
Mobster schreef op 24 August 2003 @ 21:48:
Na 2001 en 2002 is het nu 2003 en ben ik benieuwd welke DPC-ers er Biddinghuizen onveilig gaan maken.
ja! hier!
* jeroon steekt hand op
Dit shirt zal ook dit jaar weer meegaan. Nog meer DPC-ers die gaan? En voor welke bands enzo? Neem je je shirt mee of schaam je je ervoor? :P
Vrijdag de hele dag in de Dommelsch (punk)-tent, zondag vroeg bij de Levellers, en de rest van het weekend ergens waar het gezellig is :D

http://www.donorofniet.nl/

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 22:08:
zou me meer voor die broek en sokken schamen ;)
Dat zijn kisten bijziende smurf :)

Vrijdag zeker in de Dommelsch ja. Less Than Jake rockzzz

• Polichism
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
* Polichism gaat ook die kanten op.
ik hoop dat er mensen ook al donderdag avond gaan?:)
Dan zou dan eigenlijk iedereen DPC/GoT Shirt aan moeten trekken

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb Biddinghuizen al met campzone onveilig gemaakt. Op Da Union en Mirthinier oid >:) na ben ik daar geen DPCers tegen gekomen :)

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
hmm ik heb me toch wel laten zin in CoT en CoN tent. met die flags van antworks :) waren allemaal DPC' ers.. en ik ben nog heel veel andere DPC'ers tegen gekomen.. maar goed.. ik ga dus ook met Lowlands biddinhuizen onveilig maken :)

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

Verwijderd

/me zit net eventjes te krap in het geld en vindt het programma wat tegenvallen...

beloven jullie me Interpol niet te missen? die zijn _zo_ goed, lekker depri :D
Boy Sets Fire, Eels, Foo Fighters, Lagwagen en Reel Big Fish zijn natuurlijk ook wel leuk :)

toch valt het programma wat tegen...

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Interpol is goed idd

* fenrir heeft het te druk met afstuderen en laat dit jaar verstek gaan.

Van klussen krijg je grijze haren

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Ik was er in 2001 (en 2000) !!
Met regen is het echter niet zo leuk, en omdat er nogal wat wordt voorspelt laat ik dit jaar maar ff gaan. Programma is ook niet zo erg veel.
In 2001 was SoaD echt wel de topper :)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• Nazgul
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Ik heb tot nu toe elk jaar mijn DPC shirt aangehad, maar pas 1 keer een reactie op gehad.
(Op zich wel komisch: een gesprek over DPC beginnen met ruim 100 man er tussenin. Misschien hebben we nog wel wat zieltjes gewonnen. >:) )

Maar * Nazgul is ook dit jaar (voor de 5e keer alweer) van de partij.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
ik ga niet naar lowlands, ik heb ook wel genoeg bidding huizen gezien voor dit jaar, eerst campzone en voor kennismaking op school gingen we daar in de buurt sirvivelen (?),
anyway, voor degene die wel gaan, maak foto's en dan zien we het wel :P

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Ik ben van plan om donderdag om 15:00 weg te rijden. Dan staat de tent normaal gesproken voor 20:00 :) Tenminste vorig jaar lukte dat!

Toch nog wel wat DPC-ers dus. Gezien de weersomstandigheden wordt het tijd voor longsleeves dus dan het DPC shirt er maar overheen :P

En de bands? Je moet je af en toe eens laten verrassen :) Check uit bv Mars Volta (openen op Golf op vrijdag. Tegelijkertijd met de Ataris :/)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

kleine schop... Ik heb helaas geen DPC-tshirt maar ik zal wel aanwezig zijn (als een van de eerste bezoekers, we vertrekken morgen avond vanuit Weert :P) En de bands die ik graag wil zien zijn o.a. Sum 41, Mars Volta, Autumn, Ataris, Less Than Jake, Nightwish en alles waar ik heel toevallig op uitkom en leuk klinkt :)

Signature

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

TGEN

Hmmmx_

Mja, brakke lineup dit jaar, alleen Photek is koel :o.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 12:45
pastapappie.NET schreef op 26 August 2003 @ 23:23:
kleine schop... Ik heb helaas geen DPC-tshirt maar ik zal wel aanwezig zijn (als een van de eerste bezoekers, we vertrekken morgen avond vanuit Weert :P) En de bands die ik graag wil zien zijn o.a. Sum 41, Mars Volta, Autumn, Ataris, Less Than Jake, Nightwish en alles waar ik heel toevallig op uitkom en leuk klinkt :)
Kijk, met jou kan ik praten :D

Kom net terug van Summer Breeze, relatief groot (man of 30.000) metal festival in zuid duitsland. Nu weer terug naar het immer brave Nederland, waar je niet meer mag crowdserven, geen fakels mag gebruiken, geen generatoren, het rustig moet zijn, etc :/

Maar ik ben zeker van de partij, al was het alleen al om eindelijk een keertje Nightwish live te zien :D

Overigens geheel in het niet-DPC-zwart (net weer leuk CoB tie-sjurt op de kop getikt in duitsland) ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
En toen was het tijd voor de DPC-regenja's-actie!
Gratis uitdelen met standaard diskette/cdrom in de binnenzak!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Regen zit allemaal tussen je oren. Als je vindt dat het droog is, dan is het droog en wordt je niet nat. :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:27
Mobster schreef op 27 augustus 2003 @ 12:37:
Regen zit allemaal tussen je oren. Als je vindt dat het droog is, dan is het droog en wordt je niet nat. :)
* Witlof kan zich verschillende DOA's herinneren waarbij regen juist het festival leuker maakte :)

Jezelf nat houden met alcoholische dranken is natuurlijk ook een optie :+

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Witlof schreef op 27 August 2003 @ 12:42:
[...]

* Witlof kan zich verschillende DOA's herinneren waarbij regen juist het festival leuker maakte :)

Jezelf nat houden met alcoholische dranken is natuurlijk ook een optie :+
Dat is geen optie. Da's standaard :+
* Mobster heeft zijn 12 halve liter blikken en litertje wodka-jus al klaar staan :9

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:27
Mobster schreef op 27 August 2003 @ 13:43:
[...]
Dat is geen optie. Da's standaard :+
* Mobster heeft zijn 12 halve liter blikken en litertje wodka-jus al klaar staan :9
Duurt Lowlands maar 1 dag :+ ;)

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Meer mag je niet meenemen per persoon :( :'( :/

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
vorig jaar stonden er naast ons in de rij (van 4 uur) mensen met een hele bolderkar met ik weet niet hoeveel tray'en bier.. die mochten ook gewoon binnen :/

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Die waren misschien met 15 man? Op het kaartje en de site staat 12 blikken per persoon. Om problemen te voorkomen houd ik me daar maar aan. Anders moet ik alles wegtyfen bij de ingang en da's drankmisbruik!

• pasta

pasta

Ondertitel

Ik neem 1 tray'tje mee.. (24 halve liters).. Maar omdat ik vandaag al vertrek zal morgen ook al de helft opzijn voordat ik op de camping überhaupt ben :P
Daarbij probeer ik ook nog met een aantal kameraden een hele achterbak vol bier naar binnen te smokkelen :D
(ow, en vergeet die 15 liter rode wodka/ redbull niet :+)

Signature

• Erik1
  • Niet online
mnee ik ben een klein maandje geleden al op dat terrein geweest, maar toen waren er andere festiviteiten :P

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
Goed voor de gene die naar LowLands gaan.. ik heb mijn GoT Shirt aan.. laten we afspreken als we iemand zien met DPC/GoT shirt.. even elkaar aanspreken... zou wel zo gezellig zijn....
(weet btw nog niet waar ik de tent neer ga zetten omdat ik er alleen heen ga)
Iemand nog een gezellig clubje waar ik bij kan staan? (niet dat ik zonder vrienden zit hoor) maar die hebben wennig geld enz..

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Mobster schreef op 27 August 2003 @ 15:42:
Die waren misschien met 15 man? Op het kaartje en de site staat 12 blikken per persoon. Om problemen te voorkomen houd ik me daar maar aan. Anders moet ik alles wegtyfen bij de ingang en da's drankmisbruik!
laat je toch gewoon een deel in de auto liggen en haal je dat op vrijdag begin van de middag op.
dan is het zeer rustig bij de ingang en kan je zeer relaxed doorlopen. tot nu toe deden ze dan al helemaal niet moeilijk meer.
[/mijn ervaring]

Van klussen krijg je grijze haren

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
Nou Goed ik ga er nou naar toe.. have fun iedereen die er heen gaat en die ik niet zie..
Maar elkaar even aanschieten als we elkaar zien.... :) dada

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
[me=50060] is terug van lowlands.. maar niemand heeft me aangesproken over mijn T-Shirt door DPC'ers of Tweakers. Heb verder ook niemand gezien met DPC/GoT Shirts.. iemand zelfde ervaring als ik?

• pasta

pasta

Ondertitel

Ehm.. ik heb verder ook niemand met DPC/GoT/Tweakers shirt gezien.. Als het wel zo zou zijn zou ik je wel aanspreken.

Signature

• Nazgul
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Same here.

Ik heb een heleboel mensen gezien, maar niemand met een DPC shirt.

Wel een mede DPC-er, maar dat kwam waarschijnlijk omdat we samen gingen. :)

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

... Ik geef toe, het is vroeg... maarre... niemand DPC-pics voor hier ergens??

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Xaverius
  • Laatst online: 21-02 17:07

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ook ik heb geen mede DPC'ers kunnen spotten. Maar misschien dat ze niet van rock houden???
Eigenlijk ken ik bijna niemand van gezicht maar een DPC'er in DPC-shirt had ik zeker begroet..

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
hmm ik had dan de rest van de dagen ook geen Shirt aan.. dan alleen donderdag een GoT shirt.. verder een Shirt van Iron Maiden.. en hou wel degelijk van Rock terwijl ik toch meer in de Dommelsch tent te vinden was.. al heb ik natuurlijk NightWish en Autumn niet over geslagen :D

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 16:26

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

* nhimf was zondagavond al weer terug
Lekker veel dommelsch gezien (eigenlijk alleen maar dommelsch)
Het was weer erg vet.
Ook ik heb geen dpc shirt gezien.

Beste optreden was Less than Jake en het meest spectaculair was the Freckels (leadzanger was bassist en rond de 13 jaar).

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
mwah Less than Jake was wel cool ja.. maar vond Rancid en Sum41 toch beter :)

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
* Mobster is ook weer back
Zal nog wel een dag of 2 nodig hebben om uit te rusten, maar toch. Het was weer geslaagd en ik heb veel foto's gemaakt, maar niet van DPC-ers :) Één dag gefouilleerd en mocht ik mijn dig. camera achterlaten. Eikels :( Zondag in een poncho verstopt en zonder problemen binnen :)

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
heb jij je foto toestel wel terug gekregen :)

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Tuurlijk. Kreeg netjes een nummertje en mocht hem om 23:00 weer ophalen. Liepen trouwens duizenden mensen met een camera, maar dat mens wilde niet luisteren :/

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 12:45
* FragFrog is ook weer terug

Helaas maandag voor het eerst studeren, dus daar wil je niet te laat komen... Nuchter & helder is een ander verhaal, maar toch maar zondagavond teruggekomen :)

Toppers: Nightwish (d'uh ;)), Autumn, The Spades (totdat die gast z'n broek uittrok dat is :/), The Freckels en natuurlijk de Spiderman film waarbij iedereen luid zat te applaudiseren (heb ik nou nooit in de bios :D)

Maar ook nergens een DPC shirt gezien, alleen ergens vaag een of ander tweakers shirt (meen ik)... Ach, daar ga je toch ook niet voor naar lowlands ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Xaverius
  • Laatst online: 21-02 17:07

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik zag ook overal digitale camera's. Die van ons is 2 dagen achter elkaar gevonden maar op zondag hebben we hem toch op het terrein gekregen. Belachelijk eigenlijk. Zo'n spycam komt er niet door maar een telefoon met camera (en da's toch ongeveer dezelfde kwaliteit toch ;) ) mag gewoon mee. Nu hadden wij dan een 2Megapixelcamera zoom dus zo goed istie ook weer niet...

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Pagina: 1