Toch maar eens een andere sig bedenken :P
ja! hier!Mobster schreef op 24 August 2003 @ 21:48:
Na 2001 en 2002 is het nu 2003 en ben ik benieuwd welke DPC-ers er Biddinghuizen onveilig gaan maken.
* jeroon steekt hand op
Vrijdag de hele dag in de Dommelsch (punk)-tent, zondag vroeg bij de Levellers, en de rest van het weekend ergens waar het gezellig isDit shirt zal ook dit jaar weer meegaan. Nog meer DPC-ers die gaan? En voor welke bands enzo? Neem je je shirt mee of schaam je je ervoor?
Dat zijn kisten bijziende smurf
Vrijdag zeker in de Dommelsch ja. Less Than Jake rockzzz
ik hoop dat er mensen ook al donderdag avond gaan?
Dan zou dan eigenlijk iedereen DPC/GoT Shirt aan moeten trekken
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Verwijderd
beloven jullie me Interpol niet te missen? die zijn _zo_ goed, lekker depri
Boy Sets Fire, Eels, Foo Fighters, Lagwagen en Reel Big Fish zijn natuurlijk ook wel leuk
toch valt het programma wat tegen...
* fenrir heeft het te druk met afstuderen en laat dit jaar verstek gaan.
Van klussen krijg je grijze haren
Met regen is het echter niet zo leuk, en omdat er nogal wat wordt voorspelt laat ik dit jaar maar ff gaan. Programma is ook niet zo erg veel.
In 2001 was SoaD echt wel de topper
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
(Op zich wel komisch: een gesprek over DPC beginnen met ruim 100 man er tussenin. Misschien hebben we nog wel wat zieltjes gewonnen.
Maar * Nazgul is ook dit jaar (voor de 5e keer alweer) van de partij.
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
anyway, voor degene die wel gaan, maak foto's en dan zien we het wel
Toch nog wel wat DPC-ers dus. Gezien de weersomstandigheden wordt het tijd voor longsleeves dus dan het DPC shirt er maar overheen
En de bands? Je moet je af en toe eens laten verrassen
Signature
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Kijk, met jou kan ik pratenpastapappie.NET schreef op 26 August 2003 @ 23:23:
kleine schop... Ik heb helaas geen DPC-tshirt maar ik zal wel aanwezig zijn (als een van de eerste bezoekers, we vertrekken morgen avond vanuit Weert) En de bands die ik graag wil zien zijn o.a. Sum 41, Mars Volta, Autumn, Ataris, Less Than Jake, Nightwish en alles waar ik heel toevallig op uitkom en leuk klinkt
Kom net terug van Summer Breeze, relatief groot (man of 30.000) metal festival in zuid duitsland. Nu weer terug naar het immer brave Nederland, waar je niet meer mag crowdserven, geen fakels mag gebruiken, geen generatoren, het rustig moet zijn, etc
Maar ik ben zeker van de partij, al was het alleen al om eindelijk een keertje Nightwish live te zien
Overigens geheel in het niet-DPC-zwart (net weer leuk CoB tie-sjurt op de kop getikt in duitsland)
Gratis uitdelen met standaard diskette/cdrom in de binnenzak!
* Witlof kan zich verschillende DOA's herinneren waarbij regen juist het festival leuker maakteMobster schreef op 27 augustus 2003 @ 12:37:
Regen zit allemaal tussen je oren. Als je vindt dat het droog is, dan is het droog en wordt je niet nat.
Jezelf nat houden met alcoholische dranken is natuurlijk ook een optie
Dat is geen optie. Da's standaardWitlof schreef op 27 August 2003 @ 12:42:
[...]
* Witlof kan zich verschillende DOA's herinneren waarbij regen juist het festival leuker maakte
Jezelf nat houden met alcoholische dranken is natuurlijk ook een optie
* Mobster heeft zijn 12 halve liter blikken en litertje wodka-jus al klaar staan
Duurt Lowlands maar 1 dagMobster schreef op 27 August 2003 @ 13:43:
[...]
Dat is geen optie. Da's standaard
* Mobster heeft zijn 12 halve liter blikken en litertje wodka-jus al klaar staan
Daarbij probeer ik ook nog met een aantal kameraden een hele achterbak vol bier naar binnen te smokkelen
(ow, en vergeet die 15 liter rode wodka/ redbull niet
Signature
(weet btw nog niet waar ik de tent neer ga zetten omdat ik er alleen heen ga)
Iemand nog een gezellig clubje waar ik bij kan staan? (niet dat ik zonder vrienden zit hoor) maar die hebben wennig geld enz..
laat je toch gewoon een deel in de auto liggen en haal je dat op vrijdag begin van de middag op.Mobster schreef op 27 August 2003 @ 15:42:
Die waren misschien met 15 man? Op het kaartje en de site staat 12 blikken per persoon. Om problemen te voorkomen houd ik me daar maar aan. Anders moet ik alles wegtyfen bij de ingang en da's drankmisbruik!
dan is het zeer rustig bij de ingang en kan je zeer relaxed doorlopen. tot nu toe deden ze dan al helemaal niet moeilijk meer.
[/mijn ervaring]
Van klussen krijg je grijze haren
Maar elkaar even aanschieten als we elkaar zien....
Signature
Ik heb een heleboel mensen gezien, maar niemand met een DPC shirt.
Wel een mede DPC-er, maar dat kwam waarschijnlijk omdat we samen gingen.
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Eigenlijk ken ik bijna niemand van gezicht maar een DPC'er in DPC-shirt had ik zeker begroet..
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Lekker veel dommelsch gezien (eigenlijk alleen maar dommelsch)
Het was weer erg vet.
Ook ik heb geen dpc shirt gezien.
Beste optreden was Less than Jake en het meest spectaculair was the Freckels (leadzanger was bassist en rond de 13 jaar).
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Zal nog wel een dag of 2 nodig hebben om uit te rusten, maar toch. Het was weer geslaagd en ik heb veel foto's gemaakt, maar niet van DPC-ers
Helaas maandag voor het eerst studeren, dus daar wil je niet te laat komen... Nuchter & helder is een ander verhaal, maar toch maar zondagavond teruggekomen
Toppers: Nightwish (d'uh
Maar ook nergens een DPC shirt gezien, alleen ergens vaag een of ander tweakers shirt (meen ik)... Ach, daar ga je toch ook niet voor naar lowlands
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht