Toch maar eens een andere sig bedenken :P
jow, me!
Dus al zie je tussen als die DPC shirts iemand met een ander shirt, IT'S ME!
Dus al zie je tussen als die DPC shirts iemand met een ander shirt, IT'S ME!
Yep, ik ben er ook! 
Ik loop alleen niet met een DPC shirt, maar met een NIN shirt
Ik loop alleen niet met een DPC shirt, maar met een NIN shirt
Mr. Garrison: Sorry kids, I just can't trust something that bleeds for five days and doesn't die.
Ik ben er ook, met DPC, Lowlands 1999 en Lowlands 2000 T-Shirt (Afhankelijk van vr/za/zo
)
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Jups, van Team Frikandel Speciaal gaan er zo'n 4-7 man richting lowlands, sterker nog, ze gaan er plaatjes draaien

Vrijdag 24 Augustus van 23.00 tot 02.00 uur zorgt het dynamische Bakeliet Sound System (Team Frikandel Speciaal) voor funky, swingende & scratchende beats in de Charlie tent.
Reclame mode: ben daar of ben vierkant
Ze zijn erg goed!
Vrijdag 24 Augustus van 23.00 tot 02.00 uur zorgt het dynamische Bakeliet Sound System (Team Frikandel Speciaal) voor funky, swingende & scratchende beats in de Charlie tent.
Reclame mode: ben daar of ben vierkant
Ze zijn erg goed!
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Deze jongen gaat zelf ook eens kijken op, wat ze zeggen, het beste festival van Nederland.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik ga voor de 8e keer naar het beste festival van Nederland. Da's niet van horen zeggen, da's gewoon zo 
Geen koeien of DPC shirt, maar gewoon een fout hawai overhemd ofzo... 't wordt errug warm van het weekend (27/28 graden) dus neem een WIT dpc shirt mee
Geen koeien of DPC shirt, maar gewoon een fout hawai overhemd ofzo... 't wordt errug warm van het weekend (27/28 graden) dus neem een WIT dpc shirt mee
Ik ga normaal gesproken (wel of geen Lowlands) uitsluitend gekleed in zwarte kledij (met of zonder
)
En Sletje, met jou heb ik sowieso nog een appeltje te schillen
RobzQ ik kom zeker kijken vrijdag! Moet jij ook draaien?
En Sletje, met jou heb ik sowieso nog een appeltje te schillen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
* reiker gaat ook heen
heb geen DPC shirt... en t.net shirt is onderweg....
mensen die me willen zien moeten uitkijken naar een grijs shirt waarop staat "Dive Poseidon" in rode letters...
verder ben ik onopvallend. of wacht, ik heb zwart/groene haren
heb geen DPC shirt... en t.net shirt is onderweg....
mensen die me willen zien moeten uitkijken naar een grijs shirt waarop staat "Dive Poseidon" in rode letters...
verder ben ik onopvallend. of wacht, ik heb zwart/groene haren
Zo gezegd, zo gedaan.
Naast rieker (bovenstaand) gaat ook ik van de PNpX clan naar LL.
Waar ik aan te herkennen ben? Ach ik val niet zo op en daar ben ik denk ik blij mee. Alhoewel ik loop naast reiker en zen vriendin, beide met zwart/groen haar, en iemand met een nog raarder kapsel (weet nog niet wat...) Ik mag niks doen met me haar
, anders wordt ik ontslagen (horeca)
Ik ga gewoon voor de fun heen en natuurlijk voor de muziek (System Of A Down, Prodigy, The Hives)
Alleen het tentamen de maandag erna (meteen erna) is zwaaaaaaaaar klotuh

Verder alleen plezier maken daaro.
Waar ik aan te herkennen ben? Ach ik val niet zo op en daar ben ik denk ik blij mee. Alhoewel ik loop naast reiker en zen vriendin, beide met zwart/groen haar, en iemand met een nog raarder kapsel (weet nog niet wat...) Ik mag niks doen met me haar
Ik ga gewoon voor de fun heen en natuurlijk voor de muziek (System Of A Down, Prodigy, The Hives)
Alleen het tentamen de maandag erna (meteen erna) is zwaaaaaaaaar klotuh
Verder alleen plezier maken daaro.
Neen, sterker nog, ik zal er zelf niet bij zijn, ik zit bij Jazz in Lighttown (te EindhovenOp woensdag 22 augustus 2001 09:54 schreef Mobster het volgende:
Ik zal er zijn....
greetz Nazgul...niet te hard snurken he?
greetz Nazgul...niet te hard snurken he?
How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.
Waah, dat was dus echt vet. Ben net terug, helemaal brak.
Ik was gister al terug, vandaag een tentamen gehad, maar het was idd heel wreed.
Zelf vond ik de optredens van System Of A Down, Prodigy (jammer van de stroomuitval
)The Hives en Anouk heel goed. Verassing van het festival was voor mij Tanzwut, die waren echt heel goed.
Volgend jaar weer!
Zelf vond ik de optredens van System Of A Down, Prodigy (jammer van de stroomuitval
Volgend jaar weer!
Dat zijn ze zekerOp maandag 27 augustus 2001 17:56 schreef Expander het volgende:
Bakeliet Sound System was heel cool vond ik zelf.
Een paar maanden geleden hebben we een Team Frikandel Speciaal party gehouden in een Eindhovens kraakpand (Huize Trammelant) waar Bakeliet ook draaide
Ook veel buitenstaanders hebben het overigens erg goed naar hun zin gehad...
Bakeliet Sound System was mega PhaT!!! de hele Charlie tent op z'n kop
daar konden menige acts nog een puntje aan zuigen
Pagina: 1