Toon posts:

bios spaced

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen ik had laatst een topic geopend waarin ik dacht dat mn IDE2 poort stuk was en mn CD-ROM stations niet kon zien, maar nu opeens doet ze het weer, dus het heeft te maken met een software fout, kan iemand me misschien helpen en vertellen wat er nou precies mis ging want ik snap er echt nix meer van |:(

extra info: niet alleen windows maar mn bios zag me cd-rom stations ook niet, en nu zien ze het weer wel :|

B.V.D. allemaal :)

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Dan moet je dit bericht ook weer in datzelfde topic plaatsen en niet een nieuwe aanmaken.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Stroomkabeltje of IDE kabel zat los denk ik...

Forget your fears...
...and want to know more...

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Dit Topic hoort in PMG Het ligt waarschijnlijk aan je BIOS of IDE Kabeltje BIOS valt onder PMG niet SA

Verder zou je de search kunnen gebruiken er zijn hier waarschijnlijk al meer topic's over geweest

[ Voor 24% gewijzigd door magic45 op 24-08-2003 22:30 ]

• magic45
  • Laatst online: 15-01 09:01
In het topic Cdrom ineens weg is vrijwel het zelfde probleem.

Probeer eens de CD-rom in een andere PC te hangen kijken of die dan wel werkt probeer eens andere IDE kabeltjes ect.

• Rafe
  • Laatst online: 27-06-2025
"dus heeft het te maken met een software fout"
• Welke software?
• Ligt het misschien anders aan Windows?
• Hoe weet jij zo zeker dat het aan software ligt en niet aan een (bijvoorbeeld) slecht aangedrukte IDE kabel?

Ik denk dat het beter is als je gewoon verdergaat in CD-ROM stations niet in de bios . Mocht het blijken dat het toch aan software of Windows ligt, kan je een moderator op de hoogte stellen door op het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif-tje te drukken, dan wordt dat topic naar het juiste forum verplaatst.

Nieuwe topics openen omdat je het bij het verkeerde eind denk te hebben hoeft niet, zoals hierboven staat is het een kleine moeite om een topic te verplaatsen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 25-08-2003 00:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.