Toon posts:

Hoe vind ik een goede bannerdesigner?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hoe ik aan een goede web/bannerdesigner kan komen. Iemand die in staat is om creatieve, maar wel sterke/effectieve banners/scrapers en dergelijke te ontwikkelen. Ook webdesigntalent is welkom.
Groet, Richard van Hooijdonk

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Richard, ik denk dat je hier nieuw bent op GoT en dat je misschien nog niet alle regels kent. De vraag is nogal voor de hand liggend, daarom het lijstje hieronder:

Kijk eens bij:
http://webdesign.pagina.nl
De Gouden Gids
Dezelfde designer die ook jouw site heeft gemaakt?
Dezelfde designer die jouw site gaat maken?

Het zal je wat geld gaan kosten, en als je een bedrijf hebt waar je nog lange tijd meer door wilt gaan, laat je dan ook niet afschepen met iets goedkoops wat niet lang mee zal gaan maar doe het gelijk goed. Een koffiezetapparaat kun je na een paar jaar vervangen, een bepaalde stijl niet; daar moet je bedrijf op blijven teren of je moet de ommezwaai wel heel duidelijk maken aan de klanten.

Overigens kun je in de GoT faq | W&G faq even lezen hoe het hier zit met o.a. regels voor vragen om diensten, en het plaatsen van groetjes onder je post.

In hoop je hier vaker te zien... :w

[ Voor 16% gewijzigd door Dark Blue op 24-08-2003 19:46 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 11:56

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Heb je een uitzendbureau ofzo? Als je mensen zoekt kun je dat bijvoorbeeld in je signature zetten, en wat contactinformatie in je profiel zodat mensen ook kunnen reageren :)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 09:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kees in "PHP programmeur" Ik blijf mezelf napraten ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Kees op 24-08-2003 20:39 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.