nee vanaf 4 mei en dan alle mensen weer fijn uit gaan leggen wat wel en niet de bedoeling is in lakrabbit
Tis zo simpel, er is een flag, de gene die de flag heeft moet gekilled worden, als jij de flag hebt moet je dus proberen snel te zijn, zodat niet iedereen tegelijk op je schiet, op het moment dat je een mid air maakt, of dat je een schot maakt die op een grote afstand raakt, krijg je daar xtra punten voor, bijv een schot mid air op 200 mtr kan zo 100 pnt opleveren, maar op de grond 200mtr maar 30, omdat de moeilijkheidsgraad daar hoger is.Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 18:30:
nee vanaf 4 mei en dan alle mensen weer fijn uit gaan leggen wat wel en niet de bedoeling is in lakrabbit
In ieder geval, het is dus een soort flag chase, waarbij je niet lame moet gaan doen, er zijn bijv, ook geen missles in lakrabbit, of sniper, zou een walgelijk camp potje worden dan, dit zou het aardig ook verpesten, komt aan op pure skill...
LakRabbit is echt DE gametype voor mij, gewoon goed spelen, en je krijgt er punten voor. En geeft je enorme kick als je dus op 100mtr iemand raakt mid air (dat kassa geluidje
naja, uitleggen ken ik niet, maar spelen wel, probeer het nog eens, alleen gebruik een normale wapens, zoals de spin fusor (disk), grenade launcher en grenades en shocklance... je komt dan echt al een aardig eind.
Nou ik kan de linuxversie niet vinden op fileplanet.com en als ik de windowsversie wil d/l kom ik altijd wel een wit schermpie tegen met een sciptfout (zowel in IE als Mozilla).
Iemand hier meer geluk?
Iemand hier meer geluk?
Only dead fish go with the flow
Maar goe. ik vraag me af hoe ze dat met cdkeys gaaan doen, gaan ze die nu ineens uitdelen ofzo, anders kan je geen account aanmaken. Of is het alleen single player. Heb overigens speciale servers gevonden die GEEN account nodig hebben, kan je via LAN game joinen
Dat JoinGame("ip"); kan je in console kopieren plakken en je joined de game
[ Voor 14% gewijzigd door semicon op 04-05-2004 11:53 ]
Verwijderd
ik denk dat ze het zo zullen maken dat je geen cd key meer hoeft in te voeren om een account te maken.
Mja, ik zou em echt voor die 5 euro halen eigelijk, dan helemaal moeilijk te doen
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
LakRabbit is dan toch gewoon Kill The Rabbit?
Ik zag die Wireless IJsselstein server gisteren idd in de lijst staan, is het OK om daar in te joinen?
Ik zag die Wireless IJsselstein server gisteren idd in de lijst staan, is het OK om daar in te joinen?
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
helaas niet de linuxversieVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 18:14:
ja tuurlijkiig kun je vanaf nu starsiege tribes en t2 downloaden op www.fileplanet.com
Ah getverdemme, Vileplanet verwacht nu dat je een een of andere gore downloader installeert om in die wachtrij te staan. Nee dank je, mij niet gezien. Ik wacht wel totdat andere sites een mirror voor Tribes hebben gemaakt.
Ik lees zojuist het volgende op Gamer.nl
Starsiege: Tribes (134MB)
Fileplanet
Tribes 2 (538MB)
Fileplanet
FileRush
Have fun guys!
In een unieke actie van Vivendi Universal Games zijn Starsiege: Tribes en Tribes 2 zijn vanaf heden gratis te downloaden. Dit vanwege de promotie voor Tribes: Vengeance, de opvolger van deze twee games, welke eind dit jaar wordt verwacht. Beide games zijn volledig up-to-date en zijn in multiplayer te spelen. Een key, of een andere patch zijn dus niet meer nodig.
Tribes en Tribes 2 zijn games waarin hevig wordt gefocused op teamplay. Het eerste deel was vooral in Amerika een hit, het tweede deel heeft het wereldwijd redelijk gedaan. Nog steeds worden er dagelijks duizenden potjes Tribes gespeeld, ondanks het feit dat de ontwikkelaar Dynamix al enige tijd zijn deuren heeft gesloten.

Starsiege: Tribes (134MB)
Fileplanet
Tribes 2 (538MB)
Fileplanet
FileRush
Have fun guys!
Koekie?
Gratis game = downloaden 
Tribes nooit gespeeld, maar het kan nooit kwaad om het een keer te proberen.
Tribes nooit gespeeld, maar het kan nooit kwaad om het een keer te proberen.
Is niet nodig, je kunt dat install ding cancellen en alsnog in de rij aansluiten.Devil N schreef op 04 mei 2004 @ 21:51:
Ah getverdemme, Vileplanet verwacht nu dat je een een of andere gore downloader installeert om in die wachtrij te staan. Nee dank je, mij niet gezien. Ik wacht wel totdat andere sites een mirror voor Tribes hebben gemaakt.
[ Voor 66% gewijzigd door IceStorm op 05-05-2004 19:59 ]
Verwijderd
Kan iemand ook al vertellen of het al geupdate/gepatchte versies zijn? Vooral voor T2 werde er een flink aantal patches gemaakt............
Verwijderd
Naar ik op Fok! heb vernomen zouden deze versies up-to-date zijn.
Het zou de distributeurs sieren als ze de broncode beschikbaar stellen, zodat iedereen zijn mods etc kan maken. In ieder geval voor de Linuxversie.
Het zou de distributeurs sieren als ze de broncode beschikbaar stellen, zodat iedereen zijn mods etc kan maken. In ieder geval voor de Linuxversie.
Mhm, ik heb die gratis versie gedownd, heb een key gehaald, probeer nu een account te maken, maar t submitknopje wil maar niet
En kheb gewoon de key ingevuld die ik gekregen heb
Iemand anders last van hetzelfde probleem? Ik heb een loginnaam, warriornaam, emailadres en wachtwoord gegeven en aangevinkt dat ik ouder dan 13 ben, maar ik mag niet submitten

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Waar kan ik eigenlijk een key halen want heb hem binnen gehaald via bittorent?
linux versie is niet gratis, rechten liggen bij het faliete lokie en co.Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 20:11:
Naar ik op Fok! heb vernomen zouden deze versies up-to-date zijn.
heeft sierra nix meej te doen
dan ben ik daar dus steeds naar op zoekhimlims_ schreef op 05 mei 2004 @ 22:51:
[...]
linux versie is niet gratis, rechten liggen bij het faliete lokie en co.
heeft sierra nix meej te doen
dus als iemand hem ergens ziet liggen?
kun je alleen nogmaar online bestellen.Escrimador schreef op 05 mei 2004 @ 23:16:
[...]
dan ben ik daar dus steeds naar op zoek
dus als iemand hem ergens ziet liggen?
Tja, nu alleen nog maar een leuke GOT game opzetten. Kan iemand een servertje hosten? Al die amerikanen laggen ontzettend.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Filter op Europese servers met players erop en 0 bots. Krijg je een leuk lief klein lijstjeL3TUC3 schreef op 06 mei 2004 @ 00:22:
Tja, nu alleen nog maar een leuke GOT game opzetten. Kan iemand een servertje hosten? Al die amerikanen laggen ontzettend.
Verwijderd
ik heb het zelf niet geprobeerd maar ik heb gehoord dat je een key krijgt als je t2 gaat instaleren. je wordt dan naar een inet pagina gebracht waar je dan een key krijgt.DeadKnight schreef op 05 mei 2004 @ 22:24:
Waar kan ik eigenlijk een key halen want heb hem binnen gehaald via bittorent?
Verwijderd
ik heb even een mooie screen gemaakt van alle servers die ik als favorite heb. dit zijn ongeveer alle base servers met een goede ping.
http://members.chello.nl/h.bargeman-jansen/t2.JPG
dit zijn ook vaak de servers waar mensen opzitten.
Dit zijn classic serversVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:35:
ik heb even een mooie screen gemaakt van alle servers die ik als favorite heb. dit zijn ongeveer alle base servers met een goede ping.
NOTE: FilePlanet has ran out of Tribes 2 keys. If you happen to get a download but not a key, they were on a first-come, first-served basis but check back because we might get more to distribute.
Wou het net posten. Kut Fileplanet
Woei, heb ik even geluk, ik heb hier nog een CD liggen van Tribes 2 mèt CD-key. De CD is niet meer bruikbaar maar de key natuurlijk wel. Alleen het downloaden via Bittorrent gaat redelijk traag.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Is het iemand gelukt om een eigen Tribe aan te maken? Ik heb geprobeerd om er eentje aan te maken voor m'n clan, maar dat lukt niet echt.
Ik krijg de melding dat mijn gegevens niet correct zijn dan wel niet opgeslagen zijn. Zelfs geprobeerd met de firewall uit, maar niets doet het. Ook mijn buddylist en playerhistory doen het niet. Zijn er meer mensen die er last van hebben?
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Al deze dingen zijn gekoppeld aan de servers. Omdat de servers vorige week verplaatst zijn kan het een tijd duren voordat dit weer allemaal in orde is. Dus nog even geduld hebben. Wees in ieder geval blij dat je het spel zelf wel kan spelen!CJ schreef op 06 mei 2004 @ 16:54:
Is het iemand gelukt om een eigen Tribe aan te maken? Ik heb geprobeerd om er eentje aan te maken voor m'n clan, maar dat lukt niet echt.Ik krijg de melding dat mijn gegevens niet correct zijn dan wel niet opgeslagen zijn. Zelfs geprobeerd met de firewall uit, maar niets doet het. Ook mijn buddylist en playerhistory doen het niet. Zijn er meer mensen die er last van hebben?
Verwijderd
ja klopt. browser doet het idd nog niet helemaal goed. en dutchcommando er zitten idd een paar classic servers tussen
Ah thanks. Dat verklaart een hoop.Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 17:57:
[...]
Al deze dingen zijn gekoppeld aan de servers. Omdat de servers vorige week verplaatst zijn kan het een tijd duren voordat dit weer allemaal in orde is. Dus nog even geduld hebben. Wees in ieder geval blij dat je het spel zelf wel kan spelen!
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
helaas is me dat tot op heden nergens gelukt ( = niemand heeft hem)
Veel van die variants zijn gewoon classic. Enkele base. Ik speel geregeld op een aantal van de classic "variants" zoals:Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 18:00:
ja klopt. browser doet het idd nog niet helemaal goed. en dutchcommando er zitten idd een paar classic servers tussen
- Zorn Circus Maximus
- Sporks? Chaos temple
- Cluster of Azeroth (geen variant)
- idk?
- BSG
Dr werd hier geen browser geopend.. kan ook nergen een key vindenVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:14:
[...]
ik heb het zelf niet geprobeerd maar ik heb gehoord dat je een key krijgt als je t2 gaat instaleren. je wordt dan naar een inet pagina gebracht waar je dan een key krijgt.
Lijkt erop dat T2 niet gratis is geworden, maar dat fileplanet gewoon een x aantal keys heeft gekregen in ruil voor een exclusive download..
Nou tis uiteindelijk toch gelukt om een ley te krijgen via http://www.fileplanet.com/promotions/tribes2_cgw/
Je moet wel een gamespy ID hebben [daar hebben we hotmail junk accounts voor] maar via een paar pagina's en mailtjes met activation links etc heb ik nu toch een key weten te bemachtigen
[ Voor 46% gewijzigd door StarLite op 06-05-2004 22:54 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
nou er is voor de gelegenheid maar meteen een irc channal gemaakt voor hulp bij t2 namelijk #Tribes.Learners @ quakenet dus als je vragen hebt 
en dutchcommando ik wil geen ruzie gaan maken maar de meerderheid van de variants is toch echt base hoor. dit zijn namelijk ook de servers waar base matches worden gespeeld.
en dutchcommando ik wil geen ruzie gaan maken maar de meerderheid van de variants is toch echt base hoor. dit zijn namelijk ook de servers waar base matches worden gespeeld.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 10:29 ]
Escrimandor, wat is je email? Ik heb namelijk wat voor je gevonden maar de email die je hebt opgegeven doet het niet.

Fileplanet krijgt weer nieuwe keys voor Tribes 2 en dan kan je hem weer downloaden.
Verwijderd
Op de site vragen ze je om wat cijfers/letters over te typen van een plaatje. Maar ik krijg geen plaatje te zien. Firewall uitgeschakeld, IE 6. windows XP.
Staat toch bij dat je die lui dan moet mailen?
Verwijderd
Ja, dan wordt je door gelinkt naar een algemeen probleem formulier.
En die lui zullen zeker wel een oplossing hebben, is nog nooit gebeurd.
En die lui zullen zeker wel een oplossing hebben, is nog nooit gebeurd.
Verwijderd
Toch maar even het formulier in gevuld, ik heb gevraagd of ze de key niet gewoon kunnen toesturen via email
Kreeg het plaatje te zien door internet beveiling (IE) op zijn laagst te zetten.
Zijn er nog actieve (leuke) pubs dan in TRIBES 2? Ik heb het spel namelijk wel veel gespeeld, maar ik ben gestopt, omdat er steeds minder leuke servers waren. Op zich is het spel (als je het kan) meesterlijk
en ik wil het misschien ook wel weer eens spelen als er tenminste nog intressante servers zijn
.
Ik weet niet wat jou definitie van interessant is. Naar mijn idee is er nooit een moment geweest dat er geen interessante server wasxplorer schreef op 10 mei 2004 @ 09:49:
Zijn er nog actieve (leuke) pubs dan in TRIBES 2? Ik heb het spel namelijk wel veel gespeeld, maar ik ben gestopt, omdat er steeds minder leuke servers waren. Op zich is het spel (als je het kan) meesterlijken ik wil het misschien ook wel weer eens spelen als er tenminste nog intressante servers zijn
.

Maareh, iemand al eens gespeeld op WirelessIJsselstein?
Tis natuurlijk een wat zwakke 1mbit upload voor deze server, en er zitten bots op ( bots
( deze laatste weken al 9.4gb traffic op die t2 server alleen al )
Ik speel er regelmatig op en het is toch goed speelbaar, als de server vol zit is de ping iets minder. Maar gister met veel plezier gespeeldsemicon schreef op 10 mei 2004 @ 14:03:
Maareh, iemand al eens gespeeld op WirelessIJsselstein?
Tis natuurlijk een wat zwakke 1mbit upload voor deze server, en er zitten bots op ( bots) maar voor de beginners goed, maar is de ping ook goed?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
kheb zelf tribes 2 origineel en ook vaak gespeelt, maar dit initiatief is echt te cool. Het hele spel is imho nog nooit overtroffen en blijft gewoon geweldig
merk alleen wel meteen dat ik het echt niet meer kan.... beetje defence gedaan en turrents geplaatst want raak schieten ging niet helemaal
merk alleen wel meteen dat ik het echt niet meer kan.... beetje defence gedaan en turrents geplaatst want raak schieten ging niet helemaal
blup
Verwijderd
Helaas werkt het niet. En de helpdesk van fileplanet heeft nog niks van zich laten horenTsuranim schreef op 10 mei 2004 @ 01:30:
Kreeg het plaatje te zien door internet beveiling (IE) op zijn laagst te zetten.

Ik weet dat het niet 'gratis' is maar Tribes 2 ligt bij de Bart Smit voor 4,95 op de plank (en gezien de hoeveelheid wordt dat nog wel 2,50
).
Verwijderd
Kijk dit krijg ik net gemaild:
, wat een naai streek om gewoon het plaatje niet te laten zien, disable dan de pagina, en meld het even op de site.
Voordat iedereen aan z'n pc begint te twijfelen
De bastaardsHi there,
The program and/or Keys for Tribes 2 are currently unavailable! We may,
however, open up the distribution of Tribes 2 again in the near future. Please
check back soon to see the status of Tribes 2!
Thank you!

hm, vreemd, als ik hier kijk maakt hij nog gewoon netjes een plaatje aan. Alleen laat hij hem eerst niet zien. In opera klikken op load image en de code komt tevoorschijn bij mij
vreemd?L3TUC3 schreef op 09 mei 2004 @ 15:03:
Escrimandor, wat is je email? Ik heb namelijk wat voor je gevonden maar de email die je hebt opgegeven doet het niet.
u got mail
met Mozilla gewoon plaatje (en dus een key)Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 21:29:
Kijk dit krijg ik net gemaild:
[...]
[edit] en die key weigert ie dus
[ Voor 10% gewijzigd door Escrimador op 13-05-2004 13:20 ]
Ik denk/dacht een mac versie van tribes2 gevonden te hebben en aangezien ik sinds kort een iBook heb leek het me wel leuk tribes 2 weer te spelen. Nu heb ik wel een key (ooit uit een budgetbak gevist), maar kan ik de mac versie niet downloaden
Verwijderd
Als je die key niet gaat gebruiken wil ik hem wel hebben, tenminste als je die key gratis van de website hebt.
Mijn probleem is juist andersom. Ik heb wél een key (staat op mijn CD-Rom case), maar ik kan het spel niet downloaden van de filedinges server omdat ze het zo druk hebben.. ofzoVerwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 19:56:
Als je die key niet gaat gebruiken wil ik hem wel hebben, tenminste als je die key gratis van de website hebt.
Erm, waarom down je niet de patch? Van Fileshack of Gamewinners ofzo. Of is je cd kapot?|orion schreef op 13 mei 2004 @ 22:32:
[...]
Mijn probleem is juist andersom. Ik heb wél een key (staat op mijn CD-Rom case), maar ik kan het spel niet downloaden van de filedinges server omdat ze het zo druk hebben.. ofzo
Ik heb de CD-Rom van de PC versie, schiet niet op op een macL3TUC3 schreef op 13 mei 2004 @ 22:35:
[...]
Erm, waarom down je niet de patch? Van Fileshack of Gamewinners ofzo. Of is je cd kapot?
dinsdag avond komt er weer vers voer naar de slachtmolen, ...
k heb em gisteren bestel en dinsdag kan k em gaan halen. Vroeger wel starsiege tribes gespeelt, maar t2 nooit. Mooie tijd om er mee te beginnen. Ut kan me niet meer boeien, nfs is ook niet dat, en de sc dagen liggen al een heel eind achter me.
Tijd voor iets "nieuws"
k heb em gisteren bestel en dinsdag kan k em gaan halen. Vroeger wel starsiege tribes gespeelt, maar t2 nooit. Mooie tijd om er mee te beginnen. Ut kan me niet meer boeien, nfs is ook niet dat, en de sc dagen liggen al een heel eind achter me.
Tijd voor iets "nieuws"
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional
Ik vind dit spel toch niet zo goed hoor, maar het is ook niet echt mijn genre... Wil iemand mijn key kopen???
Hmm, heb hem zojuist gedownload, maar ik krijg bij het opstarten unhandled exception: c00000005 at address: 0000000
Iemand enig idee wat te doen? Het is versie 0.25034.0.0 wat volgens mij de laatste versie is.
/edit
Laat maar, had net w2k3 installed en de acceleratie vd videokaart nog niet aangezet.
Iemand enig idee wat te doen? Het is versie 0.25034.0.0 wat volgens mij de laatste versie is.
/edit
Laat maar, had net w2k3 installed en de acceleratie vd videokaart nog niet aangezet.
[ Voor 20% gewijzigd door pica op 16-05-2004 18:18 ]
Kan er iemand ook een paar tutorials posten? Dat skieën bijv, en energy management, basic gameplay tips, ...
SYS|Yanor - travel is echt wel de moeite om te bekijken. Die kerel kan wel een aardig stukje knallen, ...
Via google is hij wel te vinden. T is een filmpje van een 190MB, ...
SYS|Yanor - travel is echt wel de moeite om te bekijken. Die kerel kan wel een aardig stukje knallen, ...
Via google is hij wel te vinden. T is een filmpje van een 190MB, ...
[ Voor 46% gewijzigd door ph3n1x op 16-05-2004 19:15 ]
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional
Fat chance, kun je het beter gewoon weggeven. Straks komt er toch ongetwijfeld weer een reeks gratis keys.PelicanPete schreef op 16 mei 2004 @ 17:30:
Ik vind dit spel toch niet zo goed hoor, maar het is ook niet echt mijn genre... Wil iemand mijn key kopen???
Nog beter, die zijn dr al
.
Zoals eerder vermeld:
http://www.fileplanet.com/promotions/tribes2_cgw/
Vanmiddag nog gedaan...
Zoals eerder vermeld:
http://www.fileplanet.com/promotions/tribes2_cgw/
Vanmiddag nog gedaan...
[ Voor 64% gewijzigd door pica op 16-05-2004 21:23 ]
Verwijderd
hehe, ik heb er eindelijk ook een, nu maar hopen dat ie werkt!
EDIT: het werkt
EDIT: het werkt
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 14:43 ]
als iemand te beroerd is om voor 5 euri dat spel te kopenshuogg schreef op 16 mei 2004 @ 19:15:
[...]
Fat chance, kun je het beter gewoon weggeven. Straks komt er toch ongetwijfeld weer een reeks gratis keys.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Een standbeeld voor onze krop sla!L3TUC3 schreef op 09 mei 2004 @ 15:03:
Escrimandor, wat is je email?
nou alleen morrowind nog draaiende krijgen onder linux en ik ben windows af
Jet packen is wel geinig, maar het spel is me net iets te snel. En je zit al heel snel met vehicles telkens rond 1 basis. Weinig aan imo.
Ik kan me echter voorstellen dat in clanverband dit een zeer vermakelijk spel is.
Ik kan me echter voorstellen dat in clanverband dit een zeer vermakelijk spel is.
Fileplanet doet het hiet btw niet 
Heb tribes 2 al langere tijd geinstalled, maar vergeten serial aan te vragen

Heb tribes 2 al langere tijd geinstalled, maar vergeten serial aan te vragen
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
zeg dat wel
ik kan bijvoorbeeld alleen maar met "light armor" spelen ineens, ookal kies ik medium (of heavy) bij warrior setup
in game is het altijd light (terwijl dat op de windowsversie wel werkt)
Verwijderd
Wat valt er aan te snappen.
Dat komt omdat die Warrior Setup alleen voor Deathmatch geldig is. In team games moet je je character configureren met behulp van het equipment scherm dat standaard onder de Numpad Enter toets zit. Zodra je eenmaal alle equipment hebt uitgekozen die je wilt, moet je op een inventory station gaan staan, en voila, daar is je armor.Escrimador schreef op 19 mei 2004 @ 23:19:
[...]
zeg dat wel
ik kan bijvoorbeeld alleen maar met "light armor" spelen ineens, ookal kies ik medium (of heavy) bij warrior setup
in game is het altijd light (terwijl dat op de windowsversie wel werkt)
Verwijderd
Bijvoorbeeld, hoe je een voertuig maakt, dat kan ik nu, alleen voor sommige moet je weer een speciale rank hebben, hoe krijg je die dan?Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 23:20:
[...]
Wat valt er aan te snappen.Gewoon iedereen die niet in jouw team hoor overhoop knallen..
(sommige knallen ook mensen in hun eigen team overhoop, maar ja... gekken heb je overal
)
En bij capture de flag lukt het gewoon nooit, door al die turrets en lasers die om die flag heen staan, maar dat zal wel oefenen zijn.
En ik kan niet de jetpack gebruiken en tegelijk schieten, maar dat zal wel aan mijn muis liggen.
Ik heb nog geen een keer een teamkill gedaan, en ik kan al Shazbot! zeggen
Scoutarmor kan alle voertuigen besturen.Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 17:26:
[...]
Bijvoorbeeld, hoe je een voertuig maakt, dat kan ik nu, alleen voor sommige moet je weer een speciale rank hebben, hoe krijg je die dan?
Na dit draadje te hebben gelezen werd ik nieuwsgierig.
Ik heb hem net even gekocht in de stad voor 5,00 euri bij e-plaza.....
Speel normaal eigenlijk alleen Quake III Arena en UT 2003.
Maar dit is ook wel leuk......
Zijn er ook grote levels voor LAN's ??
En Gamespy/Fileplanet doet het nog steeds niet 
Dus kan ook geen key krijgen
Dus kan ook geen key krijgen

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
hier het rijtje met vehicles en met welke armor je erin kunt:Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 17:26:
[...]
Bijvoorbeeld, hoe je een voertuig maakt, dat kan ik nu, alleen voor sommige moet je weer een speciale rank hebben, hoe krijg je die dan?
En bij capture de flag lukt het gewoon nooit, door al die turrets en lasers die om die flag heen staan, maar dat zal wel oefenen zijn.
En ik kan niet de jetpack gebruiken en tegelijk schieten, maar dat zal wel aan mijn muis liggen.
Ik heb nog geen een keer een teamkill gedaan, en ik kan al Shazbot! zeggen
grav cycle: light armor
tank: light+medium armor
shrike: light+medium armor
bomber piloot en bomber: light+medium armor
bomber tailgunner: alle armors
havoc transport piloot: light+medium armor
havoc transport pasagier: alle armors
je kunt een andere soort armor (light, medium en heavy) selecteren door op num enter te drukken.
er zijn best grote levels bij maar ik ben er bang voor dat t2 niet veel gespeeld wordt op lansWiLLoW_TieN schreef op 27 mei 2004 @ 15:49:
Na dit draadje te hebben gelezen werd ik nieuwsgierig.
Verwijderd
En dat is toch heel erg jammer!!!er zijn best grote levels bij maar ik ben er bang voor dat t2 niet veel gespeeld wordt op lans
'k heb Tribes 2 ook ff gedownload en een key weten te bemachtigen. Alleen als ik Tribes 2 opstart en een nieuw account wil maken, zegt ie steeds dat de database offline is oid. Heeft iemand anders daar ook last van
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
ik had dit spel gekocht en naar 5 mimuten er weer af geflikkert,eerg saai spel.Dus als iemand een key nodig heeft,pm me
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 18:43 ]
Na 5 minuten kan je nog nieteens een beeld hebben van een game. Je vond het zeker te moeilijk?Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 18:43:
ik had dit spel gekocht en naar 5 mimuten er weer af geflikkert,eerg saai spel.Dus als iemand een key nodig heeft,pm me

Verwijderd
10 min dan,en nee t was nie moeilijk,ik vond er gewoon niks aanDutchCommando schreef op 05 juni 2004 @ 18:52:
[...]
Na 5 minuten kan je nog nieteens een beeld hebben van een game. Je vond het zeker te moeilijk?
Verwijderd
Ik had dus zo'n budgetversie gekocht.... Ik wil online, blijkt mijn serial al in gebuik te zijn[b]DutchCommando schreef op 24 augustus 2003 @ 16:36:
Omdat Tribes 2 tegenwoordig een hele mooie game is die niet meer geteisterd word door de vele bugs die er eerst inzaten en bovendien voor 5 tot 10 euro in de budgetbak ligt!
Pic van doos en aankoopbewijs maken en opsturen naar Sierra via mail. Regelen ze wel voor jeVerwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 01:52:
[...]
Ik had dus zo'n budgetversie gekocht.... Ik wil online, blijkt mijn serial al in gebuik te zijnZal er wel uitgehaald zijn door een keygen denk ik
Posts nodig?
[ Voor 17% gewijzigd door DutchCommando op 06-06-2004 11:55 ]
@ DutchCommando, Nou ik heb het spel geinstalleerd en een account aangemaakt
met de bijgeleverde CD-key No problem.
En toen online na een update patch te hebben moeten downloaden en installen.
Toen servers gevonden en ge-joined moest toen Defense Turret downloaden en installen want dat is kennelijk verplicht op de meeste servers...
( Is volgens mij een soort tegenhanger van Punkbuster voor Quake III Arena ? )
En kon toen eindelijk online spelen. Volgens mij is er nog wel een aardig grote Tribes2 community want ik kwam allerlei clan-tags tegen in namen....
met de bijgeleverde CD-key No problem.
En toen online na een update patch te hebben moeten downloaden en installen.
Toen servers gevonden en ge-joined moest toen Defense Turret downloaden en installen want dat is kennelijk verplicht op de meeste servers...
( Is volgens mij een soort tegenhanger van Punkbuster voor Quake III Arena ? )
En kon toen eindelijk online spelen. Volgens mij is er nog wel een aardig grote Tribes2 community want ik kwam allerlei clan-tags tegen in namen....
Ik zie dat iedereen fijnloos online kan spelen, maar als ik een account probeer te maken in Tribes 2, krijg ik een melding dat de database offline is. Dat is nu de hele tijd al zo. Moet ik niet eerst iets patchen of iets anders doen, voordat ik online kan spelen?
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
atm zijn er meer mensen die problemen hebben met server. prolly dat dat binnen nu en een week (?) is opgelost.
Verwijderd
Kwam er laatst achter dat mijn clan actief is geworden!! Door zoveel te gaan PTen heb ik Tribes een beetje links laten liggen..Ik ben weer actief bezig, dus als men eens samen(of tegen) een partijtje wil gaan doen...ben nog steeds te vinden als Dathon ({TFL}Dathon).
Nou kep em ook gedownend enzo, ging allemaal vrij smooth moet ik zeggen.
Alleen nu heb ik het probleem dat hij naar 60 hz springt in het spel (winxpprof), terwijl de in de catalyst drivers ingebakken refresh-fix toch echt aanstaat, en werkt in andere spellen.
Iemand idee hoe ik dit op kan lossen
edit: windows op 16 bit kleuren does the trick
Alleen nu heb ik het probleem dat hij naar 60 hz springt in het spel (winxpprof), terwijl de in de catalyst drivers ingebakken refresh-fix toch echt aanstaat, en werkt in andere spellen.
Iemand idee hoe ik dit op kan lossen
edit: windows op 16 bit kleuren does the trick
[ Voor 11% gewijzigd door Splash op 15-07-2004 01:29 ]
kwam net bij de FRS en zag hem liggen voor € 2,50.
kon het niet laten om hem te laten liggen
kon het niet laten om hem te laten liggen
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro