[PC] Tribes 2 - Gratis! *

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 522 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/Forums/GoT/t2/tribes2.jpg

Inleiding
Je vraagt je waarschijnlijk af waarom ik nu weer een Tribes 2 topic open. Dat doe ik omdat ik Tribes 2 wil promoten (wablief?) Ja, je hoort het goed. Promoten. Waarom? Omdat Tribes 2 tegenwoordig een hele mooie game is die niet meer geteisterd word door de vele bugs die er eerst inzaten en bovendien voor 5 tot 10 euro in de budgetbak ligt! In deze openingspost zal ik proberen zoveel mogelijk bruikbare informatie te geven zodat jij ook met veel plezier kan beginnen met het spelen van deze fantastische game!

Wat is Tribes 2 voor een game?
Tribes 2 is een FPS die zich vooral richt op multiplayer gaming (singleplayer is een tutorial, meer niet). Er zijn verschillende gamemodes zoals DeathMatch, Teamdeathmatch, Capture the Flag en nog een aantal onbekende varianten die ik niet zal toelichten omdat tegenwoordig toch alleen nog maar capture the flag word gespeeld (en terecht).

Mods: een vreemde eend in de bijt
Tribes 2 heeft verschillende mods, sommige veranderen alleen een stukje van de gameplay, andere gooien de helft van het spel om. Het populairst is de Classic mod. Deze mod veranderd de vrij trage gameplay van Tribes 2 (Base mod) naar de snelle gameplay van Tribes 1. Deze mod word zo veel gespeeld dat er slechts weinig mensen meer base spelen. Verdere mods zijn Construction (een soort CAD in Tribes 2), Teamrabbit 2 (een mod waarbij je twee teams hebt en een vlag, deze vlag moet je in het doel van de tegenstander droppen) en tegenwoordig ook Cluster waarbij je slechts met 1 wapen en armor set kan spelen (zie wapens en armor)

Armor
Tribes 2 bevat verschillende armor types die allemaal hun eigen rol kunnen vervullen op het slag(cht)veld:

Afbeeldingslocatie: http://tribes2.sierra.com/img/placed_armor_light.gif Afbeeldingslocatie: http://tribes2.sierra.com/img/placed_armor_medium.gif Afbeeldingslocatie: http://tribes2.sierra.com/img/placed_armor_heavy.gif

Helemaal links zie je de Scout Armor, deze word het meest gebruikt. Het is snel en kan in totaal 3 wapens dragen. Als je de flag wil capturen kan je het beste deze armortype kiezen. In het midden staat de Assault Armor, deze kan 4 wapens dragen en heeft een aardig groot incasseringsvermogen, hij word vooral gebruikt voor de verdediging (turrets neerzetten etc). Helemaal rechts staat de Juggernaut, dit is de zwaarste armor uit de game, bovendien is dit de enige armor die de het Mortar wapen kan hanteren (en die mortar, das AU!). Hij is echter zeer traag.

Wapens
Het zou heel erg lang duren om alle wapens die beschikbaar zijn in Tribes 2 te bespreken, ik zal dan ook de meest gebruikte kort bespreken.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/Forums/GoT/t2/chaingun.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/Forums/GoT/t2/spinfusor.jpg

De chaingun is eigenlijk vergelijkbaar met een machinegeweer, het word meestal gebruikt om een vijand die in de lucht zit af te knallen (RATATATATATA). De spinfusor word het meest gebruikt, deze vuurt een soort vlammende schijf af die bij impact explodeert en dan ook binnen zijn blastradius damage doet. Goed voor bijna alle situaties.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/Forums/GoT/t2/grenadelauncher.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/Forums/GoT/t2/mortar.jpg

De grenade launcher vuurt heel snel granaten af, ideal om op de grond te vuren als je weet dat daar zo een vijand neerdaalt (ja, er zijn jetpacks in Tribes 2, maar niet met unlimited energy). Naast de grenadelauncher staat de mortar, deze word gebruikt door de Juggernaut armor om de vijandelijke basis te vernietigen.

Er zijn uiteraard nog veel meer wapens, zoals een wapen dat energy onttrekt van een speler (minder snelheid omdat hij geen energie heeft voor jetpack). Een wapen dat met een "zapp" iemand electrocuteert etc. Met deze wapens en armor kunnen ongelooflijk veel combinaties worden gemaakt.

Community
Tribes 2 heeft een vrij kleine community in Europa, deze is echter wel zeer hecht en gezellig. Als ik op een server kom ken ik 90% van de mensen op die server zitten. Er is echter altijd plaats voor nieuwe mensen :).

Tribes 2 Jargon
Zoals bijna alle games kent Tribes 2 ook een aantal termen en afkortingen die misschien niet direct duidelijk zijn. Hier volgt een klein lijstje met uitleg:
LO LD Light Offence of Light Defence, iemand met een scout pakkie aan die offend of defend (it's that simple)
MO MD Medium Offence of Medium Defence, zelfde als LO LD maar dan iemand met een Assault pakkie aan :).
HO Heavy Offence, een Juggernaut die offend (defence komt niet echt voor)
HoF Heavy on Flag, de enige keer dat de Juggernaut in defence word gebruikt is in dit geval: De Juggernaut staat op de vlag om het moeilijk te maken voor de scouts deze te pakken.
MA Mid Air, als je iemand terwijl jij en hij in de lucht zitten direct raakt met een spinfusor disc.

Verder informatie
Tribes 2 site: http://www.tribes2.com
Mappacks met maps die veel gespeeld worden: Europack: http://www.euro-tribesplayers.com/europack/ en xPack2: http://www.deathace.net/marauder/t2/maps/xpack2_maps.zip

Vragen kan je altijd aan mij stellen in dit topic of via MSN Messenger (davidwalschots@mytweakers.net)
I'll see ya around!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet Panama Jack's scripts niet. In Tribes 2 kan de hele HUD aangepast worden met nieuwe metertjes en informatie. Maar ook kan er client-side statestieken gemaakt worden. Er zitten zelfs vitale scripts tussen. Bv een script dat de gevoeligheid van je muis hoger zet als je in een voertuig springt, anders speelt het veels te stroef.

Zelf heb ik Tribes 2 niet bijzonder veel gespeeld, de rede: Ik kwam gewoon te laat in het spel en ik heb moeite met goed m'n jetpack te gebruiken. Ik word dus veel afgeschoten omdat ik niet lang in de lucht kan blijven zitten, en ik zou niet weten hoe ik het moet leren (sites met training recordings zijn uit de lucht)

Ik raad het je zeker niet af om toch te beginnen met spelen, het is een prachtig spel (qua gameplay en qua graphics). Bugs zijn eruit en je hoeft ook niet meer tientallen patches te downloaden: er is 1 grote patch beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Mooie post :)

Weet iemand waar ik online T2 kan bestellen?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, ik verheug me nu alweer om te beginnen aan dit spel, deel 1 heb ik helemaal kapot gespeeld :)

Jammergenoeg heb ik nu nog steeds geen kabel maar daar komt volgende maand verandering in, en dan ga ik dit spel zeker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
The_Dud3 schreef op 24 August 2003 @ 17:32:
Mooie post :)

Weet iemand waar ik online T2 kan bestellen?
E-Shop.nl
NLStore.nl
Amazon.de
Winkelwijs.nl
PCMedia.nl

Prijzen zitten inclusief verzendkosten allemaal tussen de €13 en de €20. Allemaal gevonden met Vergelijk.nl :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 20:24
Wist niet eens dat iemand het spel nog speelde :P
Het was nogal zwaar qua specs voor zijn tijd. (vandaar die lite mod ? :))

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk ook nog een Renegade mod gaande in het tribes 2 circuit? Bij deel 1 vond ik het altijd wel vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 17:20:
Vergeet Panama Jack's scripts niet. In Tribes 2 kan de hele HUD aangepast worden met nieuwe metertjes en informatie. Maar ook kan er client-side statestieken gemaakt worden. Er zitten zelfs vitale scripts tussen. Bv een script dat de gevoeligheid van je muis hoger zet als je in een voertuig springt, anders speelt het veels te stroef.

Zelf heb ik Tribes 2 niet bijzonder veel gespeeld, de rede: Ik kwam gewoon te laat in het spel en ik heb moeite met goed m'n jetpack te gebruiken. Ik word dus veel afgeschoten omdat ik niet lang in de lucht kan blijven zitten, en ik zou niet weten hoe ik het moet leren (sites met training recordings zijn uit de lucht)
Zelf vind ik Panama Jack toch weer wat minder, het kan (niet altijd hoor) een installatie van Tribes 2 flink verkloten.
Moet ik je anders een keer helpen met "energy management"? Doe ik graag hoor :).
Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 17:41:
Is er eigenlijk ook nog een Renegade mod gaande in het tribes 2 circuit? Bij deel 1 vond ik het altijd wel vermakelijk :)
Nee, gelukkig niet :9. Ik vond het persoonlijk renegade totaal niet leuk.
EDIT: Ja dus, maar gelukkig heb ik mijn filters zo staan dat ik die servers niet zie :)

[ Voor 20% gewijzigd door DutchCommando op 24-08-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja :)

PlanetRenegades
DutchCommando schreef op 24 August 2003 @ 20:16:
[...]

Zelf vind ik Panama Jack toch weer wat minder, het kan (niet altijd hoor) een installatie van Tribes 2 flink verkloten.
Moet ik je anders een keer helpen met "energy management"? Doe ik graag hoor :).
Tot nu toe heb ik er niet echt problemen mee gehad. Behalve dan dat hij eerst de posities van m'n HUD dingen niet wilde saven. Voor de rest vind ik het toch wel onmisbaar.

Iedere hulp bij het energy management is welkom. Ik zal hem straks of morgen weer installen en updaten :)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 20:19:
Ja :)

PlanetRenegades

[...]

Tot nu toe heb ik er niet echt problemen mee gehad. Behalve dan dat hij eerst de posities van m'n HUD dingen niet wilde saven. Voor de rest vind ik het toch wel onmisbaar.

Iedere hulp bij het energy management is welkom. Ik zal hem straks of morgen weer installen en updaten :)
Ok, dan msg me maar @ davidwalschots@mytweakers.net (MSN Messenger) of je zet even hier een berichtje neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me een chille game. maar ff de plaatselijk bart smit checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik kwam 'm laatst ook tegen in de bakken toen ik opzoek was naar C&C Generals.
Maar 50,- voor Generals vond ik eerst wel even genoeg en Tribes2 dus laten liggen, 10 euro ofzo, maar toch.
Misschien toch maar eens aanschaffen :)

Hoe is het met de community enzo ? Word het nog wel aardig wat gespeelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
M@NIC schreef op 24 August 2003 @ 20:51:
Ik kwam 'm laatst ook tegen in de bakken toen ik opzoek was naar C&C Generals.
Maar 50,- voor Generals vond ik eerst wel even genoeg en Tribes2 dus laten liggen, 10 euro ofzo, maar toch.
Misschien toch maar eens aanschaffen :)

Hoe is het met de community enzo ? Word het nog wel aardig wat gespeelt ?
Er zijn een aantal servers die vrij druk zijn. Ik heb mijn filters altijd extreem staan zodat ik maar 2 servers zie :P (Maar dat zijn dan gewoon goede servers met ping van 25 etc). Het is niet het meest gespeelde spelletje (vandaar deze promo) maar de community is er zeker nog en deze zal nog wel langer dan tot vandaag blijven spelen :).

EDIT: Overigens had je deze informatie ook voor een groot deel terug kunnen vinden in de startpost bij: community :P

[ Voor 9% gewijzigd door DutchCommando op 24-08-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vd week wel eens langs de frs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 21:52
denk dat ik ook het maar ff ga halen, is er nog ergens een demo van het spel te verkrijgen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke topic :), weet iemand of ik een kant en klare patch kan downloaden of heel de zooi binnen moet halen met de auto-updater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
DeadKnight schreef op 24 August 2003 @ 21:38:
denk dat ik ook het maar ff ga halen, is er nog ergens een demo van het spel te verkrijgen of?
Opzich wel, maar deze is helemaal niet meer representatief voor wat Tribes 2 nu is. Dus eigenlijk nee :).
Verwijderd schreef op 24 augustus 2003 @ 21:38:
Leuke topic :), weet iemand of ik een kant en klare patch kan downloaden of heel de zooi binnen moet halen met de auto-updater?
Deze is ook bij de FTP van sierra neer te halen: ftp://ftp1.sierra.com/pub..._tribes2_update_25026.EXE

[ Voor 31% gewijzigd door DutchCommando op 24-08-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Voor ik 'm morgen haal (als hij er nog ligt) wil ik nog graag weten of dit spel gewoon in 1280x1024 te spelen is.
Dit vanwege m'n TFT en oudere games ondersteunen deze resolutie niet altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is hem. Hier nog een mirror van Gamershell :)

Misschien moeten we maar eens met z'n allen op een server gaan zitten, om zo iedereen het spel uit te leggen :)

Antwoord op Manics vraag (heb ik al op IRC gegeven, maar voor de rest): Tribes kan gewoon elke resolutie die wij kennen aan :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 21:02
wauw, nog meer tribes 2 spelers..
* blouweKip zit regelmatig op houston vehicles, lekker simpel no-ff simple ctf

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* himlims_ heeft 'm net geinstalleerd (heb de game ooit gekocht omdat ik d8 :X dat de win32 versie via een linux binary / patch of zo ook onder linux te spelen zou zijn) ga zo m'n eerste keer spelen :D onder windows

//edit
ik wordt steeds gekicked

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 24-08-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 07:39
Het grote "nadeel" van Tribes 2 is de hoge leercurve, als beginneling wordt je nogal aan gort geschoten :+
probeer gewoon veel in pubs te spelen, en kijk goed wat anderen doen, vraag desnoods informatie.

linkie:
Europese ladder:
www.theladder.org

veel gespeelde publicserver:
BYgames kata only
(tis dan 1 map de hele tijd, maar goed genoeg om ervaring op te doen, vooral omdat deze server bijna altijd vol zit)

succes iig, en hopelijk tot ziens in T2 :P

enneh DC, base is niet dood :X

[ Voor 6% gewijzigd door Evink op 24-08-2003 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
M@NIC schreef op 24 August 2003 @ 22:21:
Voor ik 'm morgen haal (als hij er nog ligt) wil ik nog graag weten of dit spel gewoon in 1280x1024 te spelen is.
Dit vanwege m'n TFT en oudere games ondersteunen deze resolutie niet altijd :P
Yup helemaal mogelijk :)

EDIT: Ik zie dat het antwoord al gegeven was |:( :P
Scarecrow schreef op 24 augustus 2003 @ 22:48:
* DutchCommando heeft 'm net geinstalleerd (heb de game ooit gekocht omdat ik d8 :X dat de win32 versie via een linux binary / patch of zo ook onder linux te spelen zou zijn) ga zo m'n eerste keer spelen :D onder windows

//edit
ik wordt steeds gekicked
Das zeer vreemd, je doet toch niet vreemde dingen he? }:O
EDIT 2: Misschien ga je op een server die bepaalde mappacks gebruikt? Deze moet je dan eerst installeren. Kijk even in de openingspost (onderin) voor de 2 mappacks die veel gebruikt worden. :).

[ Voor 62% gewijzigd door DutchCommando op 24-08-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is toch wel een Linux versie? Eerst gaf (ben de naam even kwijt) Linux spellen uit. Is er geen Linux binary van de laatste patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 07:39
Er is zeker een Linux versie, alleen weet ik ff snel niet hoe je er aan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3D Gamers zou het wel eens kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
via tuxgames.com kun je vast nog wel een linux-versie krijgen

Jammer dat de developers van de nieuwe tribes versie (3) een beetje anti-linux zijn, dat terwijl ze een engine gebruiken die relatief makkelijk op linux kan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

loki-games, maar je hebt een linux versie / cd nodig om 'm te spelen onder linux.
bij quake kun je gewoon je win32 cd gebruiken, linux binary downloaden en vervolgens worden de essentiele bestanden van je win32 cd gecopieerd.
Echter is dit niet zo bij T2 :(
waardoor je EN een windows versie / cd moet kopen EN eentje speciaal voor linux

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 25-08-2003 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

blouweKip schreef op 25 August 2003 @ 02:12:
via tuxgames.com kun je vast nog wel een linux-versie krijgen

Jammer dat de developers van de nieuwe tribes versie (3) een beetje anti-linux zijn, dat terwijl ze een engine gebruiken die relatief makkelijk op linux kan werken
T3 draait toch op UT2003 engine (warfare oid) deze draait onder linux :P ik verwacht dat er wel een paar hackertjes zijn die dit voor de linux-community fixen.
Denk dat ik al weet hoe :P dus dat komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Scarecrow schreef op 25 August 2003 @ 09:16:
loki-games, maar je hebt een linux versie / cd nodig om 'm te spelen onder linux.
bij quake kun je gewoon je win32 cd gebruiken, linux binary downloaden en vervolgens worden de essentiele bestanden van je win32 cd gecopieerd.
Echter is dit niet zo bij T2 :(
waardoor je EN een windows versie / cd moet kopen EN eentje speciaal voor linux
Tuurlijk moet je niet en een windows versie en een linux versie kopen. Een linux versie voldoet hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
T3 draait toch op UT2003 engine (warfare oid) deze draait onder linux ik verwacht dat er wel een paar hackertjes zijn die dit voor de linux-community fixen.
Denk dat ik al weet hoe dus dat komt wel goed
Tja, daar moet men toch echt de source voor hebben lijkt me, en als ik zo die discussies op die sierra boards bekeek dan is de kans op een (zelfs 3th party) port zeer klein..

Maar ja, gelukkig is er nog steeds tribes 2, gezien het feit dat ze er ook meer single player in willen gaan brengen denk ik dat tribes 3 toch niet echt meer op tribes 1 en 2 zal lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Bah Tribes2 was al verkocht :(
Morgen uit school maar even de stad in op zoek naar Tribes2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
M@NIC schreef op 25 augustus 2003 @ 17:05:
Bah Tribes2 was al verkocht :(
Zo zie je maar wat zo'n topic voor positieve gevolgen heeft! Ik hoop voor je dat ze hem in de stad hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Riiight :P

Heb zonet trouwens ff m'n kopie geinstalleerd en die training gedaan, ziet er idd nog wel aardig uit op 1280X1024 en alles op z'n hoogst.
Wel ff wennen aan de feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Weet je,ik zal hem ook nog eens gaan installeren.De demo heb ik grijs gespeeld,de full is spijtig genoeg snel aan de kant geraakt (maar hoedanook het is een topper ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Kspeel t ook nog soms, maar niet meer in een clan. Geen tijd voor enzo. Voor de rest is het wel de beste mp fps vind ik :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 18-09 20:57

Phobos

je bent een soepkip

* Phobos heeft ook tribes 2 gekocht @ intertoys
was de laatste :D

offtopic:
Depp0x: leuk icon van naruto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Zo, ik zie dat veel mensen hem kopen/gekocht hebben of weer uit de kast halen. Heb je een vraag of wil je wat weten over de physics van de game. Ik ben er voor je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
De physics ? Die zijn ferm goe ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Exe-cuter schreef op 26 August 2003 @ 18:36:
De physics ? Die zijn ferm goe ! :p
Hehe, mja, veel mensen hebben problemen met het goed schieten van bijvoorbeeld de spinfusor. Nog iets: skieen, doen we tegenwoordig allemaal ;). Simpel: van een berg af glijden met een beetje jetten + jump ingedrukt houden. Hierdoor krijg je veel meer snelheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

heb je een paar servers voor me? had 2 goedbezochte servers (gamesurf.de en bygames.com) maar daar kon ik allebei niet naar connecten via hun geval om er mee te connecten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Splatterfest of Azeroth|62.26.123.15:28002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wie is er bereid mij te helpen? door middel van een online 'help' want ik heb 't nu (paar uurtjes) gespeeld, en heb nu 2enemies gekilled .... echt goed krijg ik 't niet onder de knie.
Ik weet dat T2 een hoge learning curve (oid) heeft maar toch ... 't is wel phat om te zien :P

//edit
DC als je nog in de server zit die je net gepost hebt ... i'm on my way

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 26-08-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Scarecrow schreef op 26 August 2003 @ 18:59:
wie is er bereid mij te helpen? door middel van een online 'help' want ik heb 't nu (paar uurtjes) gespeeld, en heb nu 2enemies gekilled .... echt goed krijg ik 't niet onder de knie.
Ik weet dat T2 een hoge learning curve (oid) heeft maar toch ... 't is wel phat om te zien :P

//edit
DC als je nog in de server zit die je net gepost hebt ... i'm on my way
Beachblitz is een x2 map, even de mappacks downloaden die ik onderin mijn startpost heb staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
hehe hardstikke bedankt voor je uitleg :P :P en jah ... meer :P

//edit
d0wn?

[ Voor 82% gewijzigd door himlims_ op 26-08-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Laatst online: 22-09 21:52
me gaat morgen ff bij frs of bart smit in hoorn..
dus denk dat ik uhm morgen hopelijk ook heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Scarecrow schreef op 26 August 2003 @ 20:12:
offtopic:
hehe hardstikke bedankt voor je uitleg :P :P en jah ... meer :P

//edit
d0wn?
picture is er niet? :) Overigens is ie niet down, waarschijnlijk heb je de mappacks nog niet geinstalleerd, deze vind je helemaal onderin de startpost :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Hey een tribes 2 forum topic,
eindelijk wordt het ontdenkt ... >:)

ik speel al bijna een jaar t2, echt gaaf, goede gameplay, goede engine, lekker fraggen/midair kortom ... goed spel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

ik heb het net nog een uurjte of 2 gedaan, en warempel, mn eerste frag :)
ook is het vliegen über _o_
al met al, zeker een goed spel _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Phobos schreef op 27 August 2003 @ 00:14:
ik heb het net nog een uurjte of 2 gedaan, en warempel, mn eerste frag :)
ook is het vliegen über _o_
al met al, zeker een goed spel _o_
It's teamplay that counts, oftewel: Al maak je 0 frags. Als je je team maar een dienst bewijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |orion
  • Laatst online: 22-09 19:48
Ik heb em vanmiddag in de V&D in de Kalverstraat (Amsterdam dus :p) gehaald, was ook de laatste dacht ik :)

Over een uur is de patch gedownload en dan hoop ik van die gekke fatal error af te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hm......lijkt me wel een vet spelletje...binnenkort ff aanschaffen :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
|orion schreef op 29 augustus 2003 @ 18:10:
Ik heb em vanmiddag in de V&D in de Kalverstraat (Amsterdam dus :p) gehaald, was ook de laatste dacht ik :)

Over een uur is de patch gedownload en dan hoop ik van die gekke fatal error af te zijn :)
UE's (Unexpected Errors) komen gelukkig nu niet meer voor (of je moet 20x met alt-tab van task switchen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |orion
DutchCommando schreef op 29 August 2003 @ 22:38:
[...]

UE's (Unexpected Errors) komen gelukkig nu niet meer voor (of je moet 20x met alt-tab van task switchen).
Hoewel ik nog best vaak dood ga en zo nu en dan een framedrop meemaak (ik zit net iets boven de systeemeisen :)) vind ik het een supergeweldig spel!

Nu nog even uitzoeken hoe ik het beste gebruik maak van m'n jetpack, hoe hard ik kan vallen zonder schade (ben half-life physics gewend), hoe ik de voertuigen onder controlle houd en hoe ik in godsnaam kan zien hoe/of ik de bom heb gemikt en dan ben ik wel weer even tevreden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16
ik heb zelf ook een tijdje tribes gespeelt, echt leuk
snipertje worden en dan met een grote omweg naar enemy base gaan en daar snipen, en na elk schot een nieuw positie pakken zodat je niet gezien word
soms bleef ik een hele tijd (15mins ofzo) in de buurt van de enemy base zonder dat ze me konden vinden, geweldig :)

ik heb vorige week Planetside besteld, dat schijnt erg veel op tribes te lijken, maar dan in MMORPG vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Ik heb 'm ook gekocht, 5euro vond ik wel goedkoop voor een origineel doosje.
hij is nu aan het installen, en zal zometeen wel flink patchen worden...
ben erg benieuwd naar dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik kan 'm nergens meer vinden :P
Hij is nu iig besteld, ff wachten tot hij binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Skuzz schreef op 01 September 2003 @ 09:22:
ik heb vorige week Planetside besteld, dat schijnt erg veel op tribes te lijken, maar dan in MMORPG vorm
Planetside zal je waarschijnlijk tegenvallen omdat het zeer eentonig is en de community totaal niet boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 22:16
DutchCommando schreef op 01 september 2003 @ 15:34:
[...]

Planetside zal je waarschijnlijk tegenvallen omdat het zeer eentonig is en de community totaal niet boeit.
mjah, heb ik ook gehoord
maar er is een groep spelers waar ik bijna 2 jaar lang mee heb gespeeld in het spel Jumpgate, en ik wil graag weer met ze spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Net ff gespeeld,
moet duidelijk nog wel ff oefenen :D
had wel 3 hele kills in m'n eerste potje, waarvan 1 keer iemand met een vehicle "gesmotst"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |orion
The_eYe schreef op 01 September 2003 @ 16:23:
Net ff gespeeld,
moet duidelijk nog wel ff oefenen :D
had wel 3 hele kills in m'n eerste potje, waarvan 1 keer iemand met een vehicle "gesmotst"
Ghehe, met een turbograv over iemand heen rijden })

Waar ik ook geen genoeg van lijk te kunnen krijgen is met een sniperrifle op zak een enorm eind te lopen en skieen (krijg het al een beetje onder controlle :D) om vervolgens vanaf een onverwachte hoek 1 of 2 schoten te lossen op een enemy (meestal niet dodelijk maar als ik voor schot 3 en 4 moet blijven staan dan ben ik zelf dood) en dan weer te relocaten. Toen ik dat vanmiddag deed met een scout flyer ging dat nog beter zelfs :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Om een of andere reden, staat deze post niet in mijn Games & Discussies, en moet ik naar "Tribes 2 Promo" zoeken om em in te komen, weet iemand waardoor dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
-YiNoX- schreef op 03 september 2003 @ 11:16:
Om een of andere reden, staat deze post niet in mijn Games & Discussies, en moet ik naar "Tribes 2 Promo" zoeken om em in te komen, weet iemand waardoor dat komt?
Dat komt doordat er een tijdje niet in dit topic gereageerd was en het topic dus weg zakt. Topics met nieuwe reply's komen bovenaan en na dat een topic een tijdje geen replies heeft gehad verdwijnt ie dus uit de lijst.

Maar hij is dan niet helemaal weg, als je rechtsonderin op 'Toon oudere topics' klikt krijg je een dropdownmenu waar je onder andere kan kiezen uit 'laatste 2 dagen' en 'laatste 7 dagen'. Als je 'laatste 7 dagen' neemt krijg je alle topics te zien die nog replies hebben die niet later dan 7 dagen geleden gepost zijn. Zo kan je dus ook weer dit topic vinden :)

Geen zin om de hele lijst af te gaan? Gewoon even op CTRL + F drukken en bijvoorbeeld 'Tribes' intikken en je zit zo op het gewenste topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.... put in some SCREENS dus!
Ik speel het zelf niet dus heb alleen wat 'standaard' screenshots van sierra bekeken. Wat me negatief opval waren de saaie(?) kale uitgestrekte maps... :/

(Graag nu wederom een gigantisch enthousiaste reactie van DutchCommando
wat me doet besluiten om het spel eens te installeren en de moeite te nemen om me door de lasige beginfase heen te worsten (nobody likes to be fragged...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nog geen Tribes 2 binnen. :/
Nou ja, zo te zien zakt het animo hier ook als een baksteen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:40

Bezulba

Formerly known as Eendje

damn.. tribes2... bring back memories... :)

echt vaak gespeelt in my good bad casema days... het was dat ik een kutconnectie had anders was ik prolly nog wel doorgegaan.. wat was het toch vetjes op aan te komen vliegen als scout, uit je vliegtuig springen, vlag jatten, in je vliegtuigje jumpen en wegvliegen ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog Tribes 2 liggen. Nooit werkend gekregen. Als iemand m wilt, mail me maar.

edit: voor de azijnpissers: hij is legaal!

.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-09 09:44

bennierex

Pilot_Z

* bennierex installeerd T2 ook weer eens... is het misschien een idee een IRC kanaal waarop newbies geholpen kunnen worden met vragen enzo op te zetten ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ik zal vanmiddag (vanaf 15:15) op irc.tweakers.net #tribes2 zitten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Tja, klein schopje voor dit topspel.

Mocht iemand geintereseerd zijn, het spel ligt nu voor 4,99 in de Free Record Shop.

Vind daar de laatste tijd een boel toppers in de opruimingbak trouwens

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
L3TUC3 schreef op 11 maart 2004 @ 17:46:
Tja, klein schopje voor dit topspel.

Mocht iemand geintereseerd zijn, het spel ligt nu voor 4,99 in de Free Record Shop.

Vind daar de laatste tijd een boel toppers in de opruimingbak trouwens
Zelfde geldt voor Bart Smit, daar kost ie ook €5. En Worms 3D €20, maar daarvoor moet ik niet in dit topic zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Tribes 2 is en blijft uber. Hij staat nog steeds op m'n HD te pronken, en om de zoveel tijd heb ik zo'n burst dat ik er weer helemaal aan verslaafd ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Hier in Schagen is helaas geen bart shit ofeen free record shop dat ik weet maar wel een intertoys iemand enig idee of hij daar nog te koop is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Devil N schreef op 11 maart 2004 @ 18:47:
Tribes 2 is en blijft uber. Hij staat nog steeds op m'n HD te pronken, en om de zoveel tijd heb ik zo'n burst dat ik er weer helemaal aan verslaafd ben :)
Idd me too, deze game staat al 4 jaar lang continu op mijn bakkie, speel het nog steeds :)

En nog steeds proud member van Snipers United :)
Als je me zoekt hang ik waarschijnlijk wel op de Dawg Pound server van Clan RD rond om ff een beetje bij te kleppen met die luitjes :)
Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 12:21:
Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.... put in some SCREENS dus!
Ik speel het zelf niet dus heb alleen wat 'standaard' screenshots van sierra bekeken. Wat me negatief opval waren de saaie(?) kale uitgestrekte maps... :/

(Graag nu wederom een gigantisch enthousiaste reactie van DutchCommando
wat me doet besluiten om het spel eens te installeren en de moeite te nemen om me door de lasige beginfase heen te worsten (nobody likes to be fragged...)
Wat piccies van een scrimmetje vs Clan DoF

Afbeeldingslocatie: http://www.hengstfootwear.com/temp/T2_1.jpg
'Hmmm issie wel dood??'

Afbeeldingslocatie: http://www.hengstfootwear.com/temp/T2_2.jpg
Tank die bovenop een MPB is geparkeerd zodat we wat defense hebben tijdens het rijden

Afbeeldingslocatie: http://www.hengstfootwear.com/temp/T2_3.jpg
Dooie DoF-er met custom skin :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hengstfootwear.com/temp/T2_4.jpg
DoF Beer ceremony

Afbeeldingslocatie: http://www.hengstfootwear.com/temp/T2_5.jpg
Dat was onze MPB, totdat deze DoF-er ff langs kwam zeilen :(

Afbeeldingslocatie: http://www.hengstfootwear.com/temp/T2_6.jpg
Als ze met missiles op je beginnen te knallen, wat doe je dan? Juist! Flares gooien :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hengstfootwear.com/temp/T2_7.jpg
[dof]PsychoMutha

Afbeeldingslocatie: http://www.hengstfootwear.com/temp/T2_8.jpg
[dof]BeerMeister, wel geen screenie, maar wel zijn ingame-skin ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Hans.Solo op 12-03-2004 14:13 . Reden: Piccies toegevoegd ]

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
ook nog wat tribes 2 screenies dan >:)

Laatste tijd weer wat minder mensen sinds gamesurf server weg is...
Hier kan je zien dat er ook andere levels bestaan als katabatic :P

Eigen screenies:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/t2s/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/t2s/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/t2s/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/t2s/4.jpg
Zo ff pause :p

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/t2s/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/t2s/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/t2s/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/t2s/8.jpg

Dat waren ze alweer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit spel al bijna geen 4 jaar meer gespeeld, en ben hem nu ff aan het installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die het nog niet gezien hadden. Vivendi Universal heeft besloten om als promotie voor Tribes Vengeance, op 4 mei Tribes 1 en 2 vrij te geven zodat iedereen het mag downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Tribes 1 en 2 al lange tijd. Ook de voorlopers daarvan!

Nu UT 2k4 er is, speel ik Tribes2 haast niet meer. Maar daar zal waarschijnlijk wel weer verandering in komen, zo gauw vengeance uitkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 16:58:
Voor degene die het nog niet gezien hadden. Vivendi Universal heeft besloten om als promotie voor Tribes Vengeance, op 4 mei Tribes 1 en 2 vrij te geven zodat iedereen het mag downloaden.
Fresh Meat voor de hardcore T2 fans :P

[ Voor 77% gewijzigd door ReseT op 10-04-2004 20:26 ]

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54
is er ergens nog een linuxversie/CD te krijgen?

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Escrimador schreef op 13 april 2004 @ 20:02:
Ik heb wel de originele windows versie hier liggen, maar ik wil ook nog steeds de linux versie, nergens meer te krijgen vrees ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik ben van plan wel een kijkje te nemen in Tribes 2 als die gratis wordt. Dus fresh meat aan mijn kant, want in Tribes 1 was ik ook barslecht, hahaha

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Escrimador schreef op 13 april 2004 @ 20:02:
'men' zegt dat de linux build ook gratis gaat worden ... men zegt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een Tribes 2 clan die nog actief is!! Zit zelf nu bij de 101st Airbornes, maar die lui zie ik nooit. Dus als je nog een speler kan gebruiken in je clan geef ff een seintje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seintje is prima, maar niet op GoT graag. Spielerij is niet bedoeld om clans te zoeken / leden te werven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, wist ik niet. Zal het niet weer doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
kijk op http://tribes2.theladder.org/
Soort clanbase voor tribes2. Nu nog steeds zeer actief.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Laatst online: 06-12-2021
Huh Tribes 2? spelen mensen dat nog??

LEUK :)

(betekend dit dat ik laatst met het opruimen van mn CD kast de cd van tribes 2 niet had weg moeten pleuren? of is dit weer zo'n opwelling en speelt niemand het meer over 3 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
t blijft een goed spel, met dingne die je nog steeds in geen één ander spel zo goed kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Insano schreef op 18 april 2004 @ 16:09:
Huh Tribes 2? spelen mensen dat nog??

LEUK :)

(betekend dit dat ik laatst met het opruimen van mn CD kast de cd van tribes 2 niet had weg moeten pleuren? of is dit weer zo'n opwelling en speelt niemand het meer over 3 weken)
Je hebt een fout van gruwelijk grote proportie gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
Tegenwoordig vaak lakrabbit in t2, ook erg verslavend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

semicon schreef op 18 april 2004 @ 23:47:
Is idd leuk, maar niet als de tegenstanders heel erg goed zijn in midairs! Dan wordt het al snel minder. Geef mij maar gewoon CTF! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 16:59:
[...]

Is idd leuk, maar niet als de tegenstanders heel erg goed zijn in midairs! Dan wordt het al snel minder. Geef mij maar gewoon CTF! >:)
Zelf oefenen in lakrabbit helpt dan ook erg goed hoor! Op een gegeven moment komen die midairs wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje. De laatste tijd heb ik nog al last van een fel witte achtergrond! Dit heb ik bij de browser, e-mail en wanneer een spel opstart! I.p.v. de normale groene achtergrond met het triber logo erin, is dit dus gewoon fel wit alsof de gamma te hoog staat. In het spel zelf heb ik nergens last van.
Dit gebeurde nadat ik per ongeluk wat panamajack modjes installeerde, toen mijn superstats niet meer werden getoont in de browser. Ik heb alle extra modjes er nu weer uit en alleen die achtergrond blijft nog over. Ik wil niet mijn Tribes 2 herinstalleren, alleen als laatste noodgeval.

Kent/weet iemand hier iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54
himlims_ schreef op 13 april 2004 @ 22:28:
[...]

'men' zegt dat de linux build ook gratis gaat worden ... men zegt ...
nog een paar uurtjes, ik ben toch ERG benieuwd...

laat wel weten of het lukt, en mocht iemand anders de linux versie gratis (nee niet in een warez manier) te d/l zien, lust ik wel een linkje :)

EDIT wat een sukkel, duurt nog een dag :(

[ Voor 9% gewijzigd door Escrimador op 02-05-2004 23:40 ]

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Escrimador schreef op 02 mei 2004 @ 23:35:
[...]

nog een paar uurtjes, ik ben toch ERG benieuwd...

laat wel weten of het lukt, en mocht iemand anders de linux versie gratis (nee niet in een warez manier) te d/l zien, lust ik wel een linkje :)
Vandaag is 2 mei. Gratis versies van Tribes 1 & 2 zouden uitkomen op 4 mei als ik dit topic nog eens doorlees. Dat is toch iets langer dan een paar uurtjes zou ik zo zeggen... :/

Maar goed, anderszijds is 't wel een goed idee om 't topic weer ff te schoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

semicon schreef op 18 april 2004 @ 23:47:
ik probeer wel eens te winnen van semicon maar lukt nog niet altijd :(

/edit in t2 heet ik Zotte- :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 16:58:
god dammit, heb ik net vorige week Tribes 2 voor 5 euro gekocht bij de FRS :P
iig, leuk dat het nog gespeeld wordt :) dit spel is bij ons op de LAN zwaar onderbelicht gebleven en niet lang gespeeld (ook omdat een bepaald persoon in Gauntlet steeds de uitgang van de basis blokkeerde met zo'n transportvliegtuig :P)

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 14:44:
[...]

ik probeer wel eens te winnen van semicon maar lukt nog niet altijd :(

/edit in t2 heet ik Zotte- :)
Ej Zotte, ik heb je nu pas door >:) zker gaaf...

En binnekort helemaal gratis t2 he.. of was dat vandaag, naja, 4 of 2 mei iig? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door semicon op 03-05-2004 15:58 ]

Pagina: 1 2 Laatste