Toon posts:

[WinXP HE] Na aanmelden direct weer afgemeld*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo momenteel heb ik 2 pc's staan die beiden bij het aanmelden zichzelf meteen weer afmelden. ik heb dit probleem al veel vaker gehad en je moet hierdoor meteen weer windows opnieuw installeren. kan iemand me misschien helpen met een oplossing?

bedankt.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

OVer welke OS en dergelijke praten we :?

En je geeft zelf de oplossing ook al, windows opnieuw installeren :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 23:29

flexje

got-father

Humm, ok, even mn glazen bol derbij pakken, ik zie dat je windows xp hebt? of toch niet? Hummmmm, wees eens duidelijker? Vermeld even specs enzo.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:03

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Eerst welkom op GoT :)

Met zo'n opening kunnen wij hier erg weinig. Tevens zal je eerst zelf moeten onderzoeken voordat je hier een topic opent. Daarnaast moet er wat meer info staan, zoals OS, Specs enz. enz.

Daarom is het misschien handig dit eens te lezen:

FAQ

Darnaast kan je Recovery Console proberen. Met name dan Last good know configuration.

[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 24-08-2003 13:29 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
ja windows xp home inderdaad, en ik hoopte eigenlijk op een andere oplossing dan weer helemaal opnieuw alles te gaan installeren...

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 23:29

flexje

got-father

Ok , en als je nou inlogt onder Administrator en accounts/profielen weggooit en opnieuw aanmaakt?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op 24 augustus 2003 @ 13:27:
Eerst welkom op GoT :)

Met zo'n opening kunnen wij hier erg weinig. Tevens zal je eerst zelf moeten onderzoeken voordat je hier een topic opent. Daarnaast moet er wat meer info staan, zoals OS, Specs enz. enz.

Daarom is het misschien handig dit eens te lezen:

FAQ

Darnaast kan je Recovery Console proberen. Met name dan Last good know configuration.
al gedaan, al zo vaak ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel iets duidelijker gemaakt. Tevens het OS vermeld :)

Welkom op GoT :)

Lees het volgende even door voordat je weer een topic opent:

Pre-GoT voorbereiding
Voordat je een topic opent
Waar moet een topicstart aan voldoen?
Windows Operated Systems - Policy

Zijn de OS'en wel geactiveerd?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
XceeD schreef op 24 August 2003 @ 13:31:
Titel iets duidelijker gemaakt. Tevens het OS vermeld :)

Welkom op GoT :)

Lees het volgende even door voordat je weer een topic opent:

Pre-GoT voorbereiding
Voordat je een topic opent
Waar moet een topicstart aan voldoen?
Windows Operated Systems - Policy

Zijn de OS'en wel geactiveerd?
Dankjewel :)

Ja beiden OS-en zijn geactiveerd, en ook het verwijderen en/of maken van nieuwe gebruikers helpt niet :|

Ik heb er al zo vaak naar gezocht, maar nog nooit er iets van kunnen vinden... Ik 'hoopte' eigenlijk dat iemand hier ook deze ervaringen had gehad...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:03

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05 21:53

Swerfer

Hmm...

Dit heeft denk ik toch te maken met de activation en/of 30, 180 of ? dagen evaluation tijd.
Klopt het als ik zeg dat je een evaluation versie hebt? Waar je een crack overheen gooit?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:23
Ik heb niet direct een oplossing, maar probeer het volgende eens:

code:
1
2
3
4
5
6
Ga naar Start -> Uitvoeren -> regedit.

Maak eerst een back-up van het register.
Gebruik daarna de zoekmogelijkheid en zoek op sleutels die NoLogoff heten.
Bewerk de gevonden resultaten en maak overal van de 0 een 1. 
Kies OK en verlaat de register editor.

Nu is geen enkele gebruiker meer toegestaan om zich af te melden. Kijk even of het nu wel goed gaat. Als het niets is - forgive me!-, zet dan de back-up terug.

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, daar heeft het niet mee te maken, ik heb gewoon de OEM van Windows XP Home, en daar heb ik het een paar keer bij gehad, en na 2 keer kan ik Windows niet meer activeren... dus dan moet je wel een crack gebruiken wil je het draaien.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zijn de PC's genetwerked?
Zo ja, kan je dan eens een PC op het login scherm laten staan, en vanaf een andere PC de eventlog bekijken ( start -> run --> eventvwr \\pcdiekapotis ) ?

Hiermee kan je zien ofdat er eventuele fouten in staan.

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

daar heb ik het een paar keer bij gehad
Steeds na een vast aantal dagen zover je het nog kan herinneren? Het kan dan namelijk toch iets met de evaluation tijd te maken hebben...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Windows moet gewoon na 30 dagen geactiveerd worden.
Als je dit niet doet meld het systeem je weer af.
Daar krijg je trouwens ook een melding van voor het afmelden :)

Verwijderd

Topicstarter
In het register staan geen sleutels met NoLogoff zie ik net, is dat niet iets van NT ofzo?

Nee op heel onverwachte momenten geeft ie dit probleem, en Windows is geactiveerd dus daar ligt het niet aan.

Kan vanaf hier niet die eventlog bekijken, kan dat ook vanuit de veilige modus op de betreffende PC?

• elevator
  • Niet online

elevator

Je komt er in veilige modus nog wel in dan ?
En waarom kan je niet de eventlog bekijken? Er zit geen netwerk tussen ?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 13:59:
Nee, daar heeft het niet mee te maken, ik heb gewoon de OEM van Windows XP Home, en daar heb ik het een paar keer bij gehad, en na 2 keer kan ik Windows niet meer activeren... dus dan moet je wel een crack gebruiken wil je het draaien.
OEM's zijn vaker dan 2 keer te activeren.
Je moet alleen dan even contact zoeken met MS, via dat telefoonnummer dat in het activatieschermpje staat. Leg gewoon het probleem uit, waarom je zo vaak moet herinstalleren.
Ik zou me kunnen voorstellen dat de crack die je hebt gebruikt niet helemaal lekker is, en dat je daarom wordt afgemeld. Waarschijnlijk lijkt het alsof je geactiveerd bent, maar is het toch niet zo.
Probeer het gewoon eens bij een volgende herinstallatie. Als je een legale key hebt, is er niets om je zorgen over te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik kom de veilige modus nog wel in, en er zit een netwerk tussen. Maar ik krijg geen toegang tot de andere pc opeens, tot geen van beiden trouwens. Maar ik denk dat ik maar Windows er opnieuw op ga zetten, in ieder geval allemaal bedankt voor de moeite!

• elevator
  • Niet online

elevator

Maar wacht even :-)

Als je in de veilige modus er nog goed inkomt, dan denk ik niet dat je probleem on oplosbaar is, en denk ik al helemaal niet dat het iets met licenties te maken heeft.

Als je ingelogd bent als veilige modus, en je creert een volledig nieuwe user. Wat gebeurt er dan?

Staat er (als je ingelogd bent onder veilige modus) nog iets in je eventvwr (start -> run -> eventvwr) van een foutmelding of iets dergelijks ?

Heb je al eens een virusscanner laten draaien?

Heb je als je in msconfig kijkt, wel eens geprobeerd stuk voor stuk alles te disablen qua startup?

[ Voor 94% gewijzigd door elevator op 24-08-2003 14:30 . Reden: pff. rot alt-s :| ]

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Inderdaad, als je in de veilige mode wel kunt inloggen, dan heeft het niets te maken met activering ed. Dan moet er dus iets anders aan de hand zijn...

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 24 August 2003 @ 14:28:
Maar wacht even :-)

Als je in de veilige modus er nog goed inkomt, dan denk ik niet dat je probleem on oplosbaar is, en denk ik al helemaal niet dat het iets met licenties te maken heeft.

Als je ingelogd bent als veilige modus, en je creert een volledig nieuwe user. Wat gebeurt er dan?

Staat er (als je ingelogd bent onder veilige modus) nog iets in je eventvwr (start -> run -> eventvwr) van een foutmelding of iets dergelijks ?

Heb je al eens een virusscanner laten draaien?

Heb je als je in msconfig kijkt, wel eens geprobeerd stuk voor stuk alles te disablen qua startup?
heb ik al geprobeerd om een nieuwe gebruiker toe te voegen, helaas maakt dat niets uit voor de gevolgen...

Ja, vreemd genoeg stond er in de eventvwr toch iets over de activering :? van windows...

Virusscanner stond erop, niet laten draaien, denk ook niet dat het veel uit maakt.

Nee heb ik niet geprobeerd met msconfig, zou ik inderdaad even kunnen proberen, bedankt...
Pagina: 1