Toon posts:

ATI RADEON......2

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar kan mijn tv geen s videosignalen aan doordat ik geen EXT2 heb. Ik heb slechts 1 externe uitgang. S-VHS signalen moet je op EXT2 spelen. Is er misschien een manier om op een andere manier toch kleur op EXT1 te krijgen?
Voor de rest zijn de kabels en scartomvormer goed (staat s-video op), heeft iemand nog enige suggesties???

al vast bedankt!

Verwijderd

Staat je instelling op pal B?
Welke videokaart heb je en wat zijn de rest van de specificaties van je pc?

ATI RADEON......

Die is ook al dichtgegaan, wat heb je daar al van doorgenomen?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 12:44 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Predator schreef op 22 augustus 2003 @ 12:51:
Vergeet dus zeker niet te vermelden welke van de gevonden oplossingen je gedaan hebt !

Professionele website nodig?

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 12:51

CaDje

Framedrops for life

ik heb ook een ati 9700. Aangezien ik 'm op een wat oudere tv heb aangesloten, heeft deze geen s-video in. Ik heb dus gewoon een scartconverter achter in de tv gedaan. Hierop zit geen s-video, dus heb ik het verloopstekkertje van s-video naar composite in de radeon gepluged, en daarna gewoon een composite kabeltje genbruikt.

Het enigste rare dat ik had was dat als ik het verloop stekkertje van mijn Gf3 gebruikte ik geen kleur kreeg. Alleen die Ati stekkertje doen het bij mij in kleur. (het stekkertje van mijn radeon 8500 doet het namelijk wel in kleur)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

En wat moeten wij precies met deze limited informatie :?

Als ik jou was, zou ik dit eens grondig doornemen:

FAQ

offtopic:
Oei eerste 2 topics en hoogstwaarschijnlijk meteen eerste 2 slotjes :P

[ Voor 24% gewijzigd door Notna op 24-08-2003 13:13 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 12:41:
Blijkbaar kan mijn tv geen s videosignalen aan doordat ik geen EXT2 heb. Ik heb slechts 1 externe uitgang. S-VHS signalen moet je op EXT2 spelen. Is er misschien een manier om op een andere manier toch kleur op EXT1 te krijgen?
Voor de rest zijn de kabels en scartomvormer goed (staat s-video op), heeft iemand nog enige suggesties???

al vast bedankt!
Meer info? en Check De FAQ ik hen het idee dat je antwoort daarin staat en dat het niet aan EXT1 of EXT2 licht, eerder aan het singnaal (pal b enzo ken ze niet zo 1,2,3)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Predator in "ATI RADEON......"

En nu kom je met een vlees noch vis topicstart waar echt helemaal niemand wat mee kan :/

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.