LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Als er geen topic over ervaringen met flashen van 9800SE's is, moet je dat kunnen openen lijkt me?
curry: LA is voor vragen aan de crew toch?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik ben weer wijzer. Wat valt er aan "over te nemen"?
* JvS mist het grote verhaal vanavond een beetje

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat wil je met een weirdness factor van 34 %Score van JvS :
You answered "yes" to 112 of 500 questions, making you 77.6% nerd pure (22.4% nerd corrupt); that is, you are 77.6% pure in the nerd domain (you have 22.4% nerd in you).
According to the scoring guide, your nerd experience level is: Nerd in Training
Your Weirdness Factor (AKA Uniqueness Factor) is 34%, based on a comparison of your test results with 29463 other submissions for this test.
[ Voor 3% gewijzigd door moto-moi op 24-08-2003 00:00 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Veel mensen vragen om een first post ubdate en die komt er niet. OImdat het nu meer een 9800se > 9800 pro topic is geworden. Maar ik weet ook voltmods voor de kaart dus ik d8t als ik nu een 9800se > 9800 pro+ mod topic maar in DOC. maar ik d8t ik vraag het eerst anders heb ik strax weer een slotje.JvS schreef op 23 August 2003 @ 23:57:
9800SE flashen en ervaringen
ik ben weer wijzer. Wat valt er aan "over te nemen"?
* JvS mist het grote verhaal vanavond een beetje
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Okeey dan weet ik dat. Dus dan ga ik wel even naar Fewture.Cornholio2001 schreef op 24 August 2003 @ 09:28:
Normaal gaat dat met een mailtje aan een modje van DOC, en niet met een heel topic afaik, lijkt me dan ook weinig zinnig om in Lieve Adjes te gaan doen.
For your information: Fewture is al een tijdje geen DOC mod meer hoorAstennu schreef op 24 August 2003 @ 11:40:
[...]
Okeey dan weet ik dat. Dus dan ga ik wel even naar Fewture.
The devil is in the details.
Zie ook: De Organisatie achter GoT
Even een tip van flip: mocht je ooit weer een topicstart willen maken, zorg er dan voor dat je eerst je tekst door een spellingscontrole gooit. Met woorden als 'overnem' en 'ubdate' gooi je geen hoge ogen. Tevens is een woord zoals 'd8t' geen nederlands, het is gewoon 'dacht' en niks anders
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.