Radio op pc

Pagina: 1
Acties:

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hoi,
Ik heb met google gezocht op radio in je pc en met op search hier.
Maar niet gevonden wat ik zoek. Vanmorgen was ik op de dumpdag. En zag daar 5,25" bays met radio daarin ik weet alleen de naam niet meer. Dat waren radio's die je gewoon in je pc schuift aan de voorkant en aansluit met mooi lcd schermpje waar je het aantal db's heen en weer ziet gaan en dat soort dingen. Het lijkt mij ook wel interessant, maar ik weet niet meer hoe het heet. Heeft iemand een idee?
Op de search hadden ze het over autoradio's maar dat hoef ik niet, ik moet gewoon puur voor de pc, en het liefst zo goedkoop mogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Mister I op 23-08-2003 18:37 ]

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb ooit voor de ISA bus er een gekocht voor 5 gulden!!! Windows zag het kaartje niet en was niet plug en play maar nog zelfs beter en je moest de kaart intern doorlussen naar de CD-In. De computer zag het kaartje niet maar de software wel en het werkte als een speer. Geen problemen met zware load en alles anders. Crashte niet in Windows 95, 98 en ME. Je installeerde het progje van de diskette van 30 kb en klaar. 3 bestanden op de computer en het werkte. Je kan ook een TV/Radio kaart gebruiken.

Of van MSI de megaPC met zo'n frontding en dan heb je gewoon een stereo. Of je koopt een hele goedkope radio(5 euro Kijkshop(portable ding)) plug je in je Line In en je hebt radio over je speakers als het goed doet. Ben je in totaal voor € 7 euro klaar. Ok je batterijen maar je kan het regelen zoals je wilt en harder en zachter zetten met je boxen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

was ook op de dumpdag en vroeg me ook al af hoe zoiets heet (en kost natuurlijk....) maar kon bij die stand nix vinden over een prijs ofzo :?

Verwijderd

Is het misschien de Platinum New-Q die je bedoelt. Check even http://www.newq.com . Geil dingetje overigens.... :9~ :9~ :9~

Dit moet het wel zijn dacht ik, kost iets rond de 145€.

http://www.overclocking.b...12612666b000c0d5d2f126a4a

NewQ 3379 Platinum Virtual 5.1 Graphic Equalizer - FM Radio

Tweakers.net review:

nieuws: NewQ Platinum equalizer review : dit is de versie zonder radio, but you get the idea...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 21:51 ]

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Webradio \/ :P

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

IK heb een Radio Ontvanger dat je op een COM poort moet aansluiten en voor geluid op je Line In op je SOundcard werkt zonder drivers alleen een programma die erbij zi top flop en die stuurt hem aan op de COM poort ;)

GRATIS van kennis gekregen best goed geluid komt er uit :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Mister I
  • Niet online
Het leek mij dus wel grappig dat als ik radioluister met zo'n 5,25" bay (waar ik nog steeds niet achter ben welke het nou is) dat ik dan alles kan zien gewoon de frrequentie en dat soort dingen net zoals met een gewone radio en dan geen pci of isa, maar gewoon zo'n baybus ding. En is er echt niet iets goedkopers dan 145 euro?

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Zie sig :*)

http://members.home.nl/markyb/chieftec.JPG Dus.

[ Voor 75% gewijzigd door MarkyB op 23-08-2003 22:41 ]

• Mister I
  • Niet online
ja die bedoel ik. Heb je een website waar ik kan bestellen? En wat zijn de kosten van die radio en dat soort dingen.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:25

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Sat radio 8) _/-\o_ :P

He who controls the Spice, controls the Universe.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:25

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Die newq zul je toch nergens veel goedkoper vinden dan 145€ vrees ik...

Op www.overclocking.be kan je dit bestellen

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Verwijderd schreef op 24 augustus 2003 @ 12:12:
Die newq zul je toch nergens veel goedkoper vinden dan 145€ vrees ik...

Op www.overclocking.be kan je dit bestellen
ik betaalde 115 euro op de PC Discount bij JIN Computers.

De eerste keer alles aansluiten is wel klote, maar dat was mede dankzij mijn overvolle case. Ook kan ik je gelijk aanraden om meteen de kabelantenne te gebruiken, want met bijgeleverde antenne ontvang je nog niet eens ruis.

• Mister I
  • Niet online
Laat maar, ik denk mayb voor 50 euro zo'n ding, maar ik heb me dus duidelijk vergist. Ik hou het voorlopig maar op m'n gewone radio en webradio. Iig bedankt voor de moeite.

Verwijderd

TIP download winamp en ga club977 luisteren echt TE GEK, ik wou dat ik het overal kon ontvangen :P
Pagina: 1