Toon posts:

nog even over de router

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
had een topic een paar dagen geleden over mijn robotecs router nu heb ik een nieuwe gehaald bij computerland en die dachten dat hij kapot was dus ik sluit hem aan ,en ja hoor weer hetzelfde probleem ik kom niet in mijn menu v d router en het adres is 192.168.123.254 nou en dan kan hij de pagina niet weergeven ,ik heb alles op auto staan met ip en ik heb een 62 chello ip op mijn 1 ste pc ,hheb ook win xp er opnieuw opgezet ,een raar probleem ,de winkels weten het zelfs niet !!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:50
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 22:02:
had een topic een paar dagen geleden over mijn robotecs router nu heb ik een nieuwe gehaald bij computerland en die dachten dat hij kapot was dus ik sluit hem aan ,en ja hoor weer hetzelfde probleem ik kom niet in mijn menu v d router en het adres is 192.168.123.254 nou en dan kan hij de pagina niet weergeven ,ik heb alles op auto staan met ip en ik heb een 62 chello ip op mijn 1 ste pc ,hheb ook win xp er opnieuw opgezet ,een raar probleem ,de winkels weten het zelfs niet !!
Met pc en al naar de winkel toe gaan?
Dan weet je gelijk waar het aan ligt en kun je (indien nodig) gelijk vervangende of goed werkende hardware mee nemen.

Taal fouten inbegrepen ;)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
had een topic een paar dagen geleden over mijn robotecs router nu heb...
us robotics router

asje. Misschien kun je je probleem puntgewijs neerzetten, dit is niet te lezen. :)

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05 22:52

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Had een topic een paar dagen geleden over mijn robotecs router. Nu heb ik een nieuwe gehaald bij computerland en die dachten dat hij kapot was.

Dus ik sluit hem aan, en ja hoor...weer hetzelfde probleem! Ik kom niet in mijn menu van de router, en het adres is 192.168.123.254

Nou en dan kan hij de pagina niet weergeven. Ik heb alles op auto staan met ip en ik heb een 62 chello ip op mijn 1 ste pc. Heb ook win xp er opnieuw opgezet. Een raar probleem, de winkels weten het zelfs niet !!
Wat een paar lees tekens al niet kunnen doen.. ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Ten eerste: Dit hoort in NT.

Ten tweede, lees de handleiding eens goed, want ik kan je nu al vertellen wat er in ieder geval niet goed is:

Standaard staat hij op Bridge mode, dan doet hij dus geen NAT. Er zal dan maar 1 PC zijn die kan internetten. Hij zal het chello IP gebruiken.
Om hem in routing mode (NAT) te zetten, moet je een PC een vast IP geven, en wel 192.168.123.x. X moet je hierbij vervangen voor een getal onder de 253, uitgezonderd van 0.

Dan zit je in hetzelfde IP segment, en kun je hem wel bereiken.

Succes !

Dit topic is gesloten.