Toon posts:

Core en Memory Clock settings

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Core Clock setting staat standaard op 257Mhz terwijl max 350Mhz is en Memory Clock staat op 518Mhz waar 600Mhz max is. Kan iemand mij vertellen of mijn systeem beter en of sneller draait als ik ze beide op maximaal zet? Verder heb ik refresh rate op 60Hz waar 200 mogelijk is. Is het verstandig om deze hoger te zetten?

Mijn systeem is een AMD Athlon 1400 met 512MB en GF4 TI4200

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:17
Welkom op GOT. Je zou eigenlijk eens de FAQs moeten lezen voordat je deze vragen stelt.

Waar bekijk je de core en memsettings? In een OC-proggie?

[ Voor 29% gewijzigd door AttiX op 22-08-2003 19:49 ]

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 16:04
Kan je even wat duidelijker zijn? En in de search staat genoeg hierover.
Je moet volgende keer je topic duidelijker beginnen, want dit is niet super duidelijk.

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Dit is gewoon een kwestie van uitproberen hè.. hier zijn geen vaste regels voor...

En als nieuw lid zou ik je graag willen wijzen @ de faq's
Welkom ;)

oeps.. alweer de 3e :X

[ Voor 10% gewijzigd door Happy-Amd_Freak op 22-08-2003 19:49 ]

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Verwijderd

Je kunt ze wel hoger zetten maar hier zit wel het risico aan verbonden dat je GF4 te heet wordt, of onstabiel. Je kunt het per proberen stap voor stap. Je refresh rate kun je verzetten dit is rustiger voor je ogen. Maar ligt wat je beeldscherm aan kan op de resolutie waar je hem nu hebt staan. Hoe hoger je resolutie hoe meer kans dat je refresh rate niet hoger kan.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoi en welkom op GoT. Je topic gaat dicht :) en dat is wel een beetje sneu voor je :/
Het volgende is er namelijk aan de hand: Jouw vraag hoort eigenlijk thuis in V&B (Videoplanken en Beeldkanonnen), maar ik move dit topic er niet naar toe, aangezien je startpost erg karig is en blijk geeft van weinig zelfwerkzaamheid. Neem de V&B FAQ eens op je gemak door, en dan met name dit gedeelte. Veel plezier verder op GoT ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.