Toon posts:

[HELP] HD heeft minder ruimte dan zou moeten zijn2

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op de doos van mn moederbord staat EagleTEC, en Abbadon
ik vind het een beetje flauw dat je het sluit, want er zijn meerdere wegen in de FAQ die bij mij het probleem zouden kunnen zijn en het gaat om veel geld bij computers en heb geen zin om het te verknallen er waren een paar mensen bereid mij te helpen

Verwijderd

En welk mobo van Eagletec. Eagletec lijkt me een merk en die hebben misschien wel al honderd mobo'd gemaakt. ;)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Zet nu eens duidelijk alle info die je hebt in 1 topic (dit topic dus)... zo komt er niemand meer wijs uit..
En probs met modjes moet je even via mail/msn/icq oplossen.. heeft geen toegevoegde waarde aan het topic..

[edit]
Okay.. ik zal je helpen
- Merk+Type mobo
- versie Bios
- Merk+type harddisk
- OS
- Wat heb je geprobeerd en gedaan?
- en wat je zelf nog meer kan verzinnen

[ Voor 33% gewijzigd door Krypt op 22-08-2003 16:35 ]

Pvouput live

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hedgehog, mijn wifi doet het op dit moment niet zo goed, hoe moet ik het fixen? Dit is GoT, voor Tweakers, een soort doe-het-zelfvers, zeg maar. Je laat iig niet merken zelf iets te hebben geprobeerd! Dat is toch een eerste vereiste.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Verwijderd

Topicstarter
ik had alles in 1 topic, ik vroeg daar ook welke info jullie nodig hadden, maar er kwam daar iemand doorheen die dacht dat ik het allemaal wel op eigen houtje kon, als dat zo was wist ik genoeg van computers om het zelf te doen en had ik jullie niet nodig gehad maar dat heb ik wel...
ik zal ff verder zoeken over dat moederbord

btw het is mn 2e schijf, de andere is 40GB en deze 160GB maar in BIOS zegt hij 32 te zijn. Dus dat probleem dat BIOS niet groter dan 32 ziet lijkt me vreemd omdat die andere al 40 is...

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Update je bios ff, zoals ik ook in je andere topic heb gezegd. Dan zie je warschijnelijk wel alle ruimte. Dit staat ook in de faq van deze subfora.

Dit is de url van de faq:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/649273

[ Voor 44% gewijzigd door Plofkotje op 22-08-2003 16:38 . Reden: ff faq erbij zettuh ]

• Krypt
Dan kan je bios waarschijnlijk niet die grote harddisk aan.. idd dus even opzoeken wat je mainbord type je hebt.. op de site van die fakbrikant zal vast wel een biosupdate te vinden zijn..

Als het een IBM is kan het ook zijn dat je er een jumpertje af moet halen; voor de cyclinder beperking die soms aanstaat.. ff dat kleine papiertje lezen dat bij je hdd zat..

[edit]
Ennuh.. Hedgehog.. niet kwaad bedoeld hoor.. er zijn genoeg mensen die je willen helpen, maar zorg ervoor dat je ruime informatie geeft in je eerst post... om het "hele" topic door te spitten naar losse informatie is een beetje irritant...

[ Voor 26% gewijzigd door Krypt op 22-08-2003 16:40 ]

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Par_Martinos schreef op 22 August 2003 @ 16:34:
Hedgehog, mijn wifi doet het op dit moment niet zo goed, hoe moet ik het fixen? Dit is GoT, voor Tweakers, een soort doe-het-zelfvers, zeg maar. Je laat iig niet merken zelf iets te hebben geprobeerd! Dat is toch een eerste vereiste.
laat maar zitten zoek wel bij normale mensen hulp, sommige hier zijn zulke computer nerds, bedankt aan de mensen die me wilden helpen maar ik word zo ziek van forums als deze, denk je nou echt dat iedereen zo'n uber computernerd is als jijzelf? Ik snap er geen reet van en zoals al eerder gezegd, ik heb gevraagd welke info jullie nodig hadden, ik heb zelf al dingen geprobeerd, en ik zit vast in de FAQ en dan moeten mensen zoals jij niet zo gaan lopen zeiken, teringlijer

• Xander
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 16:36:
ik had alles in 1 topic, ik vroeg daar ook welke info jullie nodig hadden, maar er kwam daar iemand doorheen die dacht dat ik het allemaal wel op eigen houtje kon, als dat zo was wist ik genoeg van computers om het zelf te doen en had ik jullie niet nodig gehad maar dat heb ik wel...
Het 'probleem' is dat men hier verwacht dat je alle info gewoon in één keer geeft. Je zult dus inderdaad even wat vooronderzoek moeten doen, en als het om een hardeschijf gaat zijn de specificaties van de HDD en het moederbord toch wel het minste wat je kunt aangeven. Tweakers.net is bedoelt voor mensen die een bovenmatig interesse hebben in computers, en niet voor mensen die 'even snel een oplossing willen hebben', dus die 'help' in je topictitel is sowieso fout.

Overigens, als je het niet eens bent met het slotje, Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! .

ff ontopic, met AIDA32 kun je meer info over je mobo vinden, zoals ik in het vorige topic al gezegd had, doe dat dan even.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek wel ander forum zoals ik zei, meeste mensen hier blijken liever niet te helpen

Verwijderd

Topicstarter
toch bedankt voor je hulp btw XanderH

Verwijderd

Topicstarter
ik snap gewoon niet dat mensen die niet willen helpen of alleen willen zeiken het niet gewoon ergens anders kunnen doen

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:12

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 16:38:
[...]

laat maar zitten zoek wel bij normale mensen hulp, sommige hier zijn zulke computer nerds, bedankt aan de mensen die me wilden helpen maar ik word zo ziek van forums als deze, denk je nou echt dat iedereen zo'n uber computernerd is als jijzelf? Ik snap er geen reet van en zoals al eerder gezegd, ik heb gevraagd welke info jullie nodig hadden, ik heb zelf al dingen geprobeerd, en ik zit vast in de FAQ en dan moeten mensen zoals jij niet zo gaan lopen zeiken, teringlijer
Je hoeft niet zo'n uber computernerd te zijn, absoluut niet. Maar als je er geen reet van snapt, begin dan met uitzoeken wat wat is (zoals welk mobo je hebt), en lees de FAQs. Als je vast zit in de FAQs, dan kan je altijd om uitleg vragen.

Mensen teringlijer noemen gaat je niet ver brengen, niet hier op GoT, en niet in het gewone leven, echt niet. Mensen willen je heus wel helpen, echt waar, maar wat eigen inzet is goud waard in dit soort gevallen.

[ Voor 7% gewijzigd door Remy op 22-08-2003 16:44 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 16:38:
[...]

Ik denk dat je beter iets anders kunt gaan proberen want dit levert je een ban op.
En schelden getuigt niet echt van volwassenheid, maar goed dat is een ander verhaal.
Probeer anders maar www.beginnersweb.nl als het je niet aanstaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 16:46 ]

• Xander
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 16:42:
ik zoek wel ander forum zoals ik zei, meeste mensen hier blijken liever niet te helpen
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 16:43:
toch bedankt voor je hulp btw XanderH
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 16:43:
ik snap gewoon niet dat mensen die niet willen helpen of alleen willen zeiken het niet gewoon ergens anders kunnen doen
offtopic:
ooit van het editknopje gehoord? Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
maakt niet uit klik nu op kruisje en dag dag zie jullie toch nooit meer

• Krypt
Jammer.. met een beetje inzet had je hier genoeg plezier en kennis op kunnen doen..

Pvouput live

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 16:45:
maakt niet uit klik nu op kruisje en dag dag zie jullie toch nooit meer
Ach ja, puberaal gefrustreerd mannetje....
Zitten we hier niet op te wachten.

Doei doei

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:45

Jaymz

Keep on moving !

Mja, dan kan deze thread ook wel dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.