Toon posts:

[win98se] Sluit niet meer automatisch af!

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Normaal als ik start>afsluiten>de computer uitschakelen deed, kon ik weg lopen, want dan ging de computer automatisch uit. Maar een paar maanden geleden deed ie het opeens niet meer. Hij deed de afsluit procedure goed, behalve het uitgaan.
Nu heb ik hier toen heel erg lang me zitten klooien, maar ik kwam er niet uit en heb het maar opgegeven. Nu dacht ik, ik ga het weer proberen, maar het lukt nog steeds niet.
Dus zouden jullie weten waar het aan ligt??

Verwijderd

Ik heb dat probleem ooit ook eens gehad, had toen met een netwerk achtige probleem te maken, met een update van windows update voor win98 was het over.

Als je zoekt op ms technet, moet je er wel iets over kunnen vinden.
Iets in deze richting

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 21:40 ]

• harrydej
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 10:41
afsluit patch bij microsoft halen, is een oude bug.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Staan je powersettings (ACPI ofzo) wel oke? :?

Even deze draadjes doorlezen:
Win98 wil niet meer automatisch afsluiten :(
of
Verwijderd schreef op 09 July 2000 @ 10:04:
APM = Advanced Power Management<P>G:<BR>control panel -> power options -> APM -> vakje aanklikken ->

🌞🍃

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De bovengenoemde info lijkt me wel voldoende om je probleem op te lossen. Gaarne de volgende keer eerst uitgebreid zoeken op de MS Knowledge base, zorgen dat je OS is voorzien van de laatste patches en zoek op GoT naar eventuele oplossingen...

Zie ook:

FAQ: Wat verwachten jullie van mij voordat ik een topic open?
FAQ: Een topicstart, wat dien ik te vermelden?
Bron: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.