Toon posts:

[Outlook] gebruikt steeds een niet-standaard account *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien simpel op te lossen dus help.

Ik heb 4 accounts die ik gebruik op outlook. Standaard is het account van mij ingesteld. Als ik een mailtje beantwoord zet outlook stevast het account met naar van mijn zoon erin.

Ik heb deze al verwijderd van de accounts. Toen mijn account verwijderd. Die van mijn zoon weer teruggezet en als laatste die van mijn weer terug gezet en weer als standaard ingesteld.

Als ik dan de computer opnieuw opstart gebeurd weer hetzelfde als hierboven beschreven.

Is dit te verhelpen en hoe?

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-08 12:12
Ik kan hellemaal verkeerd zijn, maar is het niet gewoon simpeler 2 windows gebruikers te nemen; u & uw zoon ?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een oplossing die je geeft.

Toch ben ik nieuwsgierig of het ook op een andere manier kan?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Welke versie van Outlook is het precies?

Ik heb de topictitel wat aangepast, zie stap 3 van het stappenplan :)

Verwijderd

Topicstarter
Outlook 6

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09 19:01

Galois

1811 - 1832

Je kunt toch kiezen met welk account je verstuurd... Ik snap niet helemaal wat je nou wilt...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Verwijderd

Topicstarter
Galois schreef op 21 August 2003 @ 15:04:
Je kunt toch kiezen met welk account je verstuurd... Ik snap niet helemaal wat je nou wilt...
Het klopt dat je kan kiezen. Maar het programma vult er 1 in en ik heb altijd gedacht dat hij het account zou gebruiken dat als standaard is ingesteld. Dat doet hij bij mij dus niet en ik zou graag weten waarom niet.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Dat bestaat volgens mij niet; in denk dat je Outlook Express 6 bedoelt. Volgens mij moet je 2 gebruikers instellen; je moet dan voordat Outlook Express start aangeven welke gebruiker je wil openen.

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Veel handiger om meerdere windows gebruikers aan te maken, ook met het oogmerk op de privacy plus dat een ieder zijn instellingen in het gebruik kan instellen. Het word ons makkelijk gemaakt maar sommige verkiezen de ondoordachtzame weg, no offence :)

Verwijderd

Volgens mij blijft het e-mail adres waarmee het laatste mailtje is verstuurd 'boven' aan staan. Even opletten voordat je het verstuurd, het is lastig maar wel aan te leren. :D en minder omslachtig dan over te schakelen naar een andere user account.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 05:24 . Reden: edit ]

Pagina: 1