Toon posts:

Norton winfax installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op win xp prof. Symantec Winfax 10 geinstalleerd. Aan de einde van de installatie wordt er CISD en nummer gevraagd die met de fax meegegeven dienen te worden etc. Daar is per ongeluk tab gedrukt wat tot einde installatie heeft geleid. Nu is de probleem dat de winfax niet wilt starten de bericht die gegeven wordt is : THIS app won't run until WTNSETUP is run to complition. Ik heb al een paar keer alles gedeinstalleerd ...maar hij haakt weer daar af. Ik heb ook geprobeerd om alles van symantec vanuit registry weg te halen maar zelfs dan probeert hij nog steeds in D:program Files\Symantec|winfax te installeren.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij nieuwe insallatie vorige installatie plek niet als standard gezien wordt??

Verwijderd

check de site van symantec, zoek op ""complete removal"" en je vindt de instructies

Verwijderd

Topicstarter
Thnaks Opa. Nou een complete removal uitgevoerd en daarna opniew proberen te installeren maar bij WTNSetup gaat de invoerscherm weg zodra je op nummer aanklickt. en omdat wtnsetup niet afgerond is gaat de software niet starten.

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand hier nou deze winfax probleem?? want inmiddels heb ik alle symantec softwares uitgeflikkerd en daarna opnieuw geprobeerd en krijg hetzelfde probleem. :(

• srvalasco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04-2022
ja, hier hetzelfde gedonder. maar heb jij al een oplossing kunnen vinden ?

• srvalasco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04-2022
nog ff dit: kijk eens op WinFax PRO 10.0 en Windows NT Server

xp = nt ?

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

* hufkes heeft hier keurig winfax10 op win2k draaien zonder ook maar het minste van een probleem te hebben ondervonden...

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Pagina: 1