Klopt, maar de aanbieding van € 19.95 voor de eerste 6 maanden blijft wel staan. En zelfs volgens het vergelijkingstabelletjes (welke eerder in dit topic is gemeld) van tiscali bespaar je daar ten opzichte van de overige aanbieders ook nog steeds mee...Oscar Mopperkont schreef op 26 August 2003 @ 08:32:
Dus.... Voor zover ADSL voor iedereen... Als je het wilt nemen over een KPN lijn (wat voor heeeeeeeel veel mensen geldt) dan betaal je gewoon 29,95 per maand
Maar ehm... de berekening die Tiscali heeft losgelaten wordt niet als eerlijk beschouwd zoals je op meerdere plaatsen in dit topic kan leezen...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Aanbieder HCCNet Zonnet Tiscali Chello Planet XS4All Type Lite Lite Light Light Standard Lite Snelheid 256/64 256/64 256/64 300/64 256/64 256/64 Data limiet FUP FUP 2 GB 1 GB 1 GB 5 GB Prijs p/m 34,95 34,95 29,95 34,95 34,90 36,95 Prijs extra Abonnement p/m 3,33 - - - - - Prijs Aansluiting 74,95 74,95 74,95 - 74,95 74,95 Prijs Modem 99,00 99,00 99,00 - 99,00 99,00 Korting Aansluiting - - 74,95 - 74,95 - Korting Modem 69,00- - 69,00 - 69,00 - Extra korting 30,00- - 60,00 34,95 - - Prijs p/m (1 jaar) 61,03 49,45 27,45 32,04 37,40 51,45 Prijs p/m (2 jaar) 49,65 42,20 28,70 33,49 36,15 44,20 Prijs p/m (3 jaar) 45,86 39,78 29,12 33,98 35,73 41,78 |
Prijzen zijn in euro's en heb modem is een ethernet versie, mocht je vragen hebben, dan hoor ik het wel...
Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...
Nee hoor. Het is echt "ADSL voor iedereen". Als Tiscali "ADSL overal" bedoelde hadden ze dat vast wel als slogan gebruiktVerwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 22:49:
ADSL voor iedereen <-- niet echt...waar de centrale is aangepast ja!
Ja daar lijkt het wel op ja. Wel moet ik nog even opmerken dat een aantal aanbiedes niet duidelijk zijn of je 69,- korting op je modem krijgt, of echt alleen een gratis usb-modem. Deze kosten (+ die van de aansluiting) tikken nl. vrij zwaar door in de maand prijs...Woudloper schreef op 29 augustus 2003 @ 10:56:
NiPiN :: Mooi lijstje, maar dit betekend dat zelfs na jou onderzoekje (met andere voorwaarden dan Tiscali in hun vergelijking hadden zitten) Tiscali toch al goedkoopste voor de Light/Lite varianten uit de bus komt...
Let wel op dat de actie prijs van 19,95 bij Tiscali, verwerkt is doormiddel van de extra korting van 60,-
[ Voor 9% gewijzigd door MDKlapwijk op 29-08-2003 11:20 ]
Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...
Verwijderd
Ik heb nu wel een vreemd(?) probleem met de Zyxel 650H die ik erbij heb laten leveren. De ADSL verbinding ging helemaal vanzelf goed en internettoegang loopt als een zonnetje, maar toegang tot de router krijg ik niet.
Ik heb de netwerkverbinding op automatisch ingesteld (DHCP enzo, ik krijg als adres 192.168.1.33), maar
- ping
- telnet
- IE - http
doen allemaal helemaal nix. Ik snap er niets van en weet niet wat te doen. Ik heb zelfs m'n Sygate Firewall al uitgezet, maar ook dat werkt niet. Waarschijnlijk heb ik verzuimd het vinkje 'router-toegang' in het configpanel aan te zetten....
Iemand tips?
Heb je overigens ook al op deze pagina van ZyXel gekeken? Daar staat namelijk het één en ander beschreven over het configureren van de ZyXeL 650..
Verwijderd
En ik heb inderdaad op supportpagina's van ZyXel gezocht, maar omdat het modem wel werkt (internet is geen probleem) heb ik niet het idee dat het apparaat niet opstart. Volgens die site zou dat aan de hand kunnen zijn, maar dat is het volgens mij dus niet. Tenzij het modem kan werken zonder dat de router opgestart is. Kan dat? Echt veel verstand heb ik er ook niet van...
Verwijderd
1 november komt er een goedmaker voor de bestaande Light abonnees, dit is waarschijnlijk financieel. Er komen nog meer acties in november, ook voor bestaande abonnees.
De Basic en Fast abo`s zullen ook worden aangepast.
Ik belde omdat ik van plan was mijn Light abo op te waarderen naar een Basic, maar ze raadden me met klem aan nog even 2 maanden te wachten
Weet iemand anders ook of de light/surf contracten ook zo zijn opgesteld, dat wanneer ze vanwege de concurentie over een half jaar de prijzen van de abonnementen wederom omlaag brengen de dan bestaande gebruikers ook in aanmerking komen voor een verlaging?
Geld dit ook voor de KPN klanten?Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 14:49:
Net met Tiscali gebeld
1 november komt er een goedmaker voor de bestaande Light abonnees, dit is waarschijnlijk financieel. Er komen nog meer acties in november, ook voor bestaande abonnees.
De Basic en Fast abo`s zullen ook worden aangepast.
Ik belde omdat ik van plan was mijn Light abo op te waarderen naar een Basic, maar ze raadden me met klem aan nog even 2 maanden te wachten
Laat ze eerst maar eens de administratie op orde brengen. Ik had meegedaan aan de actie : aansluitkosten + 69,= euro korting.
Tot op heden heb ik alleen de 69,= gehad (aansluiting per 28 mei 2003)
[ Voor 26% gewijzigd door _Rayman_ op 03-09-2003 10:56 ]
Verwijderd
Dit geldt alleen voor de KPN klanten, om bestaande abonnees tegemoet te komen omdat ze zelf ook dondersgoed weten dat ze anders veel klanten verliezen.Dennis2925 schreef op 03 September 2003 @ 10:50:
[...]
Geld dit ook voor de KPN klanten?
Laat ze eerst maar eens de administratie op orde brengen. Ik had meegedaan aan de actie : aansluitkosten + 69,= euro korting.
Tot op heden heb ik alleen de 69,= gehad (aansluiting per 28 mei 2003). Ik voldeed aan de voorwaarden. 'K heb al gemaild/gebeld en vandaag een brief gestuurd. Nu hopen dat ik die 74.95 ook nog gestort krijg.
Dus ik ga binnenkort lekker naar Basic upgraden
Wat betreft die administratie : ik heb sinds half juli adsl via hun en heb zelfs nog geen rekening gezien! Niet dat ik dat zo erg vind hoor
Hou er rekening mee dat ze je echt niet vergeten zijn...Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 12:06:
[...]
Wat betreft die administratie : ik heb sinds half juli adsl via hun en heb zelfs nog geen rekening gezien! Niet dat ik dat zo erg vind hoor
Ik heb nu 1,5 jaar tiscali, heb 8 maanden moeten wachten op m'n eerste rekening... Maar dat was wel een beste toen 'ie eindelijk kwam.
Ik heb net ff met Tiscali gebeld over de huidige abonnementen op het KPN netwerk:
Iedereen krijgt een brief thuis waarin staat, dat je automatisch per 1 januari 2004 naar het nieuwe abo overstapt met het datalimiet.
Wil je dat niet, dan kan je een brief sturen, waarin je verteld dat je niet naar het nieuwe abo wilt.
Je contract die je nu hebt, blijft dan gewoon in 2004 doorgaan, totdat je 'm annuleerd.
Voor de mensen die nu al een brief willen sturen, hier het adres:
Tiscal B.V.
Postbus 8071
3503 RB Utrecht
Verwijderd
Op de tiscali website staat het volgende:Woudloper schreef op 22 August 2003 @ 13:26:
Hmm, hieronder even een voorbeeld van de verschillende ZyXEL modems die er bestaan (en welke worden geleverd door Tiscali):
2 Typen ZyXEL Modems Prestige 650R Prestige 650H
"Met het Tiscali Multi-PC modem bent u voorbereid op draadloos internetten en kunt u om het huis supersnel internetten, zonder draden of kabels te trekken. Om het Multi-PC modem uit te breiden tot een wireless modem heeft u twee kaarten nodig. Eén kaart voor het modem zelf en één kaart voor uw pc of laptop. Meer informatie is bijgesloten in het Doe-Het-Zelf-pakket."
Ik krijg hieruit de indruk dat je de Zyxel Prestige 650HW krijgt ipv de 650H
Groeten, Nick