had databees ook geen pics gemaakt?Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 14:43:
De enige, echt goed gelukte pic was van die heksen. Mijn cameraatje doet het heel erg slecht in het donker, en tijdens het poolen was het donker
We schamen ons gewoon voor ons uiterlijk
Verwijderd
Hmm, stomme camera
Verwijderd
Zou ik ook doen als ik jou was
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 17:01 ]
En dat zegt iemand die voor het eerst op GoT zit en (denk ik) nog nooit foto's van anderen hier heeft gezien
The devil is in the details.
Hij is niet nieuw hij is een kloontje van SuN-CRuSHeR
Ooh, nog erger
Maar zolang hij niks van zichzelf laat zien hoeft hij anderen ook niet te uit te gaan zitten lachen
The devil is in the details.
Hij is een IRL vriend van me dus hij mag het voor deze keerMaRc0 schreef op 29 September 2003 @ 17:58:
[...]
Ooh, nog erger
Maar zolang hij niks van zichzelf laat zien hoeft hij anderen ook niet te uit te gaan zitten lachen
En jij wilde modje wordenDarkJedi schreef op 29 September 2003 @ 18:22:
Waar zijn de pica's?
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 14:43:
De enige, echt goed gelukte pic was van die heksen. Mijn cameraatje doet het heel erg slecht in het donker, en tijdens het poolen was het donker
heo was het eigenlijk
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Maar 1 foto?!
OMG, de vorige keren waren er ladingen foto's.
Verwijderd
Ja, Ik krijg nog steeds pijn in me ogen als ik "pics" hoorDarkJedi schreef op 02 October 2003 @ 18:16:
Maar 1 foto?!
Dat was omdat ik de vorige keer foto's nam.
Ik heb minstens 100MB aan pics nodig om één goede pic te schieten, Terr doet dat gewoon direct, dat wij daar nou toevallig niet op staan is een onbelangrijk detail..
Ik heb minstens 100MB aan pics nodig om één goede pic te schieten, Terr doet dat gewoon direct, dat wij daar nou toevallig niet op staan is een onbelangrijk detail..
🌞🍃
Als er iemand de volgende keer een flinke accu meeneemt van 15V, dan schiet ik wel wat plaatjes via me laptop -> webcamDatafeest schreef op 02 October 2003 @ 22:10:
Dat was omdat ik de vorige keer foto's nam.
C:\>_