Binnenkort gaat er weer ene Spielerij meeting komen! 
Het zal in Utrecht gebeuren aangezien The Will dan op de fiets kan komen dat lekker centraal ligt.
Wordt er nog wat gedaan behalve een beetje ouwehoeren in een cafétje en zo ja, wat? Tja, dat is nou net afhankelijk wat de meerderheid wil en dat kan ik op dit moment niet ruiken.
Wel staat de datum nu vast: Zaterdag 27 September!
Het aanmelden kan op deze pagina. Don't be afraid, just do it
Als je nog niet overtuigt ben dat het leuk gaat worden, hier de pics van de vorige meetings: Deel 1 & Deel 2.
Dit keer zal ik, als ik m'n camera meeneem, beloven wat betere foto's dan de vorige keer te maken.
Ik vraag jullie om in dit topic mee te 'praten' over de invulling van de dag.
Tot nu toe hebben de volgende personen zich aangemeld:
Het zal in Utrecht gebeuren aangezien The Will dan op de fiets kan komen dat lekker centraal ligt.
Wordt er nog wat gedaan behalve een beetje ouwehoeren in een cafétje en zo ja, wat? Tja, dat is nou net afhankelijk wat de meerderheid wil en dat kan ik op dit moment niet ruiken.
Wel staat de datum nu vast: Zaterdag 27 September!
Het aanmelden kan op deze pagina. Don't be afraid, just do it
Als je nog niet overtuigt ben dat het leuk gaat worden, hier de pics van de vorige meetings: Deel 1 & Deel 2.
Dit keer zal ik, als ik m'n camera meeneem, beloven wat betere foto's dan de vorige keer te maken.
Ik vraag jullie om in dit topic mee te 'praten' over de invulling van de dag.
Tot nu toe hebben de volgende personen zich aangemeld:
[ Voor 39% gewijzigd door White Dust op 31-08-2003 20:32 . Reden: Ik word als slaaf gebruikt (in het kwadraat) ;( ]
🌞🍃