Toon posts:

Thomson Lyra PDP2225 kan niet harder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hai folks,

ik heb een mp3spelertje gekocht, en daarop wil ik natuurlijk keihard mp3`s af kunnen spelen, alleen het dingetje heeft een of andere beveiliging, waardoor de music niet harder als 100 decibel ofzo kan. die is uitermate storend, want in het dagelijks verkeer hoor je de muziek dan amper.

wie weet of dit uit te schakelen is?

Salomonster

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 11:32
Zit er nergens een schakelaar met AVLS?
of maybe een menu-item?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Salomonster, het kicken van je topic binnen 24 uur is niet de bedoeling, zie daarvoor ook de GoT faq. En die beveiliging zodat je niet keihard mp3's kan afspelen, zit er niet voor niets op lijkt me, dat gebeurt ook alleen maar om je oren te beschermen. Misschien is een andere headphone-set een optie, om het lawaai van het dagelijkse verkeer buiten te sluiten :)

LinkedIn
Instagram

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

ReemF schreef op 19 August 2003 @ 16:03:
Salomonster, het kicken van je topic binnen 24 uur is niet de bedoeling, zie daarvoor ook de GoT faq. En die beveiliging zodat je niet keihard mp3's kan afspelen, zit er niet voor niets op lijkt me, dat gebeurt ook alleen maar om je oren te beschermen. Misschien is een andere headphone-set een optie, om het lawaai van het dagelijkse verkeer buiten te sluiten :)
Dat lijkt me ook niet echt bevordelijk voor je eigen veiligheid :/

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 15:03:
hai folks,

ik heb een mp3spelertje gekocht, en daarop wil ik natuurlijk keihard mp3`s af kunnen spelen, alleen het dingetje heeft een of andere beveiliging, waardoor de music niet harder als 100 decibel ofzo kan. die is uitermate storend, want in het dagelijks verkeer hoor je de muziek dan amper.

wie weet of dit uit te schakelen is?

Salomonster
Niet harder dan 100 Decibel? Een live optreden is toch ook ongeveer 100 decibel? Is dat niet zwaar klote om voor je plezier in je hoofd te stoppen?

Maar ja... ieder zijn meuk hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het niet direct over ander verkeer in de zin van auto`s en fietsers, maar als ik alleen al ergens loop, heb ik van andere stemmen van mensen al last, ik hoor bijna niets. en 100 decibel kan sterk uitgedrukt zijn, want ik hoor gewoon haast niks, en een andere headset helpt gewoon niet.
Pagina: 1