[ALG] Knop in toolbar IE met uitklapmenu

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• EelCapone
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 09:00

EelCapone

Ik kom je halen!

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een knop in IE zetten waarmee ik snel programma's kan opstarten. Nu weet ik dat dit al eens is besproken (zoals in dit topic) maar ik wil er dus eentje die 'uitklapt' met een aantal opties, zoals de e-mail knop. Zie dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://213.51.67.139/ie_toolbar.jpg

Iemand een idee hoe ik dit voormekaar krijg?

Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Een popupmenu maken en het ding met TrackPopupMenu() op de juiste plaats zetten wanneer op de knop geklikt wordt.

Zou trouwens best handig zijn als je de taal erbij zou zetten, waarin je het gaat doen. En natuurlijk wat je zelf al geprobeerd hebt.

offtopic:
psst, JPEG is niet voor screenshots bedoeld, maar dat wist je wel he

[ Voor 16% gewijzigd door _Thanatos_ op 19-08-2003 13:56 ]

日本!🎌

• EelCapone
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 09:00

EelCapone

Ik kom je halen!

Topicstarter
_Thanatos_ schreef op 19 August 2003 @ 13:55:
Een popupmenu maken en het ding met TrackPopupMenu() op de juiste plaats zetten wanneer op de knop geklikt wordt.

Zou trouwens best handig zijn als je de taal erbij zou zetten, waarin je het gaat doen. En natuurlijk wat je zelf al geprobeerd hebt.
Uhm ik hoop eigenlijk dat het kan d.m.v. een aantal registry keys toe te voegen (dus zonder gebruik te maken van programmeertalen/executables).....
offtopic:
T> psst, JPEG is niet voor screenshots bedoeld, maar dat wist je wel he

Uhh ja tuurlijk! ;) (Waarom eigenlijk) :?

Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

(dus zonder gebruik te maken van programmeertalen/executables).....
Dan heb je a) pech want dat kan niet en b) geen topic dat in Programming & Webscripting thuishoort. Dicht dus :)

En JPEG is een lossy compressiealgoritme en maakt daardoor troep van exacte plaatjes zoals screenshots. Screenshots bij voorkeur in PNG of desnoods undithered GIF afleveren svp.

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Het staat je vrij om in Software Algemeen overnieuw te beginnen, maar dan graag een iets duidelijkere openingspost en exacter omschrijven wat je met de knoppen wil doen als je er geen programmacode of executables aan wil hangen :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.