Ja, ik wil de source er wel opzetten, zal het ff in mijn telefoon zetten(zit nu op mijn stage, dat ik er vanavond in ieder geval aan denk)
Maar de source is echt nog niet geweldig. Moeten nog een boel verbeteringen komen.
In ieder geval:
- Bij aanzetten van de fancontroller fans paar sec vol vermogen (dat ze in ieder geval gaan draaien)
- Van een fan die uit heeft gestaan naar aan hetzelfde
- Toch nog proberen of ik de EEPROM van een 16f628 onder jal kan aansturen, desnoods met een stukje assembler ertussen.
- Misschien iets van een screensaver
En het hele idee van PWM met mijn buffer IC'tje en daarna een Elco erover is nog niet geweldig, daar ben ik nog niet over uit.
Want als ik een kleine elco neem op de uitgang hoor ik de fans een beetje brommen. ofja, tikken is het meer.
En neem ik een grote elco, dan draaien de fans altijd op vol vermogen, omdat in dat ff dat die puls hoog is, heel die elco opgeladen wordt (daardoor kwam het denk ik ook dat mijn buffer IC'tjes kapot gingen en heel heet worden.
Een mogelijke oplossing is de snelheid van de PWM aansturing sneller te maken, dat dat tikken op een hogere frequentie komen en waarschijnlijk ook zachter zijn.
Maja, kheb het nu druk met mijn stage + vriendin enzo.. Komt er allemaal niet meer van.
offtopic:
Ik heb een weekje of wat geleden ook een aansturing voor afstandsbediening gemaakt(RC5 codes) Kan nu bijvoorbeeld als ik op de 1 van mijn afstandbediening druk ledje 1 aan laten gaan, en zo voor elke toets iets anders. Werkt wel grappig..
Kheb er alleen nog geen doel voor...

[
Voor 3% gewijzigd door
Ralpy op 12-09-2003 10:00
]