Outlook mails lezen

Pagina: 1
Acties:

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik heb het volgende probleem,
Kheb laatst mijn computer weer eens geformateerd, nu had heb ik mijn mails op een andere partitie gezet om ze zo te bewaren.
Ik heb gewoon het bestandje Postvak IN.dbx gekopierd uit de map van Outlook (bij Local Settings) gekopierd en op de andere partitie gezet.
Nadat ik windows opnieuw heb geinstalleerd kopier ik het bestandje Postvak IN.dbx weer naar de nieuwe local settings map (\Application Data\Identities\**cijfer reeks**\Microsoft\Outlook Express)
En dus zou ik mijn mails nu gewoon kunnen lezen als ik outlook opstart. Dit doe ik namelijk wel vaker.

Echter is het dit keer anders want ik kan de mails niet lezen :(

Ik krijg de volgende melding als ik naar postvak in ga: (op de plaats waar altijd de berichten te lezen zijn)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
De map kan niet worden weergegeven
Deze map kan niet worden geopend.

-------------------------------------

Mogelijke oorzaken zijn: 

Onvoldoende schijfruimte

Onvoldoende geheugen

Outlook Express

Het bestandje postvak IN is idd wat groot namelijk 66mb.

Weet iemand hoe ik mijn emails WEL kan lezen ? (er staan namelijk hele belangrijke mails in :'( )

[ Voor 4% gewijzigd door Soen op 18-08-2003 18:53 ]

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 01:58
• [google=dbxtract]
Hoe dbx-(Outlook Express) bestanden lezen?/?

• Soen
Ok bedankt dat is gelukt , maar is er nu nog een manier om de mails op datum te oordenen want het zijn een stuk of 1000 mails en ik zoek de twee laaste mails dus dat is behoorlijk irri

Is hier een oplossing voor ?

Verwijderd

Klik op het grijze vakje datum :?

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 11:09

WPN

wou ff checken bij dat dbxtract (eerste hit in google van de geven link)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Server Error in '/DBXtract' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

The connection is already Open (state=Open). 
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. 

Exception Details: System.InvalidOperationException: The connection is already Open (state=Open).

Source Error: 

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.  

Stack Trace: 

[InvalidOperationException: The connection is already Open (state=Open).]
   System.Data.SqlClient.SqlConnection.Open() +796
   DBXtract.WebForm1.StoreVisit() in i:\inetpub\wwwroot\OEHELP\DBXtract\Default.aspx.vb:94
   DBXtract.WebForm1.Page_Load(Object sender, EventArgs e) in i:\inetpub\wwwroot\OEHELP\DBXtract\Default.aspx.vb:22
   System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +67
   System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +29
   System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +724

krijg ik dat :D

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Soen
Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 19:27:
Klik op het grijze vakje datum :?
Hmm ja in Outlook ja maar die mails kan ik niet laden in outlook , dus ze staan allemaal gewoon in een map en dan is het mooielijk zoekn naar de twee laatste

• Soen
Ik blijf met het probleem zitten dat ik mijn mails niet kan ordenen op bijv. Afzender/datum/onderwerp .

Ik heb dus nu dat DBX bestandje uitgepakt en nu heb ik allemaal losse mails in een map staan. Maar er valt niet te zoeken naar de laatste 3 mails, omdat het er 1300 stuks zijn. Daarom is mijn vraag is er een ander programma waarmee ik mijn .DBX bestandje kan inlezen en dat het ook kan lezen en waarbij ik wel kan sorteren op afzender/datum/onderwerp???

En waarom kan outlook deze niet inlezen ? is er niet iets te veranderen waardoor outlook de groote wel kan inlezen?? (60mb)

Verwijderd

Heb je hier al gekeken voor een tool? http://insideoe.tomsterdam.com/tools/
Pagina: 1