wat een inzicht...

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Wat vindt de Sint weer op +4?
Dittum.

Waarom krijgt elke correcte, maar simpele opmerking tegenwoordig +4? |:(

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Is al een stuk beter zo.

Verwijderd

ik ben niet echt op de hoogte maarre betekent

Beoordelingen: +3, +1: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, -1: Overgewaardeerd, Totaal: 2 / 4x

niet dat hij op niveau 3 heeft gereageerd en slechts 1 persoon +1 inzichtvol heeft gegeven ?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Ja. of hij hep een vriendje, of een niet zo helder persoontje zag iets wat hem beviel en gaf een +1. Dit zonder door te hebben dat deze post al op 3 stond. (dit laatste verwacht ik niet, maar is wel mogelijk)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dat denk ik ook wel eens. Zouden ze onafhankelijk van de score die een post al heeft er gewoon de tag Inzichtvol achter willen plakken als ze de post inzichtvol vinden, zodat ze maar een +1 uitdelen?

Je zou naar de score moeten kijken en als een post goed of te hoog staat moet je geen +1: inzichtvol meer geven. Volgens mij zouden die modderaars wel wat hebben aan 0: inzichtvol of -1: inzichtvol. Misschien zouden ze het dan beter doen.
------------
Dat er alleen +1: inzichtvol bestaat is gedaan om het simpel te houden voor de modderaars. Maar sommige modderaars zijn daar blijkbaar te simpel voor! :D

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik denk dat die inschatting klopt, irrelevant. Waarschijnlijk denken sommige newbie-moderators dat het om een soort van stemming gaat, of dat er een gemiddelde score wordt uitgerekend ("every vote counts":)).

Iemand die moderator wordt, zou verplicht moeten worden de FAQ door te lezen.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik heb hierover een draadje op Lieve Adjes gezet. Iedereen die het ermee eens is graag daar posten, want er is bij de adjes altijd nogal wat overtuigingskracht nodig.

(Niet dat ik denk dat het zal helpen hoor. Femme verandert het toch niet)
Pagina: 1