Natuurlijk snap ik jouw verhaal wel, maar het gaat er mij om dat een provider met koeienletters adverteert ' geen datalimiet' terwijl ze in de praktijk gewoon een FUP hanteren. Zeg dan gewoon net zoals Cistron als Xs4all dat je wel een datalimiet hebt van xxx GB of zeg dat je een FUP hanteert. Maargoed, deze discussie heeft geen zin, da's mij onderhand wel duidelijk.JvS schreef op 23 August 2003 @ 14:03:
[...]
anders negeer je gewoon de rest van het verhaal. Je doet alsof het nieuw is, het is normaal en komt gewoon vaak voor. Zoals ik zeg: Je ben principieel spijkers op laag water aan het zoeken. Ik ga niet nog een keer intikken, zie maar de rest van m'n post, uitgekauwde discussie. Ik weet imniddels wel dat geen datalimiet niet "geen datalimiet" is, maar je doet alsof het ineens schandelijk is dat dat bij mydsl ook zo is. Nou kan je hier nog wel 300 keer op reageren met "het klopt niet", maar als je gewoon mijn reactie leest, dan zie je dat ik dat ook best weet en uitleg.
Wat dat downloaden betreft: kijk eens naar de reacties in de diverse newsgroups of over Eweka hier. Dan zul je zien dat er best een aantal mensen is dat zo achterveel downloadt. Ikzelf hou het bij 10 gb per maand gemiddeld en da's al aan de hoge kant.
[ Voor 16% gewijzigd door Wokschotel op 24-08-2003 11:04 ]
De islam kan uw vrijheid schaden