Toon posts:

USB1.0 hub op USB2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje ;).

Ik heb een Microsoft Natural Keyboard. (zo eentje met een usb hub achterin). Nu heb ik ook een moederbord met USB2.0. Nu is mijn vraag. Als ik mijn usb kabel van mijn keyboard in een USB2.0 poort plug, of mijn USB poorten van mijn toetsenbord dan ook USB2.0 zijn :?. Zijn die poorten van USB 1.0 en USB 2.0 gewoon identiek aan elkaar. En maakt het dus niet uit of je een verouderde hub op een USB2.0 poort aansluit. Ik weet wel dat je hem zowieso erop aan kunt sluiten en dat het dan werkt. Maar werkt het dan op dezelfde snelheid als USB2.0 :?.

Alvast bedankt. ;)

Verwijderd

Het maakt niets uit ;) USB is downward compatible, je kan dan alleen geen gebruik maken van de specifieke USB 2.0 specs.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Tis o.a. sneller.

Zie hier voor uitleg.
2 mins googelen btw ;)

[ Voor 8% gewijzigd door _the_crow_ op 18-08-2003 09:56 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

die hub en je toetsenbord zijn gewoon usb1, wat er niet is heb je niet.

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
5 van de 6 topics die je hebt geopend zijn op slot gegooid. Dat moet toch wel iets zeggen?
Lees de faq dus maar even: http://gathering.tweakers.net/forum/faq , aangezien dit een simpele zoekvraag is...

System Specs

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

USB 2.0 is sneller, maar downwards compatible met de oude USB versies. Een probleem heb je dus niet en het gaat gewoon werken. Alleen je zult een aantal fijne opties van USB 2.0 mislopen.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Aha het is me nu duidelijk ;)

thnx

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 10:01 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:51

LopeZ

Too much is never enough

Zoekertje :)