Toon posts:

Samsung C-100: Geen verbinding met IR-poort [XP Pro]

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg onder xp pro met geen enkele mogelijkheid verbinding met mijn infraroodpoort op mijn mobiele telefoon(SAMSUNG C-100)
Het betreft een sigma ,usb naar irda adapter
Drivers die ik op google heb gevonden werken niet.
Ook geprobeert via configuratiescherm waar draadloze vebindingen of netwerken kunnen worden ingesteld
Heeft iemand hier ervaring mee?????

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de titel

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:31

Jaymz

Keep on moving !

Titelfix :)

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:35

Duinkonijn

Huh?

als je bij apparaten hardware kijkt staat die sigma er bij?
zo ja staat er niks xtra bij ?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
hij staat er wel bij

Verwijderd

Topicstarter
er staan wel andere types bij maar die werken niet

Verwijderd

hoort dit Topic niet in Telefonie en Internet???

ik denk dat je daar sneller mensen zult vinden die een oplossing hebben , want het kan zijn dat het ook iets met de C100 te maken heeft. En probeer vaak gewoon als iets het niet doet, en je hebt het uit een winkel in de buurt gekocht, gewoon in te wisselen, en als er dan nog problemen zijn, met vragen te kome, dat doe ik en meestal helpt een nieuw product wel veel. Succes iig

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 00:48 ]

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

heb je al gekeken naar de verbindingssnelheid?
Geloof dat die iets van max 11520 byte mocht zijn?

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Topicstarter
de verbindingssnelheid heb ik al op verschillende manieren ingesteld maar helpt niets

Verwijderd

Topicstarter
kon niet zo snel aan zo,n ding komen ,toevallig op een beurs gekocht ,jammer maar helaas

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:35

Duinkonijn

Huh?

verbindingssnelheden boeien momenteel niet.
punt 1 is het totstand komen van com. tussen gsm en IR dev.

trek je IR dev. er uit
verwijder alle IR uit je hardware lijst.
en douw de IR dev er in.
laat de drivers van je bijgeleverd cd rom.

als je geen drivers heb kijk ff op www.drivers.com of op google.

[ Voor 3% gewijzigd door Duinkonijn op 18-08-2003 01:30 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Move GT > I&T :)

LinkedIn
Instagram

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

ik heb alleen ervaring met samsung s100, maar die kan met geen enkel apparaat communiceren behalve andere samsung's
iig niet met andere merken en ook niet met een ipaq
misschien gebruikt samsung andere protocollen? of is het iemand anders al wel gelukt

...

• Maxow
  • Laatst online: 18:01

Maxow

Hidden Sound System

iemand die al een oplossing weet? Volgens het boekje moet hij wel kunnen communiceren met irda devices... Nou heb ik ook die telefoon sinds vandaag... mijn pc vind de telefoon wel, maar kan de drivers niet goed installeren ofzo. Zodra ik bij de verbinding een bestand wil versturen, doetie een hele poos niks, en daarna komt dat programma met de melding dat de telefoon geen response geeft :?

iemand een oplossing?

[ Voor 13% gewijzigd door Maxow op 20-08-2003 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maxow schreef op 19 August 2003 @ 20:14:
iemand die al een oplossing weet? Volgens het boekje moet hij wel kunnen communiceren met irda devices... Nou heb ik ook die telefoon sinds vandaag... mijn pc vind de telefoon wel, maar kan de drivers niet goed installeren ofzo. Zodra ik bij de verbinding een bestand wil versturen, doetie een hele poos niks, en daarna komt dat programma met de melding dat de telefoon geen response geeft :?

iemand een oplossing?
Ik krijg deze melding als ik iets wil verzenden

De overdracht is mislukt.Er is een fout opgetreden terwijl de draadloze verbinding bezig was om de verbindingmet het andere apparaat voor te bereiden.
Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

die fout krijg ik dus ok :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een instelling berichten ontvangen ingeschakeld,verder het hele menu doorgespit,maar kan niets vinden

Verwijderd

Topicstarter
Kan ook niets in de gebuiksaanwijzing vinden over instellingen van de infraroodpoort.

Verwijderd

Topicstarter
Heb een mailtje gestuurd naar samsung,misschien hebben zij de oplossing

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ik hoop dat zij er meer over kunnen vertellen. Bij het support gedeelte kun je wel bergen drivers enzo downloaden, maar niet voor de c100 :(

Verwijderd

Topicstarter
Nog niets gehoord van samsung

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

heb je ondertussen al wat gehoord?

Verwijderd

Topicstarter
nog niets,maar als ik meer weet hoor je het direct

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21

netblade

Sunrise

Hmm lekker zooitje try EasyGPRS 3.0 :) die werkt wel, windows shit werkt iid niet :P deze util wel :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of gprs iets met de infrarood verbinding te maken heeft

De verbinding met de telefoon is er wel maar ik krijg een eerder genoemde melding als ik iets wil verzenden van pc naar mijn telefoon.

Ik krijg deze melding als ik iets wil verzenden

De overdracht is mislukt.Er is een fout opgetreden terwijl de draadloze verbinding bezig was om de verbindingmet het andere apparaat voor te bereiden.
Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.

Nog niets vernomen van samsung

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Korakal

Up up up!

pat147: mag ik je even wijzen op de functionaliteit van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif editknop?
Het is niet nodig om zoveel korte berichtjes achter elkaar te plaatsen; als je wat wilt toevoegen aan je bestaande post dan kun je met bovengenoemde knop je bericht aanpassen. Het topic blijft dan ook een stuk overzichtelijker.
Wellicht is het handig als je de algemene GoT-FAQ een keer doorneemt; hier staat ook in wat voor gedrag we van je op het forum verwachten.

[ Voor 21% gewijzigd door Korakal op 30-08-2003 01:16 ]

Pagina: 1