Welke videokaart op mjn Socket 7 ??

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
-Asus P5A-B SuperSocket 7 moederbord
-AMD K6-2 350 MHz
-192 MB Dimm (100MHz)
-Voodoo3 2000 AGP 16MB
-rest blabla

Nu zul je misschien zeggen: "Wat is dan je probleem?"

Nou, ik wil een beetje normaal UT kunnen spelen. Op zich gaat het best, maar dan moet ik geen tegenstanders tegenkomen.

Nu heb ik er niet al te veel geld voor over, dus dacht ik aan een nieuwe videokaart. Lijkt mij de goedkoopste oplossing. Ik dacht zelf aan een Savage2000 (ik weet het, matige drivers), een TNT2 Ultra, of misschien wel een GeForce MX.

Ik ben bang dat ik op de limiet van mijn processor blijf steken, maar kan iemand mij hiermee helpen?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat een Geforce 2 MX toch wel een redelijke oplossing is. Savage2000 zou ik sowieso niet nemen (iets te veel probs naar mijn mening) en een TNT2 is wel goedkoper maar ook duidelijk langzamer.
EN die MX kan gewoon mee in je nieuwe duron 700 ;)...

• RestlessCitizen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 18:30

RestlessCitizen

Oud is vaak al nieuw genoeg

Was UT niet vooral processor-afhankelijk (itt Q3, dat vooral een vette graphics kaart nodig heeft)?

• Sagittarius
  • Niet online
IceStorm kijkt net als ik ook een beetje naar de toekomst. En inderdaad was mijn intentie ook om een Duron 700/800 aan te schaffen, maar dat zal op zijn vroegst pas mid 2001. Dus veel te laat. Vandaar dat ik nu even een videokaart oplossing nodig heb. En nee, ik hoef geen superresolutie met megaframerates. Ik ben al zeer tevreden met 640x480 @ 16bits @ +/-30fps.

Verwijderd

ok ik ben dus de expert op asus p5 a-b gebied :) wil je de optimale performance uit zo'n bordje halen?
koop een amd k6-2 500 like me en een voodoo3 3000 meer kun je er gewoon niet ech tuit krijgen denk er wel om!!!
meer dan 192 mb ram is dan de max!!!!
bij 265 gaat je game performance achteruit!!!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op vrijdag 01 december 2000 01:16 schreef Ome_kRiTz het volgende:
ok ik ben dus de expert op asus p5 a-b gebied
OK dan !!! Dan kan jij mij vast wel met het volgende helpen... http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/79907

Mijn videokaart in combi met mijn P5A-B geeft probs...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Een p5a kenner zou opmerken, dat het moederbord maar 128 Mb cached. Meer RAM is alleen maar langzamer...

Verwijderd

Sagittarius

Ik vraag me af of een andere videokaart veel zin heeft in dat systeem, eerder een cpu upgrade (is ook goedkoper). Ik heb zowat dezelfde specs:
- k6-2 450 @ 500
- 128 Mb dimm @ 100
- voodoo3 2000 @ 166
en ik kom niet hoger dan 35 fps in UT in 1024. Lagere resoluties zijn overigens niet sneller dus de cpu is hier de duidelijke bottlenek naar mijn mening. Zeker als je fps inzakt als je een tegenstander tegenkomt, heb ik geen last van dus dat zal die 150Mhz verschil in clockspeed dan wel zijn.

• Sagittarius
  • Niet online
Hier heb ik pas wat aan. Ik had zelf al zo'n vermoeden dat het aan de processor zou liggen, maar als ik even naar pricewatch kijk:

AMD K6-2 500 : ƒ179,-
AMD Duron 600 : ƒ160,-

Tja, en dan voel ik me toch knap lullig als ik een K6-2 zou kopen voor de K6-2 die ik al heb. Dus dilemma, dilemma, dilemma.

Verwijderd

[quote]Op vrijdag 01 december 2000 01:16 schreef Ome_kRiTz het volgende:
ok ik ben dus de expert op asus p5 a-b gebied :)[unquote]

Is dat even handig...ik heb ook al een heel tijdje zo'n lekker bordje :)
Maar aangezien jij de expert bent kun je mij wel even vertellen hoe je die 500@550 hebt draaien..en helemaal gezien het feit dat je ook nog eens 196Mb erin gepropt hebt..(zie reactie wekkel, is helemaal waar:))
Ikzelf heb een 450@518 met een FSB van 115MHz helemaal stabiel lopen met inderdaad maar 128Mb ram CAS3:(
Om even on-topic te blijven, natuurlijk is de FPU van de K6-2 helemaal belabberd..maar je kunt er met een Gkracht2 MX kaartje toch nog heel wat uitpersen.
Heb er zelf een creative 3Dblaster MX 32Mb DDR in hangen (Ja, ik weet het 64Bits datarate op een 128Bits bus) maar met de core op 175 en het geheugen op 360Mhz komt er toch nog een default 3Dscore van 2750 uitrollen.
Dus een Socket7 bordje kan nog best even lekker meedraaien met een kleine investering zoals een videokaart.
Heb je echt wat meer geld over ga dan inderdaad gelijk voor eenleuk mobo + Duron.

Verwijderd

YAZZz

Uit welke benchmark komt die score van 2750 precies ? Resolutie, kleurdiepte ? Dan haal ik 'm er ook eens doorheen, hebben we een goed vergelijk.

p.s.
Wat voor koeling (merk) zit er op jouw k6-2 ? Bij een FSB van 112 wordt ie gloeiend heet en nokt ie na 20 min.

Verwijderd

Snipez,
Gewoon standaard op 1024x768x16.
Alleen even de heli- en adventure demo draaien in low,medium en high detail, kun je hem ook nog een paar keer laten "loopen" voor een wat eerlijker resultaat.

Op mijn K6-2 zit een standaard coolertje met een normale heatsink en zonder coolprut kom ik tot zo'n 50-55 graden. na een paar stevige potjes CS of een half uurtje demo's draaien :)

YAZZz

Verwijderd

Saggitarus,
Heb ook even je andere topic gelezen.
Ik denk als ik zo eens even bekijk wat er allemaal in dat systeem van jou hangt dat een 235W voeding inderdaad wel eens te weinig zou kunnen zijn. (zeker als je hier en daar nog wat gaat oc'en)
Ik heb dus idd met het oog op de toekomst mijn P5A-B in een AOpen HQ08 kast met een goede 300W voeding hangen. (Ik wacht nog even eind januari af om te zien wat de DDR chipsets en mobo's gaan doen :))
Maar ik weet wel dat je bij een volgend systeem ook wel een voeding upgrade zal moeten ondergaan dus misschien ook alvast iets om over na te denken??

Even voor Wekkel en alle andere P5A-B experts :)
Ik ben op BIOS 1005 blijven hangen en heb er tot nu toe nog geen problemen mee ondervonden.
Nu zie ik ergens al rev. 1010 voorbijkomen :)
enige ervaring met BIOS upgrades en hun performance?? Misschien moet ik toch maar eens gaan upgraden maar dan wil ik wel graag even weten wat jullie de beste en meest stabiele versie vinden...

Alvast bedankt
Mark

• qrazi
  • Laatst online: 28-08 00:18
ik las laatst ergens een review over de performance van k6-2 en 3's met de nieuwste generatie vdo kaarten. kwam erop neer dat de voodoo 4 en 5 in ut sneller waren als de hele gforce famillie...(1024*768).
bovendien kon je bij de voodoo5 2x fsaa inschakelen zonder framerate verlies...dit werd getest op een k6-2 400 geloof ik.

ik heb zelf een k6-2 500@550 (chaintech mobo)
in combinatie met een voodoo2 :9 , en het loopt allemaal soepel op 640x480 high texture detail...ut ofcourse...
ik zou voor die duron gaan...

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Zou je niet een cpu in je socket 7 stoppen? Denk dat dat't beste werkt

Verwijderd

Tsja,
Ok, of je stopt de stekker erin??
Heb je misschien ook nog een wat nuttigere bijdragen aan dit topic??
En laat me raden je hebt niet eens een Asus mobo met een K6-2?? alvast bedankt voor je zinvolle bijdrage, en ja ik zal m'n proc nog eens stevig in m'n socket7 duwen om jou een plezier te doen!!

Verwijderd

op zich qua cpu is de k6-3 natuurlijk het beste het liefst opgefokt :) (vanwege l2 cache van de 2 = zuig weinig)
en 550 is mn multiplier op 5,5x :) inplaats van 5 over het cachen van geheugen mijn persoonlijke ervaring is dat je fps als een kaartenhuis in elkaar zakt bij 256mb ram
196 presteert hier net zo als 128 :)
btw weinig verschil in bios versie paar kleine bugfixes wat betreft grote hd's enzo
stabiliteit blijf bij mij gelijk daar is dit bordje heel goed in

Verwijderd

Ja, dat hij stabiel blijft is mij ook al opgevallen en ik heb er toch al behoorlijk wat mee gexperimenteerd :)
Ik kan ook mijn 450@500 draaien met de multi op 5 maar hij is gewoon sneller in games met een 115 FSB. (AGP bus loopt dan dus ook een stapje harder en hij blijft stabiel)en de multi op 4.5.
Heb een paar dagen geleden ook even een tijdje lopen testen met het geheugen op CAS2 ging op zich redelijk maar hield niet echt lang stand :) :)
Ik weet zeker dat als je er een reepje behoorlijk geheugen inpropt dat er nog best wat meer uit te persen valt qua performance.

Maar goed ik hoef me dus geen zorgen te maken dat ik een BIOS rev'je of 5 achter loop :o
Ik ben nog steeds erg tevreden met de prestaties van m'n P5A-B, ik hoop dan ook dat ASUS begin volgend jaar met een betaalbaar DDR mobo'tje op de proppen komt. Kan ik weer een jaartje of wat vooruit.

Ben nu toch wel benieuwd wie van de K6-2 gebruikers hier echt het maximale uit een K6 heeft weten te persen????? Ik heb zelfs met een hele hoop voltage tweaks die van mij nooit stabiel gekregen op 110x5.0, ik ben benieuwd of er iemand zo gek is geweest dat voor elkaar te krijgen op een P5A-B??

Mark

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik draai een of andere schimmige 1011 beta BIOS. Het werkt en daarmee is alles gezegd. Heb ik ooit gedaan om een G400 aan de praat te krijgen, overigens had die BIOS update geen effect op dit probleem uit het verleden. Loopt nu perfect, maar mijn K6-2 450 wil niet op 500 UT starten, dan valt ie naar desktop terug. Voltage tweak heb ik nog niet toegepast en eigenlijk ook geen zin in.

Verwijderd

hmm werkt dat lekker dan die geforce mx op de p5a-b???
v3 was daar toch beste kaartje voor?

• qrazi
sagittarius wou graag een nieuwe video kaart, want ut ging niet snel genoeg. hij heeft nou een voodoo3 wat voor zijn platform snel genoeg is. op de korte termijn is een nieuwe cpu inderdaad de beste oplossing, maar op de langere termijn misschien niet...dan kan ie misschien wel beter nu een voodoo 5500 halen en straks een nieuwe mobo+cpu+geheugen....kost wat meer, maar ben je ook langer zoet mee...

oh ja, over die maximale tweaks, ik heb mijn k6-2 500@550 al 2 maanden op 2.8 vcore lopen :9
lagere vcore wil ie niet, en dit alleen maar met een 120 mm (papst :9~ ) fan er recht op te blazen....

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

houd je videokiaart want een voodoo 3 is voor een k6 veruit de beste kaart om erin te hebben. Ik heb een geforce mx in mijn ceel 300a@450 en die heeft het me toch al zwaar.

Verwijderd

Ok, ik heb de creative 3DBlaster 32MB DDR, (die met de 64bits datarate :) ) en die draait dus vreselijk lekker met de 6.47 detonator drivers, heb de core op default 175Mhz draaien en het geheugen op 360Mhz :o
Geeft mij een gemiddelde 3Dmark van 2700.
Is toch niet onaardig voor een K6-2 450@518 dacht ik zo??
Heb alleen het probleem dat powerstrip hem af en toe spontaan terugzet op de default waarden?? geen flauw idee wat dat kan zijn??

Ik zie wel dat iedereen hier met de K6-2 500 draait en die dus maximaal op 550 stabiel weet te krijgen. dat zal dus wel het maximale zijn wat je het ding omhoog kan gooien.

Ik ben het met jullie eens dat een mobo + cpu upgrade de manier is om te gaan zeker als je ziet wat die Durons kunnen halen en voor hetzelfde geld van een K6-2 500, probleem is alleen dat die mobo's zo duur zijn en nog steeds duurder worden :( De A7v doet zo'n 500 piekjes en ik lees hier over behoorlijk wat problemen met dat bordje.

Deze jongen wacht dus nog even rustig eind januarie af om te kijken wat er dan voor DDR mobo's komen en wat het geheugen gaat kosten.
(Ik bedoel een Duron is tenslotte maar de helft van een MX kaartje :o )

Ik zou als ik Saggitarius was in ieder geval al een MX kaartje aanschaffen, het verdubbelt in ieder geval je framerate :)
(bij mij van Herc. 16Mb TNT1 naar GF2 MX)
Is dus echt wel de moeite waard en zoals Icestorm zegt die gaat toch zozie weer mee in je nieuwe systeempje.

Succes
Mark

GVE, het is niet zo dat de videokaart hier de bottleneck is op een P5A-B mobo, maar de proc. een K6-2 heeft nu eenmaal een belabberde FPU, als je kijkt naar een celeron zie je dat die riant een K6-2 passeert in Sandra. Ik denk dus niet dat je deze twee kunt vergelijken. wat de beste 3D kaart is voor een P5A-B durf ik niet te zeggen, kan alleen het vergelijk maken tussen de twee kaartjes die ik erop heb gehad. (3kaarten, ook nog een 8Mb ATI kaartje :)) en de laatste loopt het hardste:o

Verwijderd

het probleem is nogal de zwakke omgang van de al5 chipset met de agp poort he das nogal kut daardoor hebben heel vel mensen lasta met bv. tnt2's en gefroce's
ik zou zo zeggen als je de mogelijkheid hebt om te testen doem dat !
neem niet gelijk een geforce omdat je dat het snelst lijkt kun je nog wel raar staan te kijken!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Mijn ervaring met K6-2 is dat geen enkele videokaart er tegen kan! Zelfs met een GeForce2 GTS kon ik niet normaal UT spelen!!
Vergeet de video en neem een Duron ofzo!

www.nintendocasemods.com

• qrazi
voor de derde en laatste keer....ut loopt kut op een gforce (wat voor 1 dan ook) in vergelijking met voodoo kaarten....als je alleen ut (of spellen op die engine) speelt, haal dan een voodoo, speel je meer opengl spellen (quake3, mdk2), ga dan voor een gforce....persoonlijk vind ik dat de voodoo famillie mooier beeld heeft (nou niet gaan zeuren dat het niet zo is, het is mijn mening en ik heb bijna elke nvidia en 3dfx kaart in actie gezien...)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Met een voodoo5 liep het even kut (ik heb ze allebij op m'n k6-2 met supersocket 7 geprobeerd).

quake 3 timedemo: 30!?

Duron --->> klaar!
v v v v v v v v v v
quake 3 timedemo: 60!?

en dat met bijna zelfde kloksnelheid.
(btw, met de geforce2 liep UT wel iets meer speelbaarder dan met de V5, maar zowiezo niet echt wauw¡

www.nintendocasemods.com

• qrazi
hmmm....kijk anders hier es ff...:
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1346

is best wel nuttig...

Verwijderd

het is algemeen bekend dat de p5 a-b geen geforce slikt
maar hoe slikt ie een voodoo5? die hebben een externe voeding dus daarmee lijkt het probleem enigzinds opgelost.... wie heeft hier ervaring mee ????

en graag wil ik van iedereen horen wat voor ervaringen ze hebben met geheugen op de 5 a-b en dan voorla in spellen (zie je bv versnelling als je van 128 naar 192 gaat enzo.)

• Sagittarius
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/cpu/amd/UpGuide/K62_3/CPU_Ut.gif

Volgens het diagrammetje op de site van AnandTech komt mijn score op ongeveer 15.7. En met een K6-2 500 dus ongeveer op 17.2. Mijn winst bij een processor upgrade (+43%) is dus 'slechts' 10% !!!!

Ik ben niet zo'n megaUT'er, maar volgens mij is het timedemo stats gedeelte je fps. En dan ben ik niet zo blij. Die staat gemiddeld op 15/20 en als ik iemand tegenkom zakt ie met gemak naar 10 of lager. Dus ik heb eigelijk geen idee hoe mensen met hun k6-2 500 aan acceptabele fps kunnen komen inclusief tegenstanders :? .

Je zult nu wel zeggen dan koop je toch een Duron+mobo+videokaart? Dat zou ik ook gedaan hebben als ik mijn 15" niet zat was geweest. Ik heb dus het grootste deel van mijn budget opzijgelegd voor de 19" Flatron van LG, die pas ergens in Januari in de winkels ligt. :(

Het leven zit niet mee. Geen rijke ouders, geen ton per jaar. Iemand een K6-2 kopen? Slechts ƒ1100,- :P

*typo*

• qrazi
dan zul je het hier nog wat langer mee moeten doen...probeer anders te overklokken, helpt altijd wel wat...ik heb nu ook mijn nieuwe mobo+cpu aanschaf uitgesteld om eerst mijn 6 jaar oude nec 15" eruit te halen voor een lg 17".

• qrazi
die test is uitgevoerd op 1024x768....niet echt een ssocket7 resolutie

Verwijderd

DOOR MIDDEL VAN EEN VOODOO!

Verwijderd

Hmmm...ok ik heb het allemaal eens gelezen en geloof best dat jullie gelijk hebben met het verhaal over dat de P5A-B geen geforce2 op een redelijke manier aankan. Nou ben ik ook niet echt een UT speler, (heb zojuist wel bij Bart Smit de G.O.T.Y edition voor 25 piek aangeschaft :) ) maar meer een CS fan.
Alleen bedacht ik me net dat ik dus die Creative 3DBlaster 32 MB DDR bezit, het nadeel van deze kaart is dan wel volgens vele dat hij maar een 64bits datarate heeft op de bus, zou het niet zo kunnen zijn dat hij juist hierdoor op mijn P5A-B wel goed draait aangezien de agp poort 128bits ondersteund???
Hij zou dus in theorie niet die volledige bandbreedte kunnen benutten waardoor je in deze ook geen agp problemen krijgt zoals een overbelasting op de bus.
Eeen normale geforce2, zoals de hercules MX, heeft dus wel die 128bits datarate via de agpbus.

Ben en blijf het natuurlijk met iedereen eens het is hoog tijd voor een duron of een TB. :o

Mark

Verwijderd

YAZZz

Ik heb 3DMark eens gedraaid. Het duurde ff, moest 'm nog downloaden :)
Ik haal niet hoger dan 1460 op mijn systeem dus als jij gemiddeld 2700 haalt, is zo'n GForce mx blijkbaar een hele goeie upgrade.
Als ik ff snel reken en hier en daar wat drastisch afrond is 't al gauw een factor 2!
Niet dat ik je niet geloof ;) maar zijn er meer met deze score ? Misschien dat ik er dan ook maar eentje ga halen *D

Verwijderd

OK Snipez,
Ik denk dat dat ongeveer wel klopt.
Zal voor de gein weer eens wat loopjes draaien in 3dmark op de default resolutie en eens kijken of die blijft wat ie is, schommelt natuurlijk nogal eens wat maar blijft tussen de 2650-2750.
Ik draai met die creative op een default core van 175Mhz en het geheugen op 360Mhz :)
(core verhogen naar 210, wat ook zonder problemen kan levert in ieder geval geen echte prestatiewinst op, en op deze manier hou ik hem koeler:))

Heb zojuist ook de G.O.T.Y. edition van UT opgehaald bij Bart Smit voor 25 pieken. (moest er wel een half uur voor in de rij staan richting de kassa..:( )
Heb het eerlijk gezegd nog nooit gespeeld :o
en moet dus eerst eens al die settings gaan uitzoeken. maar daarna zal ik wel eens posten of dat daadwerkelijk zo belazerd loopt als er hier gezegd wordt op een GF2 in combinatie met de K6-2.
(Je ziet het vanzelf als ik gefrustreerd begin te posten dat ik het niet soepel draaiend krijg en dus om hulp roep :o maar ik ben best geneigd te geloven dat UT helemaal niet normaal wil draaien op deze kaart zoals al meerdere malen is geroepen, ik wil het gewoon graag zelf even ervaren :))

Ik blijf bij mijn standpunt sagitarrius; als je van plan bent te upgraden mbt een videokaart koop er dan een die ook in je toekomstige systeem tot zijn recht komt,(helemaal met Icestorm eens) dus laat je niet teveel leiden door cijfertjes zoals FPS, 3Dmark etc. Als jij maar lekker kunt spelen :9

#Typo's het is ook zo vroeg>:)#
Succes

• qrazi
dat 64 bit bij die creative gforce2-mx ddr slaat op het geheugen pad, dat is 64 bit breed. en omdat ddr geheugen 2x zoveel data verstuurd als gewoon sdram, klopt de uiteindelijke rekensom gewoon weer, en is een mx ddr net zo snel als een mx sdram.
het enige voordeel van ddr is mischien dat je het iets verder zou kunnen overklokken...

Verwijderd

Ok,
Weer een stukje wijzer geworden, dank daarvoor!
Heb dus vanochtend gauw in UT geprobeerd de framerate aan te zetten met dat gemiddelde verhaal en even snel gekeken :(
Op 1024x768 @ 16 maar 26 a 27 fps :'(
Op 800x600 worden het er toch al gauw 28 :)

Heb verder nog helemaal niets aan UT tweaking gedaan maar krijg nu toch al een bruin vermoeden dat jullie helemaal gelijk gaan krijgen wat betreft dat UT en GeForce2 verhaal >:)

Ach kop op gaan we toch gewoon weer lekker CS'en :)

• Sagittarius
  • Niet online
Ik lees nu al die verhalen nog een beetje, en ik vraag me dan af hoe de neuk ik aan een fps van rond de 10 en minder kom.

YAZZz heeft een K6-2 450@518 en een GeForce2 MX gevalletje. Hij trekt met die kaart ongeveer 25/30. Ik neem aan dat dit is zonder dat jij hevig in gevecht bent. Maar dan nog. Ik heb een Voodoo3 2000 en die zou dus beter moeten presteren in UT?? :?

Kan iemand mij dan misschien vertellen wat hij/zij haalt op een K6-2 450-550 of een K6-3 in dezelfde range??? Met een Voodoo3 2000 uiteraard. Evt. met een Voodoo3 3000.

• djkolk
  • Laatst online: 12-05 07:08
heb k6-2 500 met voodoo3-3000 haal 3dmark score van 1565, met ati rage fury 32 mb 1300

Verwijderd

Saggitarius,

Dat ligt er een beetje aan, ik heb in CS met mijn kaart bij een redelijke ping (lees onder de 100ms) tot 50fps (1024x768@16)en dat zakt idd in als ik tegenstanders tegenkom naar 20 a 25fps.

Heb nu UT geinstaleerd en het resultaat is ruim bedroevend, local krijg ik met dat "average tooltje" er tot nu toe niet meer dan zo'n 30 tot 33 uit in dezelfde resolutie.
(betekend dat ik er online waarschijnlijk ook nog geen 20fps uitpers. Dus het verhaal hierboven dat UT absoluut geen Geforce kaart zou vreten lijkt me langzaam wel heel erg waar te worden!!

Je moet overigens ook niet vergeten dat mijn GF2 een absolute low-end kaart is, zie review op de tweakers frontpage :) :)
(Ach laat ik hem gewoon in dit systeem zitten volgend jaar en haal een Hercules >:))

Mark

Verwijderd

ik heb zelfde systeem als dj_kolk dus en haal bijna zelfde 3dmark score mn timedemo van ut ligt op average 30 net als mn mdk2 timedemo die ligt op 31

denk wel om de magische woorden WICKED GL he bij fps games door die aparte "drivers" krijg je zo'n 10 tot 20 frames extra!
Pagina: 1