Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Die werkt prima...
Als je geen zin hebt om cygwin te installeren heb ik hier de cygnus tail even neergezet 468KB
Net te laat
[ Voor 7% gewijzigd door [Jules] op 17-08-2003 18:15 ]
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
[edit]
Nog een andere is Tailme
[ Voor 25% gewijzigd door Boomerang op 17-08-2003 18:40 ]
@ Boomerang : ook die tweede link is geen goede . . . helaas . . .
Ik blijf dus op zoek naar TAIL32 . . . of een andere goede TAIL for Windows . . .
[ Voor 40% gewijzigd door DJ op 17-08-2003 18:50 ]
Ik weet niet wat je bedoelt met 'hij is niet realtime!'. Ik heb het proggy zelf ff getest, met een tekstbestandje. Steeds tekst eraan toegevoegd, en gesaved, en het kwam gelijk in het schermpje van tail for win32 te staan. Kun je ff nader toelichten wat je hier precies mee bedoelt?DJ schreef op 17 augustus 2003 @ 18:44:
@ Boomerang : die eerste link is geen goede . . . hij is niet realtime! . . . de tweede link ga ik nog even checken . . .
Ik heb een FTP server draaien (IIS4) en die log file wil ik realtime zien. Dus dat wil ik met TAIL doen.Boomerang schreef op 17 August 2003 @ 18:49:
[...]
Ik weet niet wat je bedoelt met 'hij is niet realtime!'. Ik heb het proggy zelf ff getest, met een tekstbestandje. Steeds tekst eraan toegevoegd, en gesaved, en het kwam gelijk in het schermpje van tail for win32 te staan. Kun je ff nader toelichten wat je hier precies mee bedoelt?
De TAIL's zie ik nu allemaal geprobeerd heb voldoen niet hieraan . . . of ze werken niet goed op WinNT4 Server . . . (of ik heb hele dikke vingers en twee linker handen . . .)
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
idd... foutje van mij... is inmiddels verbeterd. Overigens is dit dezelfde tail waar F_J_K je al op wees... dus cmd prompt onlyDJ schreef op 17 August 2003 @ 18:21:
@ [Jules] . . . ik wordt gevraagd om een UserID en Wachtwoord voor die tweede link van jou . . . klopt dit?
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Het origineel proggie gebruikte ik bij mijn vorige werkgever om installatie logs van gebruikers bij te houden op de Netware Servers . . .nero355 schreef op 17 augustus 2003 @ 18:53:
En dan de vraag what does it do en wat kan je ermee(Ook even uitleggen waarvoor het originelel proggie voor was please
)
Als we bijvoorbeeld een nieuwe versie van de Novell Client installeerde dan kon je met de setup daarvan aangeven dat hij in een logfile moest bijhouden wie het installeerde en wie niet. Meteen kreeg je dan ook de Windows versie te zien etc.
Dan is een tooltje als TAIL32 handig . . . je kan er meerdere instances van starten (we hadden twee groepen gebruikers, in totaal bijna 500) en meteen zien vanaf het moment dat je de update uitrolt wie hem installed . . .