eMule opensource eDonkey, deel 8

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.877 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh, klik gewoon op uploads :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Ik heb sinds gisteren een probleem.
Ik werk met Morphnext1c, en heb ook al andere emule clients geprobeerd (met standaard instellingen)

Ik werkte altijd prima met de instellingen van zowel me'n router als Emule.

Maar sinds gisteravond zo ineens krijg ik geen HIGH-ID meer, en continu de melding dat me poort niet de bereiken is.

Ik heb me router instellingen ff op DMZ gezet, dus alle poorten zouden te bereiken moeten zijn en ik heb ook alle poorten zoals in de Emule-Faq open staan naar mijn ip. Ook heb ik diverse poorten geprobeerd (80,4664,4662,4661)

Een 2e pc op het netwerk hier kan WEL snel verbinden, dezelfde poorten staan daar ook
voor open als voor deze pc.

Wat kan het wezen dat er zo ineens voor zorgt dat ik niet meer kan verbinden ?
Ik heb alle meedraaiende progjes als uitgeschakeld, maar niks hielp.

Iemand misschien enig idee, want hier kom ik niet uit.
Ik werk al een hele tijd met emule, maar dit ken ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 22-08-2003 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:03

Ankh

|true

SandeR schreef op 22 August 2003 @ 09:35:
Ik werk met Morphnext1c, en heb ook al andere emule clients geprobeerd (met standaard instellingen)

Maar sinds gisteravond zo ineens krijg ik geen HIGH-ID meer, en continu de melding dat me poort niet de bereiken is.

Ik heb me router instellingen ff op DMZ gezet, dus alle poorten zouden te bereiken moeten zijn en ik heb ook alle poorten zoals in de Emule-Faq open staan naar mijn ip. Ook heb ik diverse poorten geprobeerd (80,4664,4662,4661)

Een 2e pc op het netwerk hier kan WEL snel verbinden, dezelfde poorten staan daar ook

heb je de poort geforward naar je ip? want je kan het maar naar 1 ip sturen. Waarschijnlijk staan ze dus naar je andere pc?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Idd....misschien dat je router jou een dynamisch ip geeft en je de port geforward hebt naar je dynamisch ip. Je restart en je krijgt een andere ip (weer dynamisch). Nu blijft de port geforward naar je oude ip.

Beste optie is om jezelf een statisch ip te geven en daar de port naar te forwarden...

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
SCaRaBaeuS schreef op 22 August 2003 @ 09:50:
[...]

heb je de poort geforward naar je ip? want je kan het maar naar 1 ip sturen. Waarschijnlijk staan ze dus naar je andere pc?
Ok, dat wist ik dus niet |:(
Ik had dus naar beide ip's dezelfde poorten geforward.

Alleen had ik dus voor 1 pc de DMZ mode aangezet, dus dacht ik dat dat zowiezo goed moest wezen.

Maar dan zal ik wel andere poorten forwarden voor die andere pc, als dat goed werkt.

Ik ben helaas geen expert mbt routers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
SandeR schreef op 22 August 2003 @ 09:54:
[...]

Ok, dat wist ik dus niet |:(
Ik had dus naar beide ip's dezelfde poorten geforward.

Alleen had ik dus voor 1 pc de DMZ mode aangezet, dus dacht ik dat dat zowiezo goed moest wezen.

Maar dan zal ik wel andere poorten forwarden voor die andere pc, als dat goed werkt.

Ik ben helaas geen expert mbt routers :)
Je had wel een statisch (vast) ip?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Graham schreef op 22 August 2003 @ 10:06:
[...]
Je had wel een statisch (vast) ip?
Ik heb een vast ip adres.

Ik heb nu alle poort verwijzen weggehaald, en nu werkt het op mijn pc iig weer.

Zal straks maar ff naar de andere pc kijken.
Ik werk nu op DMZ instelling op mijn interne ip. (dus niet echt veilig)

[ Voor 38% gewijzigd door Hoyden op 22-08-2003 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
SandeR schreef op 22 August 2003 @ 10:07:
Ik werk nu op DMZ instelling op mijn interne ip. (dus niet echt veilig)
Idd...gewoon DMZ uitzetten en de paar porten die emule nodig heeft naar jou ip forwarden....das alles. Want zoals je al zegt veilig is anders met DMZ ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Graham schreef op 22 augustus 2003 @ 10:12:
[...]
Idd...gewoon DMZ uitzetten en de paar porten die emule nodig heeft naar jou ip forwarden....das alles. Want zoals je al zegt veilig is anders met DMZ ;)
Jep, maar dan moet ik wel voor beide pc's de goed poorten forwarden..

Als ik nu met 1 pc werk op poort 4662 en de andere 4664, en ik zet UDP uit, dan moet het toch werken als ik deze poorten forward naar het goede ip :?

Omdat ze in de faq spreken over nog meer poorten, 4711 ofzo, maar die kan ik dus maar forwarden naar 1 pc als ik het zo begrijp :?

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 22-08-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
SandeR schreef op 22 August 2003 @ 09:35:

Heb hier het zelfde probleem zag al dat je het opgelost had maar ik had emule gewoon ingesteld via special applications en werkte altijd goed maar nu na 30a serie niet meer erg strange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandeR schreef op 22 augustus 2003 @ 09:35:

Ik had ook opeens dit zelfde probleem. Voor zover ik weet lag het totaal niet aan de firewall of router want die hadden steeds probleemloos gewerkt...
Ik heb gewoon de poorten veranderd door er een 4 voor te zetten, dus bv poort 44662 en 44672. Op deze andere poorten loopt mijn Emule weer perfect...
Maar waardoor dit probleem ontstaat? Geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:21

Dr C

met C en CK

ok laatste poging: Ik heb met eMle dat ik van de ene op de andere dag geen hoge download meer krijg. Eerst kon ik gewoon met 40kb/s downloaden, maar opeens zakte de download en nu komt ie amper boven de 3kb/s (vaak gewoon 0). sources genoeg, maar er staat bij wel heel veel: too many connections en ook het omhoog van de verbindingen helpt niks. Verder heb ik een goede ID en internet doet het ook verder goed. Ik hjoop dat jullie mij ff verder kunne helpen (10 films die voor 1/3 klaar zijn is ook niks :) )

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
SandeR schreef op 22 August 2003 @ 10:16:
[...]

Jep, maar dan moet ik wel voor beide pc's de goed poorten forwarden..

Als ik nu met 1 pc werk op poort 4662 en de andere 4664, en ik zet UDP uit, dan moet het toch werken als ik deze poorten forward naar het goede ip :?

Omdat ze in de faq spreken over nog meer poorten, 4711 ofzo, maar die kan ik dus maar forwarden naar 1 pc als ik het zo begrijp :?
Snap het effe niet...draai jij emule op 2 aparte pc's of zo?

Je kan de UDP port op een andere instellen in emule zodat het wel werkt....
cramwinckel schreef op 22 August 2003 @ 11:18:
ok laatste poging: Ik heb met eMle dat ik van de ene op de andere dag geen hoge download meer krijg. Eerst kon ik gewoon met 40kb/s downloaden, maar opeens zakte de download en nu komt ie amper boven de 3kb/s (vaak gewoon 0). sources genoeg, maar er staat bij wel heel veel: too many connections en ook het omhoog van de verbindingen helpt niks. Verder heb ik een goede ID en internet doet het ook verder goed. Ik hjoop dat jullie mij ff verder kunne helpen (10 films die voor 1/3 klaar zijn is ook niks :) )
Denk dat je even de FAQ moet lezen...zie start post....

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Graham schreef op 22 August 2003 @ 11:54:
[...]

Snap het effe niet...draai jij emule op 2 aparte pc's of zo?

Je kan de UDP port op een andere instellen in emule zodat het wel werkt....
Ik heb een Router met daaraan 2 pc's die gebruik maken van 1 Adsl verbinding :)

Ik wil dus dat beide pc's Emule kunnen gaan gebruiken, maar dat kan dus niet met dezelfde poort.

Nu las ik op de emule site dat je meer poorten moet/kunt openen.
Zoals 4665 voor Source asking on servers
en 4711 voor Webserver (maar die gebruik ik denk ik niet)

Moet ik die 4665 dan wel op beide pc's forwarden of is dat beter van niet.

Oftewel, kan ik door alleen die clientport (dus 4662 en 4664) te forwarden goed Emule gebruiken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
SandeR schreef op 22 August 2003 @ 15:40:
[...]

Ik wil dus dat beide pc's Emule kunnen gaan gebruiken, maar dat kan dus niet met dezelfde poort.

Oftewel, kan ik door alleen die clientport (dus 4662 en 4664) te forwarden goed Emule gebruiken. :?
Nou een dezelfde port naar twee verschillende pc's sturen dat gaat niet...althans niet vanaf de router. Het beste is idd twee verschillende clientports te gebruiken en in te stellen op elke pc en deze vanaf de router te forwarden. Weet niet hoe het dan zit met versturen en zo maar dat zal wel lukken lijkt me...zal straks eens een kijkje nemen op m'n router ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Volgens mij kan dat sowieso niet want dan heb je 2x hetzelfde IP (en dus ook ID).

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:31
maar dat maakt niet uit, want de credits en userhash worden eenmalig random gegenereerd (ik zat hier ook met 2 pc's op eMule)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, wie gebruikt er eigenlijk emuleplus 1g en de nederlandse vertaling?

Mits die gebruikt word, is 't een beetje goed ofniet?

Vanwege 2 grotere bugs in emuleplus 1g en het probleempje waardoor emule 0.30 uit moest komen komt er een emuleplus 1g versie 2 (take2) uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
mods zijn voor iedereen heel verschillend. Geloof wel dat veel mensen plus gebruiken.. Ik ook tijdje maar ben overgestapt naar Morphnext en Blackhand.. Kijk gewoon naar de features die verschillende mods hebben en maak aan de hand daarvan je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een vrij populair klein proggie van pak hem beet 40.MB download, hoe pakt die het dan op? Ik heb ook een film met tween en effen al heel lang in de wachtrij staan, met films gaat het bij mij meestal wat langzamer. Test eens met iets anders dan films. Jij hebt zelf niets veranderd zeg je........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minder sources per file, zet dat op 300 ofzo... en dan max connections op iets van 500.. kijken wattie dan doet :)

Hier draai ik op 300 sources per file.. max connections op 200, en gemiddelde actieve verbindingen na een uurtje komt op 100 neer... ik download verder wel supersnel :)

(gebruik emuleplus 1h beta1)

oh en met een beetje geluk komt emuleplus 1gR2 morgen of overmorgen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 03:21 . Reden: toevoeginKje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Ben ik een week weg gebeurt er wel veel met emule zo te lezen. Ik zal die Plus maar een checken als ik weer thuis ben.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:33

NightBird

DPC-Crew Coding
SandeR schreef op 22 August 2003 @ 15:40:
[...]

De uitgaande poorten (bijvoorbeeld om te connecten naar een server etc.) zal wel werken, daar hoef je niet naar te kijken. Maar inkomende poorten, die moet je goed instellen op je router. In emule kan je instellen welke poorten (tcp/udp) gebruikt worden. Stel daar op 1 van je pc's een andere poort in (verhoog het met 20 ofzo) en zorg dat je router de originele poorten (4662 tcp en 4672 udp) naar de niet-veranderde emule stuurt, en de veranderde poorten (bijv. 4682 tcp en 4692 udp) naar die andere pc. Zo kan je met beide pc's goed emule'n. Succes!

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik had dit ook, bleek dat ik toch een low-id had.
Mijn router, speedtouch 510 bleek slecht tegen de hoeveelheid poorten te kunnen die emule gebruikt. Het modem sluit gewoon de poort (bug of feature? |:( ). Mischien heb je dit? Check even of je geen melding van de server hebt dat je poort 4662 niet meer te bereiken is.

Er bestaat een thread over dit onder werp op got: Alcatel 510i doet vreemd

Het blijkt dat mensen met dit modem vooral problemen hebben, door..... emule :(

Mischien is het nuttig een link naar dit topic te plaatsen in dit faq. Veel mensen hebben dit modem en als ze emule gebruiken zullen ze vroeg of laat tegen dit probleem aanlopen. Of niet, en dan zou ik zeer graag het antwoord op het probleem horen....

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat zal ik dus ook wel hebben gehad... Dat lijkt me idd de enige verklaring aangezien een andere poort opeens wel goed werkt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
Ik heb een 1536/256 verbinding. ik upload en download meestal 12 uur per dag. en ik heb 18,5 gig geupload en 9,5 gedownt. het downloaden gaat nog steeds traag en komt amper boven de 10 uit en als het echt snel gaat haal ik af en toe de 22. ik heb overal 1000 sources voor en gebruik emule 30a. het downloaden gaat nu 3kB/s. o ja ik heb een high ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

iemand al enig idee waar dit vandaan komt?
8/23/2003 7:00:04 PM: [Anti-Blacklisting] Connection to Lugdunum server detected (initial credits: 1200)
8/23/2003 7:00:04 PM: [Anti-Blacklisting] Connection accepted by server: Razorback
8/23/2003 7:00:04 PM: [Anti-Blacklisting] Cost: 100 Credits --- Remaining credits: 1100
8/23/2003 7:00:04 PM: [Anti-Blacklisting] Sending shared files list to server: Razorback
8/23/2003 7:00:04 PM: [Anti-Blacklisting] Files: 72 --- Cost: 108 Credits --- Remaining credits: 992
En wat doet het? Wat is het nut ervan? Hoe meer je shared meer credits het kost??

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 12:48
MeNTaL_TO schreef op 23 August 2003 @ 19:05:
iemand al enig idee waar dit vandaan komt?

[...]

En wat doet het? Wat is het nut ervan? Hoe meer je shared meer credits het kost??
Ik weet niet of dat systeem al lang bestaat.. maar sommige servers hebben dat.. en elke gebruiker die op die server aanlogt... krijgt 1200 credits.... als je bijvoorbeeld heel vaak om sources gaat vragen (handmatig) bij de server.. gaan daar wat van je credits af...

Hier staat wat uitleg van Silent Bob server... http://www.der-stille-bob...php?kat=blacklist&lang=en
Op een website van thedonkeynetwork kwam ik ook zo'n dergelijk proggie tegen voor servers.. of misschien is het dat proggie wel.. het heet nbuse of zo..

Dat wat jij dus in je log krijgt te zien zijn handelingen die effect hebben op het aantal credits dat jij nog hebt.... als die credits opgaan... (jij kan dus bijhouden hoeveel credits jij nog hebt) wordt je ge-blacklist...

[ Voor 14% gewijzigd door dj_tjerk op 23-08-2003 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ik heb 1 ding wat me opvalt de laatste tijd:

Heel veel gebruikers in me uploadqueue en in me uploads(meestal ook nog users die vrij hoge upload van me gebruiken) met de naam:

[Funnynick]en dan nickname.

Is die een Community of wat ?
Of is het beter om die users te bannen.
Ik heb gezocht maar kon er niks over vinden.

Iemand??

En nog iets:

En als ik me upload op 25 heb staan, en er downloaden 6 mensen iets van me, dan is er vaak 1 die de 20 haalt, en de andere 5 moeten het dan met 5 doen.
Dat lijkt me het verhaal dat die 1ne user een betere ratio/beoordeling heeft :?

Neem aan dat ik daar niks aan kan doen..

En is het verstandig om voor elke [GoT] gebruiker die ik heb toegevoegd aan me Friends om daar een Friend slot voor te maken, of hoeft dat niet :?

[ Voor 43% gewijzigd door Hoyden op 24-08-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 18-08 10:01
SandeR schreef op 23 augustus 2003 @ 23:58:

Heel veel gebruikers in me uploadqueue en in me uploads(meestal ook nog users die vrij hoge upload van me gebruiken) met de naam:

Iemand??

En nog iets:

En als ik me upload op 25 heb staan, en er downloaden 6 mensen iets van me, dan is er vaak 1 die de 20 haalt, en de andere 5 moeten het dan met 5 doen.

En is het verstandig om voor elke [GoT] gebruiker die ik heb toegevoegd aan me Friends om daar een Friend slot voor te maken, of hoeft dat niet :?
Funnynick is van Morphnext... geloof als je geen naam hebt gekozen.. Valt mij op dat als je Morphnext gebruik er heeel erg veel funnynicks in je qeueus staan en bij andere mods en normale emule veel minder..
Van die upload komt gewoon door de mod.. (denk da tje morphnext gebruikt of niet? dan upload je heel snel 1 of 2 chuncks naar die persoon en dan krijgt de volgende hoge snelheid..
BIj sommige mods krijgen de mensen die in je vriendenlijst staan al automatisch een boost dus niet noodzakelijk om elke keer friendsslot uit te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

SandeR schreef op 23 August 2003 @ 23:58:

Iemand??
Staat gewoon in de MorphNext FAQ die je erbij krijgt:
We integrated the Management of FunnyNick which replaces the name of the users using the nickname (pseudo used under eMule) "www.emule-project.net" by [ MorphNick ] + a combination of random words. That makes it possible to find the person during the same session of eMule in your downloads queues or in your upload queue.
:Z
SandeR schreef op 23 August 2003 @ 23:58:

En nog iets:

Dat is óók al verteld: dat is om te zorgen dat er steeds 1 iemand snel kan downloaden, terwijl een paar anderen alvast kunnen downloaden. Dat is erg handig als je nog maar een klein stukje moet en anders eindeloos in de queue moet staan.

En als laatste: je kan maar voor 1 iemand een Friends Slot aanmaken (/basic). Lees maar eens de startpost eens goed door + de FAQ om je basiskennis wat op te vijzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emuleplus 1gR2 is te downloaden van Click here

changelog staat daar ook..

de 'vulnerabilitys' zijn er ook uitgehaald in deze versie, samen met wat bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Lekkere Kwal schreef op 24 August 2003 @ 01:02:
[...]
Staat gewoon in de MorphNext FAQ die je erbij krijgt:
[...]
:Z
[...]
Dat is óók al verteld: dat is om te zorgen dat er steeds 1 iemand snel kan downloaden, terwijl een paar anderen alvast kunnen downloaden. Dat is erg handig als je nog maar een klein stukje moet en anders eindeloos in de queue moet staan.

En als laatste: je kan maar voor 1 iemand een Friends Slot aanmaken (/basic). Lees maar eens de startpost eens goed door + de FAQ om je basiskennis wat op te vijzelen.
Das vaak het nadeel he van zoveel tekst, zulke grote topics.
Straks zijn er hier op Got zoveel FAQ's dat niemand een topic meer hoeft te openen, want de vraag staat toch al in de FAQ :o

Ik heb hier lopen zoeken op funnynick, kwam 1 topic tegen waar niks voor mij instond.

Maar ja, ik weet wat meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

SandeR schreef op 24 August 2003 @ 09:23:
[...]

Das vaak het nadeel he van zoveel tekst, zulke grote topics.
Straks zijn er hier op Got zoveel FAQ's dat niemand een topic meer hoeft te openen, want de vraag staat toch al in de FAQ :o

Ik heb hier lopen zoeken op funnynick, kwam 1 topic tegen waar niks voor mij instond.

Maar ja, ik weet wat meer
Het lijkt mij alleen maar beter als het aantal topics/vragen in topics teruggedrongen zou worden d.m.v. FAQ's, omdat dan de 'hulpverleners' minder nutteloze vragen hoeven te beantwoorden en de algemen efficiëntie van dit forum omhoog gaat.

Geloof me, ik en ander 'FAQ-wijzers' komen nu misschien wat onsympathiek over, maar zodra je zelf mee hebt gemaakt dat iemand weer de zoveelste vraag stelt die al 3x beantwoord was (ik doel niet direct op jouw vragen hierboven), dan ga je je er ook aan ergeren en ben je maar wat blij dat er FAQ's bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

En heeft iemand enig idee hoe ik dit kan stoppen?
8/24/2003 11:54:32 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:32 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:33 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:33 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:34 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:34 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:35 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:35 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:36 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:36 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:37 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:37 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:38 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:38 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:39 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
8/24/2003 11:54:39 AM: INhabitor (LT) (RUS) (ENG): Upload session ended due canceled transfer.
Hij canceld dus zo'n 10 keer per seconde een upload. Bugje of een poging om mijn emule plat te leggen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
ik ben een tijdje weg geweest (ftd), maar daar zijn de releases een stuk magerder dan hier. Nu probeer ik te connecten met een server met de sivka mod maar elke bekende server is dood of vol :/ :

8/24/2003 1:10:04 PM: ProbenPrinz.de (193.111.198.138:4242) appears to be dead.
8/24/2003 1:10:04 PM: Connecting to ProbenPrinz.de (193.111.198.137:4242)...
8/24/2003 1:10:06 PM: CopyMyCds.com (24.198.86.17:4661) appears to be dead.
8/24/2003 1:10:06 PM: Connecting to ProbenPrinz.de (193.111.198.139:4242)...
8/24/2003 1:10:25 PM: ProbenPrinz.de (193.111.198.137:4242) appears to be dead.
8/24/2003 1:10:25 PM: Connecting to Razorback (195.245.244.243:4661)...
8/24/2003 1:10:25 PM: Connected to Razorback (195.245.244.243:4661), sending login request
8/24/2003 1:10:25 PM: Razorback (195.245.244.243:4661) appears to be full
8/24/2003 1:10:25 PM: Connecting to Silent-Bob (194.97.40.162:4242)...
8/24/2003 1:10:26 PM: Silent-Bob (194.97.40.162:4242) appears to be dead.
8/24/2003 1:10:26 PM: Connecting to SciFi-Network Server (66.227.96.151:4661)...
8/24/2003 1:10:26 PM: ProbenPrinz.de (193.111.198.139:4242) appears to be dead.
8/24/2003 1:10:26 PM: Connecting to eMule Server No 2 50000 max (207.44.222.47:4661)...

Vroeger zat ik vaak op razorback/silent-bob of probenprinz, het lijkt me sterk dat deze opeens allemaal dood zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Nu online
Ligt het hele eMule netwerk plat op het moment? :? Ik kan met geen enkele server connecten (blablabla schijnt dood te zijn), behalve met RazorBack alleen die zit vol :z.

Firewall uitzetten heeft geen effect.

Hoe kan het trouwens dat mensen wel gewoon van me kunnen uploaden terwijl ik niet eens op een server zit? :(

edit: spuit 11 :X

[ Voor 36% gewijzigd door iets op 24-08-2003 13:29 ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

LOL, ik heb het dus ook: nauwelijks tot geen verbinding met servers. Erg raar. Ik weet wel een truukje waardoor je uiteindelijk wel een verbinding krijgt: delete al je servers in je lijst, dan krijg je van de mensen die al van jou downloaden nieuwe servers die meestal wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op 24 August 2003 @ 11:56:
En heeft iemand enig idee hoe ik dit kan stoppen?

[...]

Hij canceld dus zo'n 10 keer per seconde een upload. Bugje of een poging om mijn emule plat te leggen?
Had ik gisteren ook de hele tijd. Geen idee wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
mega actie van Brein :P, heeft alle server IPs van de emule servers geblokt 8)7

* Rein_stein hoopt dat t snel weer over is

[ Voor 8% gewijzigd door Rein_stein op 24-08-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

hier kan ik ook nergens meer connecten maar gelukkig blijven de downloads nog gewoon lopen :P raar!

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo2K-
  • Laatst online: 26-08 22:28
Ah gelukkig ben ik dus niet de enige die niet kan connecten :D

Emule Server no 2 50000 max doet et! _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Neo2K- op 24-08-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
sh4d0wman schreef op 24 augustus 2003 @ 13:52:
hier kan ik ook nergens meer connecten maar gelukkig blijven de downloads nog gewoon lopen :P raar!
komt omdat de emule servers alleen maar de links naar andere PCs geven. Zodra je van iemand gaat downen, krijg je een directe link, en heb je niks meer met de server te maken. Daarom switch ik weleens van server om meer bronnen te krijgen :P

maar dat ik nie kan inloggen, maar er wel upload is, vind ik strange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik kreeg net een icq van een excollega dat er een ddos attack is op emule servers, kan iemand dat bevestigen/ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:37
van een ed2k site;
Als het niet lukt om op een edonkey/emule server te connecten, kan dat kloppen want het netwerk wordt 'ge-DDOS-ed'. Dat wil zeggen dat iemand héél erg veel aanvragen of packetjes naar de servers stuurt waardoor ze vastlopen en down gaan, hierdoor raken de overgebleven servers overvol met gebruikers, en is er geen plaats meer.
Dus even geduld, het probleem lost zich vanzelf wel op, vanavond of morgenochtend zal er wel weer genoeg ruimte zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Ik dacht al wat is er nou met m'n ezeltje.....connect meestal binnen 2 a 3 sec. maar nu....gewoon niet :+

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

ShotGun schreef op 24 August 2003 @ 13:16:
Ligt het hele eMule netwerk plat op het moment? :? Ik kan met geen enkele server connecten (blablabla schijnt dood te zijn), behalve met RazorBack alleen die zit vol :z.

Firewall uitzetten heeft geen effect.

Hoe kan het trouwens dat mensen wel gewoon van me kunnen uploaden terwijl ik niet eens op een server zit? :(

edit: spuit 11 :X
je hebt alleen een server nodig om gebruikers te zoeken... (naja gebruikers 1 is genoeg, want die anderen krijg je dan van die gebruikers). Dus dat maakt niet zoveel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing. Download servertools en ga zelf een server bouwen, laat hem in de groep van belangrijke servers meedraaien en doe globalsearch, zou alles het weer moeten doen ... iemand zin om er een te maken? Is niet tegen de policy volgens mij, en het zou GoTters een groot plezier doen om de ezel weer aan de gang te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Rein_stein schreef op 24 augustus 2003 @ 13:58:
[...]

komt omdat de emule servers alleen maar de links naar andere PCs geven. Zodra je van iemand gaat downen, krijg je een directe link, en heb je niks meer met de server te maken. Daarom switch ik weleens van server om meer bronnen te krijgen :P

maar dat ik nie kan inloggen, maar er wel upload is, vind ik strange
Als je naar sources zoekt, gaat dat niet alleen bij de server waar je verbinding mee hebt hoor. Vandaar dat het niet boeit met welke server je verbonden bent, slechts om een verbinding met het Emule netwerk te hebben. Switchen is dan ook zinloos (tenzij de server erg traag is, maar die zie je niet zoveel).

Dat je wel upload, komt doordat mensen jouw ip+poort nog in hun sourceslijst hebben staan, waardoor ze gelijk weer bij je aan komen kloppen.

[ Voor 9% gewijzigd door The Third Man op 24-08-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik zat dus ook al een halfuur te klooien met die servers, niets deed het meer! :( Uiteindelijk ben ik nu connected via S.E.D.G. server... *zucht*...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

$@%$@# net me hele server list leeg gemaakt :D nu moet ik opzoek naar nieuwe iemand een tip :D

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

jullie gebruiken zekker allemaal nog een 29 based mod of zo? want met 30a is er niks aan de hand...
als je een 29 based mod gebruikt stap dan over... want dat raden ze je ook aan omdat een server met gemak een 29 emule over kan nemen... die bug is verholpen in 30.

als je nu emule v0.30 gebruikt en je hebt er last van dan weet ik het ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 19:33
versie .30 doet het anders bij mij ook niet vandaag.
Plus dat bijna alle servers uit m'n lijst verdwenen zijn :?
Zal wel komen doordat ie een paar keer niet kan connecten en dan denkt dat ze niet meer bestaan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
  • Laatst online: 22-07 19:54
Als je op het emule forum kijkt zie je dat ook met mensen met de 0.30a based mod er last van hebben, en dat het waarschijnlijk alleen een ed2k 'netsplit' inhoud .
Razorback werkt bv weer en ed2k.ch ook, voor een goede up2date lijst: http://ed2k.has.it

[ Voor 3% gewijzigd door RickDB op 24-08-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

nvm :X

[ Voor 94% gewijzigd door PipoDeClown op 24-08-2003 14:56 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
hmm ik heb het ook (30.a). FUCKING irritant. weet iemand al een oplossing voor dit probleem? want dat verhaal van rick164 is voor mij chinees. Waarom nou een nieuwe lijst (server.met) dlen? Het helpt overigens ook niet. Iemand die wel weet wat er aan de hand is en of het weer opgelost gaat worden?

[ Voor 39% gewijzigd door Sneak[3G] op 24-08-2003 15:12 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
de oude wissen nieuwe dl'en et voila een schone lijst, de meeste servers werken alweer maar zijn aardig vol doordat sommige down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Woei! S.E.D.G. er ook uit :+ . Weer 20 minuten zitten muisklikken, uiteindelijk wilde een van de Emule Servers No2 me wel hebben _/-\o_ .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
ja maar niet voor lang. ik word er steeds weer uitgeflikkerd na een bepaalde tijd.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
Tja de ed2k servers worden gehammered omdat de rest vol zit en/of het verkeer nu niet aan kunnen.
Ik zou normaal een link naar het emule forum thread kunnen geven, maar emule-project.net is zo langzaam nu(ook teveel verkeer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

(stopwatch erbij...) nu wel al 5 hele minuten! Ik ga voor de 10, hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New in version .p76 :
2003/07/24 * HOTFIX * A hacker found a way to remotely crash all previous versions of dserver. (SilentBob was attacked today)
http://lugdunum2k.free.fr/kiten.html

Weten we dat ook weer. Geduld, het komt allemaal wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMule Project ook redelijk onbereikbaar geworden
*GVD, waarom doet mijn eMule het niet zullen 1 miljoen mensen zich tegelijk afvragen, ik heb medelijden met die servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit verklaart dus veel. Inmiddels ben ik weer verbonden, maar om nu te zeggen dat het hard gaat :/ nee dus.
Iemand trouwens een oplossing voor dat probleem van een lowid? Ik voeg regelmatig een nieuwe NAT-entry toe in de lijst van mijn Speedtouch, maar het lijkt alsof die af en toe geflusht wordt. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 12:48
En ik weer denken dat het komt omdat ik een nieuwe installatie had gedaan.. :( dus ik zat weer te klooien en te klooien.. zucht.. ach.. ben nu toch bezig met een ander proggie... dus zoveel last heb ik er niet van... maar nu weet ik iig wel dat het niet aan mijn client ligt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
Alleen p.76 is nogal buggy volgens de makers:

New in version .p76 :

2003/07/24 * HOTFIX * A hacker found a way to remotely crash all previous versions of dserver. (SilentBob was attacked today)

2003/07/25 * BUGBUG * The p76 version is buggy, so please wait that I release p77 when all bugs are corrected (this may take 15 days, sorry guys)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOWID kun je alleen oplossen door je edonkey ports te mappen, maar ik weet niet wat je setup is.
Als je je specs post kan ik wel wat voor je doen, weet nog wel wat van mijn donkeyforum helpdesk tijd lol
sorry als je dat al eens gedaan hebt, had geen zin om alles te lezen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eiij BadM:
Ik heb de bekende gehackte speedtouch home, ip-adres op 192.168.0.9, pc op 192.168.0.2
Win2000 met onboard realtek lan, Sitecom switch ertussen.

ik start dus " telnet 192.168.0.9", login as user.
=> NAT
NAT> create
protocol: TCP
inside addr : 192.168.0.2
inside port : 4662
outside addr: <outside addr>
outside port : 4662
NAT> save
NAT> exit

Werkt prima, alleen verdwijnt die entry op een gegeven moment uit de lijst. Strange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o_O! Eerst had ik bijna me Speedtouch 510 uit t raam gegooid, en daarna nog een format :) Maar gelukkig had ik net optijd deze pagina geopend :D ....

Weet iemand toevallig welke servers er wel werken? Bv met de nieuwe server versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 16:04:
Eiij BadM:
Ik heb de bekende gehackte speedtouch home, ip-adres op 192.168.0.9, pc op 192.168.0.2
Win2000 met onboard realtek lan, Sitecom switch ertussen.

ik start dus " telnet 192.168.0.9", login as user.
=> NAT
NAT> create
protocol: TCP
inside addr : 192.168.0.2
inside port : 4662
outside addr: <outside addr>
outside port : 4662
NAT> save
NAT> exit

Werkt prima, alleen verdwijnt die entry op een gegeven moment uit de lijst. Strange.
hoort outside addr: <outside addr> geen 0 te zijn?
ben geen speedtouch kenner, maar goed...
dat het niet gesaved wordt bregrijp ik niet, maar ik vraag wel even na
map ook port 4661, en je UDP port
(welke dat ook is, zie opties/connection)

De severs zullen deze week geupdate worden, velen zijn remote bestuurd en duurt dus wel even om ze te resetten als ze echt uitstaan, ik heb de hack info nog niet gelezen. Silent Bob is in ieder geval nog down volgens mij. Morgen begint de werkweek, dan zal het wel gefixt worden.

8/24/2003 4:29:23 PM: Connected to Razorback (195.245.244.243:4661), sending login request
8/24/2003 4:29:41 PM: Connection established on: Razorback
8/24/2003 4:29:41 PM: New clientid is **********
8/24/2003 4:30:29 PM: Received 63 new servers

Razorback dus nog wel

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dus we hebben nu buggy unvurnable servers zijn en stabiele vurnable servers?
Dus dat word weinig zoeken de komende tijd.

Is er al bekend wie deze ddos opgezet heeft? (riaa?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
Nog niet maar waarschijnlijk een paar script kiddy's, riaa/mpaa is te dom voor zoiets :P
Tja updaten doen ze toch wel maar ik heb liever buggy dan onveilig :)

[ Voor 4% gewijzigd door RickDB op 24-08-2003 16:40 . Reden: typo :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick164 schreef op 24 August 2003 @ 15:44:
Alleen p.76 is nogal buggy volgens de makers:

New in version .p76 :

2003/07/25 * BUGBUG * The p76 version is buggy, so please wait that I release p77 when all bugs are corrected (this may take 15 days, sorry guys)
Ja.,..maar zoals hij al zei, duurt 15 dagen...dat was 30 dagen terug...gaat dus niet echt lekker met het fixen

blijkbaar is de hacker serieus aan de slag gegaan. RIAA? denk het niet, het is nog altijd illegaal om te hacken. En ze zijn er gewoon te dom voor.

En ik vrees voor ons dat die buggy servers dus ook een backdoor hebben...ze zijn niet voor niets buggy :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

MeNTaL_TO schreef op 24 augustus 2003 @ 16:34:
Dus we hebben nu buggy unvurnable servers zijn en stabiele vurnable servers?
Dus dat word weinig zoeken de komende tijd.

Is er al bekend wie deze ddos opgezet heeft? (riaa?)
De RIAA heeft wel wat beters te doen dan buiten kantoouren p2p'ers te gaan pesten hoor. Denk eerder dat dit gewoon een huis-tuin-en-keuken hackersgroepje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
Hmm misschien gewoon onstabiel(crashen vaak) denk niet dat er een veiligheids lek inzit maar kan natuurlijk altijd :)
Het netwerk herstelt zich wel weer zodra p.77 uit is dan is alles weer goed.
Precies 9/10 zijn het script kiddy's die niks beters te doen hebben, en de riaa is eerder bezig met bittorrent dan bij emule aangezien die 0.0 privacy heeft(=simpel te tracen).

[ Voor 32% gewijzigd door RickDB op 24-08-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 16:39:
[...]

Ja.,..maar zoals hij al zei, duurt 15 dagen...dat was 30 dagen terug...gaat dus niet echt lekker met het fixen

blijkbaar is de hacker serieus aan de slag gegaan. RIAA? denk het niet, het is nog altijd illegaal om te hacken. En ze zijn er gewoon te dom voor.

En ik vrees voor ons dat die buggy servers dus ook een backdoor hebben...ze zijn niet voor niets buggy :(
Misschien heeft het iets met sobig.f te maken?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=194065&c=53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Rick164 schreef op 24 August 2003 @ 16:44:
Hmm misschien gewoon onstabiel(crashen vaak) denk niet dat er een veiligheids lek inzit maar kan natuurlijk altijd :)
Het netwerk herstelt zich wel weer zodra p.77 uit is dan is alles weer goed.
Na 15 dagen pas? :o Ik dacht het niet. Ik zit nu al een tijdje op een vaste server, dus ik denk dat veel admins gewoon naar andere software overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
Andere software dat gaat nogal moeilijk, lugundum is nog steeds de beste voor ed2k servers(cpu load is heel erg laag en heeft veel features).
En misschien wachten de grote servers et af, tja die 15 dagen duren wel erg lang mayb meer meer bugs gevonden en maakt ie gelijk 16.40 af :D
Sobig.f is voor windows toch?
Lugundum servers zijn allemaal linux dacht ik en hebben niet/tot weinig last van virussen/trojans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Rick164 schreef op 24 augustus 2003 @ 16:51:
Andere software dat gaat nogal moeilijk, lugundum is nog steeds de beste voor ed2k servers(cpu load is heel erg laag en heeft veel features).
En misschien wachten de grote servers et af, tja die 15 dagen duren wel erg lang mayb meer meer bugs gevonden en maakt ie gelijk 16.40 af :D
Lugundum servers zijn allemaal linux dacht ik en hebben niet/tot weinig last van virussen/trojans.
De ddosfunctie van sobig natuurlijk, eerst zouden ze windowsupdate aanvallen, misschien na nieuwe download wel emule servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick164 schreef op 24 August 2003 @ 16:51:

I decided to rewrite from scratch the dserver, in C language. This rewrite will allow :

64 bits target machines (IBM AIX V5.1, Tru64 5, HPUX 11, ...)

Extension of the UDP protocol to allow client to ask sources for many MD4 hashes at once, instead of one UDP packet for each MD4. (should reduce UDP traffic by a 2 or 3 factor)

Support of files > 2Go

Support of FreeBSD kqueue (FreeBSD equivalent of linux epoll)

Ability to perform a search with MD4Hash (to retrieve associated tags of a file (NAME, SIZE, TYPE, ...)

...many more addons...

Expected Time of Arrival of eServer v 16.40 : September
Lugdunum = edonkey
Hij is nu "in dienst" van MetaMachine, en maakt de officiele server. Er is geen andere keus voor server software (niet dat ik weet in ieder geval).

SimonMoon (SR) zei ook al dat het kan komen door al die virussen omdat ISP's hun lijnen zien vollopen, timeouts op de server zijn mogelijk. Eigenlijk zou je het aan een server operator moeten vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
Efarm is een oplossing dit is een variant maar is nog alpha :)
En ik dacht dat sobig geen DDOS worm was maar eerder een MassMailing worm, en dat zou inderdaad wel het verkeer verhogen maar dat zijn de ed2k servers toch wel gewent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick164 schreef op 24 August 2003 @ 17:10:
Efarm is een oplossing dit is een variant maar is nog alpha :)
En ik dacht dat sobig geen DDOS worm was maar eerder een MassMailing worm, en dat zou inderdaad wel het verkeer verhogen maar dat zijn de ed2k servers toch wel gewent ;)
de servers misschien wel, maar de backbones misschien niet?
iemand op mijn lan heeft sobig en legde de upload plat...port 25 maar dicht gegooid toen

lol net de topicregels gelezen...hoop dat mijn avatar wel mag :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
Hmm ******* logo moet toch wel kunnen, je mag alleen geen links posten toch?
Tja het ed2k netwerk hersteld zich wel weer, tis altijd wat de ene keer is het een exploit in 0.29c en dan liggen alle servers zowat plat :P

[ Voor 144% gewijzigd door RickDB op 24-08-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

triest volk beetje dingen laten crashen! stoer hoor! :( naja hier loopt alles weer, het ging eerst allemaal nogal traag dus dacht "misschien maar ff herstarten" |:( daarna kreeg ik dus steeds "ERROR : Connection refused : The Server is full."

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Is het normaal dat emule bij het completen van een file je halve computer opeet ? Als in HDD activiteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Duncan schreef op 24 August 2003 @ 18:39:
Is het normaal dat emule bij het completen van een file je halve computer opeet ? Als in HDD activiteit ?
Jep, mee bekend (als interimproc een Duron 950). Vroeger kon je nog wel de prioriteit van het hashproces veranderen in de config, maar tegenwoordig niet meer. Je kan op zich wel als je 2000/XP gebruikt de prioriteit van emule naar Laag zetten, maar dat moet dan elke keer als hij opstart. Ik heb er gewoon mee leren leven (en krijg maandag een 2500+ Barton dus....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Duncan schreef op 24 augustus 2003 @ 18:39:
Dat kan gebeuren, maar hoe bedoel je precies??/ en hoe groot is de file

N.b.
Ik heb vandaag even emule v30a v6 (nederland) erop gehad en die vreten uberhaupt mijn halve pc weg, terwijl die ik voorheen gebruikte (emule v29c v5.1 engels) dat niet deed.
Moraal: probeer misschien eens een andere versie van emule

[ Voor 31% gewijzigd door van.der.schulting op 24-08-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja

btw. Rick164 je bent geweldig! Jou manier werkt inderdaad: was binnen 5 minuten weer geconnect. Had eMule de hele avond aan laten staan en hoewel ik geen contact had met servers ging downloaden gewoon door, door het aantal sources dat ik al had. Echter, toen crashte eMule en had dus hetzelfde probleem als de rest: connection refused, server is full. Tijdje zitten klooien en uiteindelijk Rick164 zijn manier geprobeerd en het werkt! Het netwerk is trouwens wel traag als ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 18:47:
Ja

btw. Rick164 je bent geweldig! Jou manier werkt inderdaad: was binnen 5 minuten weer geconnect. Had eMule de hele avond aan laten staan en hoewel ik geen contact had met servers ging downloaden gewoon door, door het aantal sources dat ik al had. Echter, toen crashte eMule en had dus hetzelfde probleem als de rest: connection refused, server is full. Tijdje zitten klooien en uiteindelijk Rick164 zijn manier geprobeerd en het werkt! Het netwerk is trouwens wel traag als ...
Ik wil niet muggenziften, maar ik had die truuk al een stuk eerder in hetzelfde topic gemeld Lekkere Kwal in "eMule opensource eDonkey, deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
Niet gezien B) , maar dit is natuurlijk een simpele truuk om die oude servers ff te flushen :)
Dit komt natuurlijk maar zelden voor dat dit nodig is aangezien de servers normaal gesproken niet crashen/gehacked worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

jah nu zie ik het ook ik disconnecte ff en reconnecten weer en wat denk je:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
24-8-2003 19:10:00: Connecting
24-8-2003 19:10:00: Connecting to ProbenPrinz.de (62.241.35.17:4242)...
24-8-2003 19:10:01: Connecting to AdaNET (195.112.128.222:6667)...
24-8-2003 19:10:01: Connected to AdaNET (195.112.128.222:6667), sending login request
24-8-2003 19:10:01: Error AdaNET (195.112.128.222:6667) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 19:10:01: AdaNET (195.112.128.222:6667) appears to be full
24-8-2003 19:10:01: Connecting to PORTAL PIRATA ** 180K USERS READY !!! (38.119.96.17:3000)...
24-8-2003 19:10:21: ProbenPrinz.de (62.241.35.17:4242) appears to be dead.
24-8-2003 19:10:21: Connecting to S.E.D.G * 120K USERS (38.119.96.15:4661)...
24-8-2003 19:10:22: PORTAL PIRATA ** 180K USERS READY !!! (38.119.96.17:3000) appears to be dead.
24-8-2003 19:10:22: Connecting to CopyMyCds.com (24.198.86.17:4661)...
24-8-2003 19:10:26: Connected to CopyMyCds.com (24.198.86.17:4661), sending login request
24-8-2003 19:10:26: CopyMyCds.com (24.198.86.17:4661) appears to be full
24-8-2003 19:10:26: Connecting to Internettarifrechner.de -- Kostenlose Tariftabellen (66.118.189.240:4242)...
24-8-2003 19:10:26: Connected to Internettarifrechner.de -- Kostenlose Tariftabellen (66.118.189.240:4242), sending login request
24-8-2003 19:10:26: Error Internettarifrechner.de -- Kostenlose Tariftabellen (66.118.189.240:4242) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 19:10:26: Internettarifrechner.de -- Kostenlose Tariftabellen (66.118.189.240:4242) appears to be full
24-8-2003 19:10:26: Connecting to www.musik-filme.ath.cx 2 (66.98.140.91:4242)...
24-8-2003 19:10:26: Connected to www.musik-filme.ath.cx 2 (66.98.140.91:4242), sending login request
24-8-2003 19:10:26: Error www.musik-filme.ath.cx 2 (66.98.140.91:4242) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 19:10:26: www.musik-filme.ath.cx 2 (66.98.140.91:4242) appears to be full
24-8-2003 19:10:26: Connecting to %%% (64.246.26.103:6969)...
24-8-2003 19:10:27: Connected to %%% (64.246.26.103:6969), sending login request
24-8-2003 19:10:27: Gayreactor.Net (64.246.26.103:6969) appears to be full
24-8-2003 19:10:27: Connecting to ### (69.57.144.98:4661)...
24-8-2003 19:10:27: Connected to ### (69.57.144.98:4661), sending login request
24-8-2003 19:10:30: Connection established on: ####

maar goed binnen 30sec zit ik al weer op een server :D

[ Voor 3% gewijzigd door Dark4ever op 24-08-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smerig oud ventje, kan je wel ... kijk nou naar die servernamen, ik weet waar jij daar zoekt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Verwijderd schreef op 24 augustus 2003 @ 19:37:
Smerig oud ventje, kan je wel ... kijk nou naar die servernamen, ik weet waar jij daar zoekt >:)
fok nu je het zegt... zit wel op een hele foute server :S
naja ik zit er teminste op 1 :D
ff van server hoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, maak ik in zo'n kleine zin als jij daar gequote hebt nog steeds een type :| ... mijn goeie god, maargoed ik ben ook connected O-) om het toch maar een beetje ontopic te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dark4ever schreef op 24 August 2003 @ 19:19:
jah nu zie ik het ook ik disconnecte ff en reconnecten weer en wat denk je:
code:
1
knip

maar goed binnen 30sec zit ik al weer op een server :D
dan bof jij nog :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
24-8-2003 20:46:21: Connecting to 213.23.60.23 (213.23.60.23:4242)...
24-8-2003 20:46:21: Connecting to 213.23.60.23 (213.23.60.23:4242)...
24-8-2003 20:46:21: Connecting to GERMAN-MOVIE Lugdunix (217.80.253.16:4662)...
24-8-2003 20:46:22: Connecting to Servidor de Wajalot (130.88.191.75:4242)...
24-8-2003 20:46:23: Servidor de Wajalot (130.88.191.75:4242) appears to be dead.
24-8-2003 20:46:23: Disconnected
24-8-2003 20:46:43: 154 servers added, 1 not added (already listed/invalid)
24-8-2003 20:46:47: Connecting to eMuleReactor.de (66.98.148.44:4661)...
24-8-2003 20:46:47: Connected to eMuleReactor.de (66.98.148.44:4661), sending login request
24-8-2003 20:46:47: Error eMuleReactor.de (66.98.148.44:4661) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 20:46:47: eMuleReactor.de (66.98.148.44:4661) appears to be full
24-8-2003 20:46:47: Disconnected
24-8-2003 20:46:49: Connecting to Razorback (195.245.244.243:4661)...
24-8-2003 20:46:49: Connected to Razorback (195.245.244.243:4661), sending login request
24-8-2003 20:46:49: Error Razorback (195.245.244.243:4661) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 20:46:49: Razorback (195.245.244.243:4661) appears to be full
24-8-2003 20:46:49: Disconnected
24-8-2003 20:46:54: Connecting to LOLITASGRATIS.NET (69.57.144.98:4661)...
24-8-2003 20:46:54: Connected to LOLITASGRATIS.NET (69.57.144.98:4661), sending login request
24-8-2003 20:46:54: Error LOLITASGRATIS.NET (69.57.144.98:4661) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 20:46:54: LOLITASGRATIS.NET (69.57.144.98:4661) appears to be full
24-8-2003 20:46:54: Disconnected
24-8-2003 20:47:08: Connecting to LOLITASGRATIS.NET (69.57.144.98:4661)...
24-8-2003 20:47:08: Connected to LOLITASGRATIS.NET (69.57.144.98:4661), sending login request
24-8-2003 20:47:08: Error LOLITASGRATIS.NET (69.57.144.98:4661) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 20:47:08: LOLITASGRATIS.NET (69.57.144.98:4661) appears to be full
24-8-2003 20:47:08: Disconnected
24-8-2003 20:47:09: Connecting to ed2k.ch (66.227.96.252:4661)...
24-8-2003 20:47:12: Connecting to Byte Devils (66.98.138.21:6667)...
24-8-2003 20:47:12: Connected to Byte Devils (66.98.138.21:6667), sending login request
24-8-2003 20:47:12: Error Byte Devils (66.98.138.21:6667) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 20:47:12: Byte Devils (66.98.138.21:6667) appears to be full
24-8-2003 20:47:12: Disconnected
24-8-2003 20:47:14: Connecting to __JIKA.NET movie server__ÁöÄ«³Ý¿µÈ­±³È¯?­¹ö (210.91.73.198:5555)...
24-8-2003 20:47:14: Connected to __JIKA.NET movie server__ÁöÄ«³Ý¿µÈ­±³È¯?­¹ö (210.91.73.198:5555), sending login request
24-8-2003 20:47:15: Error __JIKA.NET movie server__ÁöÄ«³Ý¿µÈ­±³È¯?­¹ö (210.91.73.198:5555) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 20:47:15: __JIKA.NET movie server__ÁöÄ«³Ý¿µÈ­±³È¯?­¹ö (210.91.73.198:5555) appears to be full
24-8-2003 20:47:15: Disconnected
24-8-2003 20:47:19: Connecting to TLF Taiwan ED Server (140.123.108.139:7654)...
24-8-2003 20:47:21: Connecting to Internettarifrechner.de -- Kostenlose Tariftabellen (66.118.189.240:4242)...
24-8-2003 20:47:21: Connected to Internettarifrechner.de -- Kostenlose Tariftabellen (66.118.189.240:4242), sending login request
24-8-2003 20:47:22: Error Internettarifrechner.de -- Kostenlose Tariftabellen (66.118.189.240:4242) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 20:47:22: Internettarifrechner.de -- Kostenlose Tariftabellen (66.118.189.240:4242) appears to be full
24-8-2003 20:47:22: Disconnected
24-8-2003 20:47:24: Connecting to Gizmo (62.193.128.32:4661)...
24-8-2003 20:47:24: Connected to Gizmo (62.193.128.32:4661), sending login request
24-8-2003 20:47:24: Error Gizmo (62.193.128.32:4661) - Connection refused : The server is full.
24-8-2003 20:47:24: Gizmo (62.193.128.32:4661) appears to be full
24-8-2003 20:47:24: Disconnected
24-8-2003 20:47:26: Connecting to NNov Russian Donkey Server (217.106.18.150:4661)...
24-8-2003 20:47:26: Connected to NNov Russian Donkey Server (217.106.18.150:4661), sending login request
24-8-2003 20:47:26: NNov Russian Donkey Server (217.106.18.150:4661) appears to be full
24-8-2003 20:47:26: Disconnected
24-8-2003 20:47:27: Connecting to mask_bj62 (217.82.95.191:4881)...
24-8-2003 20:47:28: Connecting to mask_bj62 (217.82.95.191:4881)...
24-8-2003 20:47:48: mask_bj62 (217.82.95.191:4881) appears to be dead.
24-8-2003 20:47:48: Disconnected
24-8-2003 20:48:12: Connecting to Razorback (195.245.244.243:4661)...
24-8-2003 20:48:12: Connected to Razorback (195.245.244.243:4661), sending login request
24-8-2003 20:48:38: Connection attempt to "Razorback" (195.245.244.243:4661 ) timed out
24-8-2003 20:48:38: Connecting to       boni-mail.de  ( bezahlte emails ) (213.23.66.99:4242)...
24-8-2003 20:48:38: Connected to       boni-mail.de  ( bezahlte emails ) (213.23.66.99:4242), sending login request
24-8-2003 20:48:39: Connection established on:       boni-mail.de  ( bezahlte emails )
24-8-2003 20:48:39: New clientid is 536049881
24-8-2003 20:48:53: Received 15 new servers

ik doe er toch langer over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook zo'n probleem. Alleen ik kom er in een keer helemaal niet meer op.
Ben niet aan het leechen, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand?
Heb Emule Plus 1f. Tot vorige week werkte alles perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 22:23:
Heb ook zo'n probleem. Alleen ik kom er in een keer helemaal niet meer op.
Ben niet aan het leechen, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand?
Heb Emule Plus 1f. Tot vorige week werkte alles perfect.
Lijstje leegmaken, weer een tijdje proberen. Werkt dat niet, weer lijstje leegmaken en van http://ed2k.has.it de 'connect'-lijst halen. Was voldoende voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet muggenziften, maar ik had die truuk al een stuk eerder in hetzelfde topic gemeld Lekkere Kwal in "eMule opensource eDonkey, deel 8"
Mijn excusses bij deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Heeft een van jullie MobileMule al geprobeerd ?

Mobilemule support zit in de Emule std versie 0.30
(misschien ook wel andere maar dat weet ik niet)

Bij mij werkt het prima iig :)

Screens :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/optical/mobi1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/optical/mobi2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/optical/mobi3.jpg

De .jad en .jar kun je halen op :

http://mobil.emule-projec...php?page=home&language=en

[EDIT]

offtopic : weet iemand hoe die rode vlekken op de fotos komen als ik fotos maak van glanzende oppervlakken met mn digicam (sony DSC S70) ?

[ Voor 16% gewijzigd door Optical op 25-08-2003 13:32 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:03
Optical schreef op 25 August 2003 @ 13:19:
offtopic : weet iemand hoe die rode vlekken op de fotos komen als ik fotos maak van glanzende oppervlakken met mn digicam (sony DSC S70) ?
offtopic: Je flitser die weerkaatst in je display :? Daar lijkt het iig op.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.