Automatisch indrukken toets op keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 948 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heeft iemand enig idee of er een apparaat bestaat dat om een bepaald tijdsinterval een toets in kan drukken op een keyboard?

En weet iemand misschien waar je dit kan kopen of hoe je zo miets maakt?

Ben benieuwd naar de reacties. Hoop dat dit het goede forum is om dit te posten.

Grt.
Kookie

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kun je dat niet beter software matig oplossen? Volgens mij zijn er codes voor alle toetsen op je toetsenbord, dus hoef je niet zo'n apparaat te kopen/maken :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Kookie
  • Niet online
Het moet in een programma gebeuren. En ik prefereer een extern apparaatje. Geen code , niet te traceren enz.

Verwijderd

Maak een soort zandloper die een balans in werking stelt. Waar vervolgens iets omlaag klapt op een toets. Volgens mij had Homer Simpson ook zoiets.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 14:59 . Reden: Oops ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 14:58:
Maak een soort zandloper die een balans in werking stelt. Volgens mij had Homer Simpson ook zoiets.
:D Homer Simpson heeft wel meer... :Y)

@ TS, wat d8 je van (technisch)lego? Volgens mij moet er wel iets te klussen zijn met een motortje en wat staafjes toch?

Hoe groot moet die tijdsinterval eigenlijk zijn, seconden, minuten of uren?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Larry4
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
je keyboard uitgang aansluiten aan een of ander circuit of aan een andere pc compoort en dan een programmatje die dan via andere pc (of zelfde pc) je keyboard aanstuurt ofzo?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 12:33

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Kookie schreef op 17 August 2003 @ 14:55:
Het moet in een programma gebeuren. En ik prefereer een extern apparaatje. Geen code , niet te traceren enz.
Ik vind dit eigenlijk wel een beetje verdacht klinken...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:38
misschien dat je om de zoveel tijd op een banner moet klikken voor geld ofzo :P

• Kookie
  • Niet online
Het is gewoon voor een game, dat je er niet uiklapt na een bepaalde tijd.

• Grrrrrene
  • Niet online
Vind je het erg dat ik het net zo verdacht vind als Johnny? Wat voor game hebben we het over en waarom moet je om de zoveel tijd op een knop rammen om er niet uit te klappen? Ohja, en waarom mag het niet te traceren zijn? :?

[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 17-08-2003 15:21 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ik kan wel een progje schrijven dat dat voor je doet, maar dan wil ik wel eerst weten waar ik het voor doe..

en dat progje simuleerd echte key codes, dus je kan ut niet tracen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 15:58
volgens mij moet iets worden om te cheaten... tenminste zo lijkt het idd.

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-10 14:39
Ik verwacht DAOC ofzo, een online game. Tis daarin verboden om gewoon te idlen, dus moet je iets uitvoeren in een bepaalde tijd.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 14:41

BaRF

bijna kerst

Kookie schreef op 17 augustus 2003 @ 15:17:
Het is gewoon voor een game, dat je er niet uiklapt na een bepaalde tijd.
een game? iets dat je geld krijgt als je zogenaamd 'actief' bent ofzo?

dit ruikt namelijk naar zulke zooi, en zulke banner progs etc hebben idd door of iets softwarematig gedaan wordt. Klinkt dus niet helemaal koosjer :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Ach ja, maar of t daarom illegaal is...

XBO: Michaël#3318

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 15:58
maar ik houe niet van valsspelers :( ... wie wel?

[ Voor 4% gewijzigd door BlackLion op 17-08-2003 15:39 ]

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, of het illegaal is of niet, het blijft lame natuurlijk, zeker als je het zelf niet fixt. Ik wacht nog even de reactie van kookie af...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gokje :

Je ziet te gamen op een server die je eindelijk hebt gevonden na uren op allemaal stomme laggy n00b servers gespeeld te hebben en je wil effe naar de wC maar wil wel je plekkie behouden ;) Dus is zo'n druk op toets apparaat een oplossing ;)

Wil ik ook eigenlijk wel :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik kan eventueel ook wel een programmatje schrijven voor je om een toets om de zoveel tijd in te laten drukken, alleen als het op een legale manier gebruikt gaat worden. en banners is met de muis, niet met toetsenbord knopjes.

Verwijderd

Dan moet je wel heel brak afgestelde servers hebben dat je niet eens naar de WC zou kunnen - zelfs in de meeste spellen is het zo dat het tactisch verantwoord is om 2 minuten niet te bewegen....
In sommige gevallen kun je iig wel je joystick programmeren dat hij dit soort dingen uithaalt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 15:56 ]

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik had zo'n "cheaters"-joystick voor de commodore64: kon je instellen hoe vaak per seconde er "op de firebutton" gedrukt moest worden, met name handig in space-inavdersgame :P
(Zat ook nog een countdowntimer op trouwens, soort van stopwatch dus)

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Als het fysiek moet: knutsel iets met een hefboompje (potlood?) dat weggedrukt wordt door een CD-ROM lade en dan een toets indrukt. Die kun je softwarematig in- en uit laten schuiven. Start dat heerlijke IE nog eens op en laad deze pagina: http://www.retecool.com/cdtest/index.html [disclaimer: IE-gebruikers, niet op klikken als je niet van irritante scriptjes houdt], of pas 'm aan zodat je om de paar minuten een refesh doet.

* Zpottr houdt niet van makkelijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door Zpottr op 17-08-2003 23:17 ]

Zoef

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Zpottr schreef op 17 August 2003 @ 23:15:
Als het fysiek moet: knutsel iets met een hefboompje (potlood?) dat weggedrukt wordt door een CD-ROM lade en dan een toets indrukt. Die kun je softwarematig in- en uit laten schuiven. Start dat heerlijke IE nog eens op en laad deze pagina: http://www.retecool.com/cdtest/index.html [disclaimer: IE-gebruikers, niet op klikken als je niet van irritante scriptjes houdt], of pas 'm aan zodat je om de paar minuten een refesh doet.

Hij eject dan alleen, hij trekt niet in

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-10 07:27
als je je cd-lade blokkeerd voordat hij helemaal open is, dan gaat hij terug naar binnen :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 14:41

BaRF

bijna kerst

Mayco2 schreef op 18 August 2003 @ 15:41:
als je je cd-lade blokkeerd voordat hij helemaal open is, dan gaat hij terug naar binnen :)
idd goed voor je speler om dat de hele dag te herhalen ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:26
Zpottr schreef op 17 August 2003 @ 23:15:

ff offtopic, maar die page doet niks

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

hm, ff denken aan m'n lego/fischertechniek tijd.
Ik denk aan een klein stellagetje, zodat je een schijf boven je toetsenbord kan hangen,
aan die schijf zit dan een bweegbaar staafje (wat op het laagste moment, een key indrukt). motortje er op en draaien maar.
(zou niet weten hoe dit te tekenen zo 123 )
Pagina: 1