Toon posts:

TV tuner discovery nzo ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lo, k zit er over te denken om zon tv tunertje te kopen,

- allereerst zal k ff zeggen dat ik niet KON zoeken aangezien dat down is ofzo...gister avond lukte het niet, en nu ookal niet ;x...als iemand me duz een topic kan geven waar al staat wat ik wil weten, heet graag :) -

maar kan je dan ook met software dingen als discovery chan, canal plus enzo ontvangen? En zo ja hoe? met wat?

alvast bedankt............. :*)

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-07 14:24
discovery channel zit op je kabel, of niet, dat is niet van je tuner afhankelijk (volgens mij). Voor canal+ moet je je tuner soms openschroeven en evt. solderen of verbindinkjes verbreken, tenminste dat was wat ik heb gelezen. Het schijnt wel te werken, maar vraag me niet hoe. Helaas geen link van mij, maar als je canal+ wil, koop niet zomaar een kaart, het is afhankelijk van de tuner of je hem kan ombouwen.

Verwijderd

google werkt nog hoor. Bovendien canalplus moet je voor betalen, dat weet je toch wel ;)

Verwijderd

Topicstarter
haha... mjah op google kreeg ik vooral producten als k daar naar zocht... maar er is geen softwarematige decorder ofzo? of aan andere dan een vraag: welke kaart??

iemand misschien iets voor mij? :)

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 14:57
Dit lijkt haast op een Warez request

Zie de FAQ voor de regels!

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

canal+ kan best. je huurt een decoder van je kabelboer en die zet je tussen het aansluitpunt en je tv-kaart

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Canal+ moet je voor betalen en Discovery kan je zo ontvangen als het in je pakket zit. Voor welke kaart je moet hebben kan je Google gebruiken of neem een kijkje in de AVH-Faq.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.