Toon posts:

[winxp]www.www.google.com.org

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP pro en de laatste IE6.
Als ik sommige sites probeer te bezoeken (www.gooogle.nl bijv.), kan IE de pagina niet vinden en wordt ik doorgestuurd naar www.www.google.com.org :?
Het is niet op alle sites, het lijkt erop dat alleen zoekmachines het niet doen.
Het is ook echt deze pc, de andere pc's in m'n netwerk hebben nergens last van.
Ik vermoed spyware, maar zowel Ad-Awere als Spybot vinden niets. Ook PC-cillin 2000 met laatste virus updates vind niets.

Iemand enig idee wat er aan de hand is, ik wil weer normaal kunnen internetten :'(

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Heb je dit al geprobeerd?

Ga in Internet Explorer naar

Extra --> Internet-opties --> tabblad "Geavanceerd" --> onderaan "Bij het zoeken" -->

kies "Niet zoeken vanaf de adresbalk"

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tools --> Internet Options --> Advanced --> When Searching (kies nu het bolletje wat jij wilt doen :) )

[ Voor 8% gewijzigd door eNaSnI op 17-08-2003 12:09 ]

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen, IE hoort in SA, zoals je in de WOS-Policy kunt lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 17 August 2003 @ 12:21:
-> Software Algemeen, IE hoort in SA, zoals je in de WOS-Policy kunt lezen.
Ik denk toch dat het meer een XP probleem is, want ik heb nu ook problemen met auto-updaters van m'n virusscanner.
Ik heb net m'n pc in veilige modus gestart en daar heb ik het niet, maar om nu voor altijd in veilige modus te gaan werken... :+

edit: Bovenstaande optie werkt gedeeltelijk, ik kom niet meer uit op www.www.google.com.org, ik krijg nu een 404 :|

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 12:32 ]

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Heb je niet per ongeluk een stukje adware geinstalleerd genaamd CommonName?

Heb je wel de nieuwste versie van Ad-aware?

[ Voor 114% gewijzigd door Weng op 17-08-2003 12:40 ]

Aye aye captain

Verwijderd

Ik ken ook iemand die dit heeft. Startpagina, Tweakers, Google, Microsoft, Autoweek doen het allemaal niet. Ook als ik Opera installeer blijft dit probleem bestaan want in Opera zegtie ook dat de server niet gevonden wordt. Hij heeft ook een netwerk (via hub) dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Windowsupdate werkt vaak ook niet, en alsie het doet en ik installeer alle updates...het helpt allemaal niet. Ohja, formatteren en weer XP home erop helpt ook niet...

Verwijderd

Topicstarter
Weng schreef op 17 augustus 2003 @ 12:32:
Heb je niet per ongeluk een stukje adware geinstalleerd genaamd CommonName?

Heb je wel de nieuwste versie van Ad-aware?
Gisteravond gedownload, net geupdate, maar na 12x op connect gedrukt te hebben vond hij de server pas :X

Ik kan ook geen spoor van Commonname vinden

Verwijderd

Heeft niemand een idee wat dit probleem veroorzaakt? Kan het het netwerk(hub) zijn? Formatteren helpt iig niet. Het lijkt me stug dat hij na elke format iets instelt waardoor al deze sites het bijna nooit doen. Mij lijkt het meer logisch dat de sites het helemaal niet doen, of wel. En niet: bijna nooit, maar soms wel :?.
Pagina: 1