Toon posts:

Download probleem router SMC2404WBR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik heb een probleem met mijn router de SMC2404WBR,
Mijn probleem is dat als ik ga downloaden en ik minimaliseer het scherm door bijv:
buroblad weergeven te doen mijn download stopt !

ook programma's als kazaa en DC++ geven het zelfde probleem bij minimaliseren stopt de download.
verder heb ik af en toe dat hij zegt geen verbinding te hebben terwijl ik wel gewoon kan internetten alleen geeft de draadloze netwerkverbinding een rood kruis weer. vreemd ??

ik zal nog wat nadere info geven over mijn software en probeersels,

ik draai windows XP en heb hier van de firewall uit, ik heb ook norton firewall en heb deze ook uitgezet (maar dat helpt niet dus ook weer aan gezet)
verder heb ik de router filmware geupdate naar de laatste versie ook heb ik van XP alle updates gedaan.

verder staat mijn laptop 4 meter van de router af dus verbinding ?? moet lukken toch,
ik heb in de router de firewall ook aan en heb deze ook al uitgehad om te kijken of dit werkt maar dat was het ook niet dus ook weer aangezet.

nou een heel verhaal maar ik probeer een zo'n duidelijk mogelijk beeld te geven en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Bedankt !!!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
als het geen modem/router combo is, maar een los modem en een losse router...probeer de laptop dan eens direct op je modem te hangen, zonder de router er tussenin (ja, gewoon met een kabeltje ipv WiFi)

ps. groeten is niet gewenst hier op GoT -> FAQ

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
@ Missing Dog:
Hij groette ook niet, hij bedankte ons vast voor onze medewerking.
Zie ik zelf niet echt als een groet. Het oogt wel als een groet.

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
BredeP schreef op 17 August 2003 @ 10:36:
@ Missing Dog:
Hij groette ook niet, hij bedankte ons vast voor onze medewerking.
Zie ik zelf niet echt als een groet. Het oogt wel als een groet.
Heren,
zie ik toch wel een beetje als groet/formele opening, het bedankt wat minder

By the way...
@TS: heb je al een firmwareupgrade van je router/modem geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry van de "groet"

ik heb al een filmwareupdate gedaan dat heeft niet geholpen
als ik de router er tussen uit haal is er niks aan de hand,
het is trouwens een combo router/access point/switch/firewall

maar het vreemde is dat hij gelijk bij minimaliseren van een download gelijk stopt en bij niet minimaliseren naar een halfe minuut ongeveer stopt terwijl ik wel gewoon kan surfen......