Hi,
ik ben bezig met een ripper (voor auto-update programma), deze haalt een pagina binnen en haalt dan de bestandsnaam van de desbetreffende update binnen, maar toen ik PHP4.3.3 heb geinstalleerd haalt hij maar een klein gedeelte binnen, wat doe ik fout?
Ik krijg ook deze foutmelding:
Notice: Uninitialized string offset: 1 in test.php on line 52
en als ik $lezen echo, krijg ik alleen maar de eerste paar regels van die pagina binnen...
ik ben bezig met een ripper (voor auto-update programma), deze haalt een pagina binnen en haalt dan de bestandsnaam van de desbetreffende update binnen, maar toen ik PHP4.3.3 heb geinstalleerd haalt hij maar een klein gedeelte binnen, wat doe ik fout?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| $adres = "http://download.mcafee.com/updates/superDat.asp"; $begin = "<td>Filename:</td>"; $eind = "<td>File Size:</td>"; $openen = fopen("$adres", "r"); $lezen = fread($openen, 200000); $data = eregi("$begin(.*)$eind", $lezen, $tekst1); fclose($openen); $tekst1 = str_replace( "<td></td>", "", $tekst1 ); $tekst1 = str_replace( "<td>", "", $tekst1 ); $tekst1 = str_replace( "</td>", "", $tekst1 ); $tekst1 = str_replace( "<tr>", "", $tekst1 ); $tekst1 = str_replace( "</tr>", "", $tekst1 ); echo $tekst1[1]; |
Ik krijg ook deze foutmelding:
Notice: Uninitialized string offset: 1 in test.php on line 52
en als ik $lezen echo, krijg ik alleen maar de eerste paar regels van die pagina binnen...
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 19:27 ]