Toon posts:

Norton Personal Firewall houdt websites tegen

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al een hele tijd met het probleem dat Norton Personal Firewall 2003 sommige websites niet laat openen.. Er staat dan in de titelbalk van Internet Explorer de normale titel van de website en onderin de statusbalk staat "Gereed", maar het gedeelte waar de website geopend moet worden blijft wit, leeg dus..

Ik heb verschillende instellingen van Norton bekeken en nagelopen, maar ik kan nergens wat vinden... :?

Het is erg irritant... Een van de pagina's die "leeg" blijft is deze.. een topic dat ik vaak bezoek hier op GoT...

Als ik Norton Firewall uitzet, is er niks aan de hand... het probleem is dus dat ik die firewall liever niet uitzet, want ik heb liever geen rare lui in m'n computer, en aangezien ik vaak van die waarschuwingen krijg dat er een indringer is...... :o

Netwerklocaties loopt btw ook vast als ik Norton Firewall aan heb staan...

Ik gebruik Windows XP, Norton Personal Firewall 2003 en Norton Systemworks 2003.... wie helpt? :?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:15

momania

iPhone 30! Bam!

Dit soort dingen gebeuren vaak als je de 'ad-blocking' aan laat staan.
Heb je die al eens uitgezet?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Die staat al uit.. heeft nooit aangestaan zelfs.. :)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Andere config settings?
Bepaalde range ip-adressen die altijd geblocked wordt , of protocollen?
Voor je netwerkomgeving is het bv goed om een trusted zone aan te maken voor je eigen netwerk.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Blokkeer je toevallig bepaalde script soorten, zoals JavaScript?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

hoe is je privacy control ingesteld? Bij mij staatie op medium

• tstrik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik zou maar eens goed de instellingen van internetexplorer nakijken, want het heeft waarschijnlijk te maken met de beveiliginsinstellingen en niet met norton

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

tstrik schreef op 16 August 2003 @ 18:53:
Ik zou maar eens goed de instellingen van internetexplorer nakijken, want het heeft waarschijnlijk te maken met de beveiliginsinstellingen en niet met norton
Wil je wel eerst goed lezen voor je reageerd ;)
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 17:17:
Als ik Norton Firewall uitzet, is er niks aan de hand...

Verwijderd

Topicstarter
- De privacy control staat bij mij ook gewoon op medium en hij heeft het daar altijd op gedaan.

- Internet Explorer ligt het dus zeker weten niet aan... (heeft momania goed gezien ;))

- Javascripts worden gewoon toegestaan, net zoals flash-animaties en afbeeldingen met animaties...
Andere config settings?
Bepaalde range ip-adressen die altijd geblocked wordt , of protocollen?
Voor je netwerkomgeving is het bv goed om een trusted zone aan te maken voor je eigen netwerk.
Waar kan ik dit precies instellen? Persoonlijk denk ik dat het hier niet aan ligt, omdat hij het eerst altijd wel deed, en ik niks aan deze instellingen gedaan heb, maar je weet nooit... :)

Verwijderd

Topicstarter
De netwerk range staat nu helemaal open van 192.168.2.0 tot 192.168.2.255 en het netwerk werkt nu gewoon goed... er stonden hiervoor twee aparte adressen die open stonden... daar heb je dus niks aan...

Maar sommige websites kan ik nog steeds niet openen... :?

Verwijderd

Topicstarter
Nobody? :?

Of moet ik gewoon maar steeds bij bepaalde website m'n firewall uit gaan zetten... :?

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:30

mulder

ik spuug op het trottoir

Weet dat je voor sommige websites privacy control gewoon moest uitzetten.

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Topicstarter
Privacy Control uitschakelen helpt niet...

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

KLopt idd, als ik https pagina wil openen dan heb je t zelfde probleem. Oplossing nog niet gevonden behalve dan uitzz van firewall om bv te kunnen bankieren

Verwijderd

Topicstarter
Https pagina's.. ik heb ergens in de instellingen iets over https zien staan.. ik zoek het ff op...
edit:
Ik heb het vinkje voor "Veilige verbindingen voor https inschakelen" (zoiets) weggehaald, maar dat helpt ook niks...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 10:48 ]

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

blackd schreef op 16 augustus 2003 @ 17:46:
Blokkeer je toevallig bepaalde script soorten, zoals JavaScript?
Dit is het antwoord. Ik heb sinds kort weer Norton Internet security 2003 geinstalleerd en ik had hetzelfde probleem

Na de scripts te hebben geenabled voor die site gaat alles goed.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Topicstarter
Kun jij me dan vertellen waar ik dat kan instellen? Ik heb het op verschillende plekken zien staan, maar daar stonden ze al aan...

Verwijderd

Topicstarter
Pls... wie kan mij vertellen waar ik dat kan instellen... :?
Pagina: 1