Toon posts:

[OC] msi kt4v voltmod

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kep vandaag een voltmod gedaan op mijn msi kt4v want mijn voltage ging niet hoger
als 1,7v en mijn xp1800 t-bred vroeg gewoon om meer hij krijgt nu 1,850v dat komt mede omdat ik maar een 12 kilo ohm resistor gebruik op veel sites wordt gezecht dat je een 18 kilo ohm moet gebruiken maar dan schiet het moederbord in een soort beveiliging maar maandag probeer ik ff een 16 en een 17 kilo ohm resistor kijke hoever ik dan kom.

system spec.
xp1800 t-bred 1533@2004 wordt nog meer })
oem geheugen
netwerkkaartje
geforce 4mx 440 270/350 400/560

de mp staat op 12,5 en de fsb op 166

temp cpu stresd 45graden idle 41 graden
mobo stresd 31 graden idle 28 graden

tips zijn welkom.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

* Harrie is benieuwd naar wat voor koeling je gebruikt. Lucht / Water? Dit omdat ik zelf op lucht zit en mijn XP1800+ niet verder wilt dan 2050MHz ongeveer....

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik waterkoeling

Verwijderd

Niet alle planken zijn gelijk.. Verder is het altijd verstandig een potmeter te gebruiken. Je kunt dan zelf het voltage (traploos) kiezen en je kan de mod ook "uit" zetten.

Vmods rulen :D Ben benieuwd hoever je ermee komt..

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Leuk en alles, maar over voltmods is met de search als hij weer werkt genoeg te vinden, evenals aanverwante zaken. Als je lekker ver komt met je sys, doe dan mee met de GoT PiFast Challenge, dan kan je daar ook je oc-resultaten posten inclusief je screenie ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.