Nee dat klopt

.
Af en toe heb ik dat gevoel gewoon, dat mensen denken dat we hier hardstikke hard zitten te lachen om al die reacties enzo. Maar misschien is dat wel niet zo hoor, dat men dat denkt

Nou denk niet dat dit het geval is hor, iig bij mij niet.
Nee, natuurlijk zeg je dat nergens, lees mijn reactie nog eens, _ik_ zeg ook niet dat dat gezegd wordt. Maar sommige reacties lijken zoiets te suggereren. We hebben een stel database servers met meer dan 300 dagen uptime, maar dat wordt natuurlijk vergeten, het enige wat men onthoudt is dat er "alwéér" een crash met dataverlies was (de vorige was tenslotte slechts zo'n 3 jaar terug...)
Met alle respect, maar daar ga je weer

. Als je zegt dat de laatste crash 3 jaar geleden was dan geef je aan dat er om de zoveel tijd er een crash is. En daarmee dus automatisch aan wilt geven dat het vaker voorkomt en dat men daarom over zo'n relatief kleine 'crash' gewoon maar niet moet zeuren.
offtopic:
Dit doet mij denken aan Freek de Jonge over dat stukje met die slachtsoffers van de Bijlmerramp: er komen nu nog slachtoffers bij zo'n psychiater en die laat dat dat filmpje zien van New York en zegt dan: en nu HËËL snel wegwezen

Maargoed dat ligt eraan hoe je (ik) de zin interpreteer. Maar wat ik dus wil zeggen is dat je een kleinere crash niet moet proberen goed te praten met een grotere van een tijdje geleden.
Nou, de ervaring leert dat als het een jaar lang achtereen goed draait dat je die jaar+1dag niet meer kijkt en dus niet ziet dat het mis gaat. Dat was overigens dit keer niet het geval, maar het is wel zo.
Okay, dat begrijp ik. Komt ook bekend voor

. Maar het is natuurlijk interessante informatie en zeker als je het nog een beetje aankleed.
[
Voor 4% gewijzigd door
LauPro op 17-08-2003 20:44
]