Ik ga binnekort toch eens zien voor een nieuw stel speakers ( ofwel alleen nieuwe fronts ofwel de hele boel veranderen ) .. en nu dacht ik natuurlijk bij Celestion te blijven , maar de gulden regel blijft toch nooit kopen voordat je geluisterd hebt , dus ik op zoek naar een Celestion verdeler.
Euhm , WAAR ZITTEN DIE? Zoek ik nu zo slecht of heeft bijna geen enkele Hi-Fi winkel Celestion in hun assortiment?
Daarom zou ik aan jullie willen vragen voor eventuele adressen in België of het stuk van nederland dat het dichtst bij België ligt van Hifi winkels die Celestion verdelen... Ik ga niet overschakelen naar een ander merk gewoon omdat ik ze niet kan vinden hé
( voor de geïnterreseerden , ik zie vooral uit naar dit model
)
Euhm , WAAR ZITTEN DIE? Zoek ik nu zo slecht of heeft bijna geen enkele Hi-Fi winkel Celestion in hun assortiment?
Daarom zou ik aan jullie willen vragen voor eventuele adressen in België of het stuk van nederland dat het dichtst bij België ligt van Hifi winkels die Celestion verdelen... Ik ga niet overschakelen naar een ander merk gewoon omdat ik ze niet kan vinden hé
( voor de geïnterreseerden , ik zie vooral uit naar dit model
[ Voor 11% gewijzigd door TomSwinnen op 16-08-2003 02:26 ]
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.