Toon posts:

Computer 9000

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er aan de hand met computer 9000 ik kan hem niet meer in de pricewatch vinden en ook niet meer bij shopservey. Wie kan mij helpen ik heb er pas geleden nog geheugen en een processor besteld.:(:(:(:(

active

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Gelukkig heb je niet betaald. Je bent de enige niet

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Ze zijn van de server afgehaald omdat er veel klachten waren en omdat ze niet bereikbaar en niet te achterhalen waren. Waarschijnlijk is er sprake van oplichting, maar gelukkig hebben ze niet veel kans gehad als niemand vooruit betaalde. Als er wel mensen geld kwijt zijn, kijk dan in de map kleininformatica deel 2 hier en op www.kleinvordering.cjb.net voor soortgelijke verhalen.(en het vinden van lotgenoten).

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hm.. gelukkig dat ik dit hier allemaal lees.. ik wilde nog een bestelling plaatsen bij die lui.. ik vond het alleen wat vaag dat ze geen adres en (vast) telefoonnr. vermeldden.. daarom heb ik ze maar een mailtje gestuurd waarop ik nog steeds geen reply heb gehad, geen reply -> val dood :);)

Verwijderd

Hier heb ik al een stuk over geschreven. Ik post het hier nog een keer.
De orginele post komt uit lieve adjes

gathering.tweakers.net/showtopic/79509

Ik wilde bestellen bij computer9000 maar na alle verhalen gelezen te hebben en alle comotie rond klein informatica ben ik eerst eens rond gaan kijken naar informatie.
1. de kvk die gebruikt is 30167993 staat op naam van Zaalbeheer B.V. uit Ijsselstein UT straatnaam: Roerdomp. Informatie ingewonnen bij KVK en contact op genomen met dit bedrijf deze weet helemaal niets van een computerzaak.
2. Waar Computer9000 met zijn shop bij zat is ecbuy, ik zeg zat want toen ik vanmorgen ging kijken was computer9000 weg bij ECBUY na klachten enzo, ze hadden geen gelig KVK en geen vast telefoon nummer maar een 06, het adres wat ze opgegeven hebben is een leeg pand en een 020 nummer in omgeving Amsterdam ECBUY heeft computer9000 eruit gezet aangezien het niet aan alle eisen voldeden.
Dus even voor alle dudelijkheid computer9000 heeft een KVK die in Ijsselstein UT staat geregistreed, een 06 nummer een fax nummer uit omgeving van Amsterdam (Uit de zelfde reeks waar ik mijn xiop nummer heb) een winkelpand die leeg staat in Rotterdam, en de regestratie van computer9000.com staat weer op een andere plaats namelijk Molenschot.
Verder blijkt dat comuter9000 ook uit de shop survey is gehaald bij tweakers.
Al met al een zeer vreemde zaak.
Wie heeft er nog meer vreemde dingen gevonden van computer9000

UPDATE

De site van [url="htt://www.computer9000.com"]htt://www.computer9000.com[/url] is in zijn geheel verdwenen. je kan alleen nog log files zien.

Even het goede URL voor kleinvordering die een paar berichten hier boven staat is namelijk fout. Het juiste adres is kleinvordering.cjb.net

• Xenomes
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 11:14
Ik heb gisteren nog een prosesor en een moederboord 2x 128Mb simms binnengekregen.
Betaald via remboors. ik heb nog met hem staan praten, Hij zee toen nog dat het zo gigantisch druk was dat ze geen tijd hadden om de winkel op teknappen want ze hadden de homepage aangepast zo dat er wat minder orders binnen kwamen. Oja hij zee ook dat ze orgineel uit belgieën kwamen.

Het ergste is dat ik nog een videokaart in bestelling heb (deze is nog niet betaald).

Wel zonde hoor, ze lagen goed onder de markt met de spullen!

Verwijderd

Toch is het volgens mij niet pure oplichting geweest, want ik ken zat mensen die wel goed spul van hun gehad hebben.

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Maar waar ik dan van baal is dat ik in de goedkope periode dus ruim een GB aan PC133 geheugen had besteld maar niet heb binnen gekregen ;(

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 14:28 schreef gogo het volgende:

Wel zonde hoor, ze lagen goed onder de markt met de spullen!
Euhm... ONDER de markt ? gejat ? afgekeurd ? 2de hands ? kapot ?
Waar heb je het over.. denk je serieus dat ze ZOVEEL goedkoper zijn als anderen ? misschien dat ze andere spullen leveren.

Ik heb zelf ook geheugen gekocht (toevallig niet bij hun) maar dat was zeer goedkoop (EN GRUWELIJK KUT GEHEUGEN !!!) dus heb ik het terug gebracht en iets meer uitgegeven voor een A-merk... en ineens geen problemen meer.. ra-ra

• Xenomes
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 11:14
Hier heb ik nog wat info.

ecBUY
maandag, 23 oktober 2000

Computer9000 snel op dreef
[Bron: ecbuy.com]

Het zal je maar gebeuren: open je een winkel in hardwarecomponenten en binnen enkele uren komen de eerste bestellingen binnen!

Dit gebeurde de afgelopen week met Computer9000. Al enige tijd bestonden plannen om te starten met een online winkel in computer componenten. In de afgelopen weken maakte men kennis met de ecbuy.com Shop Generator en is men begonnen met bouwen. Nadat men in eerste instantie de winkel had gevuld met de eerste artikelgroepen besloot men zo'n 10 dagen geleden de deuren van de shop te openen.

"Door actief gebruik te maken van online "prijsvergelijkingssites" kregen we direct al heel wat bezoekers op onze winkel", aldus een woordvoerder van Computer9000. "Dit resulteerde in het feit dat we inmiddels een dagelijkse hoeveelheid bestellingen te verwerken hebben".

Dagelijks wordt de winkel uitgebreid met nieuwe artikelen. Van 's morgens vroeg tot veelal midden in de nacht wordt de software voorzien van verbreding en verdieping van het assortiment.

Men waakt overigens voor logistieke problemen. "Op het moment dat we het niet meer aan zouden kunnen, kunnen we de shop door middel van de Shop Generator tijdelijk afgrendelen voor bezoekers. Op die manier kunnen we er aan de 'voorkant' voor zorgen dat het aan de 'achterkant' snel en efficiënt verloopt", aldus de woordvoerder.

De winkel van Computer9000 vindt u op http://www.ecbuy.com/members/c9000

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Mwah, ik heb m'n bestelling inmiddels gecanceled. Misschien leveren ze nog, maar stel dat er een keer wat mee is, en zij er niet meer zijn. No thanks, die rug gaat nu dus mooi naar een ander......

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Ik heb er ook mijn onderdelen gekocht.

Abit KT7, AMD 900 TB, 2x 128 MB

Binnen 2 dagen in huis. :)

Ze zeiden dat ze het te druk hadden en dat ze daarom tweakers.net prijzen niet meer updaten.

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

hmm das ongeveer wat ik ook besteld had, maar dus mooi niet binnen 2 dagen geleverd. Als de site van een winkel op deze manier onderuit gaat terwijl een bestelling van mij uitstaat, dan is de keus voor mij snel gemaakt. There are a lot more fish in the sea (en het zal tijd worden dat sommige bedrijven DAT es doorkrijgen!)

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Vreemd gisteren al een topic met deze naam gemaakt echter die staat zonder reacties.

Wat ik gisteren reeds melde :
Computer 9000 komt niet meer voor in de shop survey en in de price watch. De website is verdwenen. Zijn ze soms met de noorderzon vertrokken?.
Het adres (abel tasmanstraat 77 in rotterdam) is van een transportbedrijf (whb internatial transport b.v.). Het KVK nummer dat computer 9000 opgeeft is van Zaal Beheer te ijselstein. Rare constructies.

Als je probeerd de website binnente komen word een login met password gevraagd.

Do as I say, don't do as I do.

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Abandon computer9000. Weg==weg, boeit verder niet...heb ze toch geen geld gegeven. Een reactie op mijn cancel mail heb ik ook nooit gehad. Another one bites the dust.

Pagina: 1